User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 23:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steam vac bannit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Steam VAC bannit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:<123
Member
_
25. syyskuuta 2007 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti asdpene:
oon kyllä´hyvä pelaamaan ilman koodejakin... hankis mulle bännit ja ota demoo niinhän ne tulee.. ei ole mitään wh mulla on multihack kaikkineen.. peli nimi fanks ( bännätty virastoilta :D )

ps. team elite sul on perseessäs

Adspene rajoitappa vähän. Tällä foorumilla ei tuollaisesta kielenkäytöstä tykätä. Lisäksi voisit mennä rehentelemään "pelitaidoillasi" jonnekin myg0tin foorumille, täällä ei tarvita sellaista.
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
25. syyskuuta 2007 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
oon kyllä´hyvä pelaamaan ilman koodejakin... hankis mulle bännit ja ota demoo niinhän ne tulee.. ei ole mitään wh mulla on multihack kaikkineen.. peli nimi fanks ( bännätty virastoilta :D )

Mitä hauskaa cheattaamisessa? Juokset puukko kädessä 100000km/h, tietämättä ollenkaan mihin meet ja tapat kaikki?

asdpene
Account closed as per user's own request
_
25. syyskuuta 2007 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti opaaliola:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti asdpene:

Adspene rajoitappa vähän. Tällä foorumilla ei tuollaisesta kielenkäytöstä tykätä. Lisäksi voisit mennä rehentelemään "pelitaidoillasi" jonnekin myg0tin foorumille, täällä ei tarvita sellaista.
opaaliolapalalala kin voisi lopettaa tollasen viisastelun. vastasin vaan ku toi sano ettei oo taitoo nii pitää koodata..-

lol.
Member
_
25. syyskuuta 2007 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti adspene:
opaaliolapalalala kin voisi lopettaa tollasen viisastelun. vastasin vaan ku toi sano ettei oo taitoo nii pitää koodata..-

Ja minä sanoin ja sanon vielä. Että. Täällä ei mitään koodareita tarvita eikä täällä tarvitse tuollaista kielenkäyttöä katsella.
Newbie
_
25. syyskuuta 2007 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TunTuu vaa siltä että ot osaa pelaa ilman hackkejä ! jos oot 10-14wee oot aika (paska jätkä ku kooodaat)
Mainos
_
__

_
Moderator

7 tuotearviota
_
25. syyskuuta 2007 @ 18:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja sitten sääntöjä tälläiset asdpenet ja dashiit lukemaan.

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.

Sivu:<123
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > steam vac bannit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy