User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 21.9.2025 / 06:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > "no signal" kun pelaa "raskaita" pelejä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
"No signal" kun pelaa "raskaita" pelejä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
perk3le
Junior Member
_
6. syyskuuta 2007 @ 02:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun pelaa jotain niin sanottuja raskaita pelejä ( ei läheskään kaikissa) tässä muutama esimerkki Stalker , arma ja C&C tiberium wars jos laittaa anti-allaisingin korkeelle niin näyttö pimenee jolloin siihen ilmestyy teksti " NO SIGNAL " ja siihen se sitten jää.

Näyttö on Viewsonic VA903m
näytönohjain X1950 Pro, prosessori on IntelCore Duo 2 1.86, emolevy on p5b asus, muistia on 2 gb Kingstonia.

koneen lämmöissä ei ole vikaa
olen kuullut että vika voisi olla = muistissa tai johdoissa tai viallinen näytönohjain mutta mitään näistä en ole todennut...???
Member
_
6. syyskuuta 2007 @ 04:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mulla itellä aikoinaan kilahti Sapphire Radeon 9600PRO juurikin tuolla tavalla eli näyttö meni vähänkin raskaammissa peleissä mustaksi ja "No Signal" tuli ruutuun. Katos näyttiksen lämmöt rasituksessa, mm. Ati Tray Tools näyttää ne
perk3le
Junior Member
_
6. syyskuuta 2007 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse olen seurannut lämpöjä muutamalla eri ohjelmalla ja mitään hälyttävää ei ole tapahtunut esim atin catalys centterillä olen seurannut ja lämpö ei ole korkea heti kun käynnistää koneen uudestaan sammumisen jälkeen ja menee atin catalys juttuun ja katsoo lämpöjä ne eivät ole isot ?

"Olen nyt hakenut ohjelman mitä suosittelit mitä sillä pitäisi tehdä?
saitko Pelisi toimimaan paremmin ja oliko näyttiksesti vielä onkelmia?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. syyskuuta 2007 @ 10:36

Member
_
6. syyskuuta 2007 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti perk3le:
itse olen seurannut lämpöjä muutamalla eri ohjelmalla ja mitään hälyttävää ei ole tapahtunut esim atin catalys centterillä olen seurannut ja lämpö ei ole korkea heti kun käynnistää koneen uudestaan sammumisen jälkeen ja menee atin catalys juttuun ja katsoo lämpöjä ne eivät ole isot ?

"Olen nyt hakenut ohjelman mitä suosittelit mitä sillä pitäisi tehdä?
saitko Pelisi toimimaan paremmin ja oliko näyttiksesti vielä onkelmia?

No ei tarvi tehdä enää mitään jos oot noi lämmöt kattonu. Sama homma oli itellä, että lämmöt ei noussu mitenkään erikoisesti, mutta ruutu pimeni silti. En osaa sanoa, että mikä vikana. Vaihdoin suosiolla näyttiksen ja nykysin on Club 3D X800GTO kiinni ollut noin vuoden.

edit: Tarkoitin siis, että jos olisi ollut lämmöistä kiinni niin olisi voinut vaihtaa tuulettimen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. syyskuuta 2007 @ 19:59

Member

1 tuotearvio
_
7. syyskuuta 2007 @ 05:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No paljon se lämpö sitten on?

Voin meinaa sanoa, että näytönohjaimissa lämpötila nousee todella nopeasti kun käynnistää pelin ja se myös laskee todella nopeasti. Boottaamisen aikana se ehtii kyllä laskea takaisin normaaliin. Kokeile asentaa atitools ja pyöritä siinä sitä 3d härpäkettä ja katso miten nousee lämmöt.
perk3le
Junior Member
_
7. syyskuuta 2007 @ 09:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itselläni on tuo 3dmark07 ja se perkele ei lähde edes käyntiin kun kone vetää pimeeks... jama on sillä kun koittaa laittaa atia tekemään omat säädöt niin lämpö nousee vähän aikaa ja kone vetää sitten taas jumiin...
eli aika varmasti siis näyttis on jotenki paskana?? vai?
Member

8 tuotearviota
_
7. syyskuuta 2007 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko virtalähde riittävän tehokas?
Senior Member

14 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2007 @ 04:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itselläni on tuo 3dmark07 ja se perkele ei lähde edes käyntiin kun kone vetää pimeeks...
no ei se mikään ihme ettei 3dmark07 lähde käyntiin, kun 3dmark07 ei ole edes julkaistu.

kokeile uudelleen sitten kun ohjelma on virallisesti tullut ulos ja se taitaa muuten sitten testata vaan dx10 rajapintaa...

lmao xD
perk3le
Junior Member
_
8. syyskuuta 2007 @ 06:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Korjaus äsköiseen minulla on future mark 06 ...XD ja kyllä on tarpeeksi potkua virtalähteessä kokonaiset 650W mutta olen tullut nyt siihen päätökseen että laitan kortin takuuseen ja koitan onnea toisella kortilla... mutta jos teillä on jotain millä asian saisi hoidettua kotona niin vinkkiä tulemaan laitan kortin postiin vasta maanantaina
Mainos
_
__

_
Senior Member

14 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2007 @ 06:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Stanner:

Kokeile asentaa atitools ja pyöritä siinä sitä 3d härpäkettä ja katso miten nousee lämmöt.
toi stannerin neuvo on ihan ehdoton, koita pyörittää atitoolilla sitä 3dkuvaa niin kauan että lämmöt ei enää nouse tai kone tilttaa.

ja sitten oot kai säätänyt atitoolilla ne fanspeedit kohdalleen?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > "no signal" kun pelaa "raskaita" pelejä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy