User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 21.9.2025 / 01:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > virta päälle -- ei kuvaa!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Virta päälle -- EI KUVAA!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
PekkaY
Newbie
_
8. syyskuuta 2007 @ 12:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tervehdys! Hommasin tuossa emolevyn (Asus P5LD2-VM SE) ja prosessorin (Intel Core 2 Duo E6550). Asentelin ne oikeaoppisesti ja kun olin saanut kaiken valmiiksi oli testin aika. Virtajohto kiinni. Emolevyn vihreä valo syttyi. Painoin virtanappia. Tuulettimet lähtivät pyörimään mutta...näyttö pysyi Stand By -tilassa. Olen kokeillut suuremmalla virtalähteellä, muistikampoja irroittelemalla, CMOSia nollaamalla, komponentteja irroittelemalla, näytön liitintä vaihtamalla eri liittimeen mutta tilanne pysyy samana. En ole mikään eilisen teeren poika näiden asioiden kanssa mutta nyt alkaa mennä sormi suuhun. Jossain mättää mutta missä? Jos ja kun täällä on joku viisas ihminen joka voisi tietää ratkaisun ongelmaani, olisin hyvin kiinnostunut sen kuulemaan.
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2007 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käsitinkö väärin vai oletko asentanut tohonemoon lisäkorttina näyttiksen?
Emossasi kun on integroituna näytönohjain niin pitäisiköhänse disbloida vielä "vanhanaikaisesti"(joko biossista tai jumperil)?

Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.
PekkaY
Newbie
_
9. syyskuuta 2007 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo siis sen unohdin sanoa, että tosiaan minulla on ollut erillinen näytönohjain jota olen kokeillut ja myöskin olen kokeillut tuota integroitua ohjainta ilman PCIe-kortin läsnäoloa. Mutta kuvaa vaan ei tule. Tuossa emolla ei ainakaan ole sellaista jumpperia, jolla saisi tuon integroidun ohjaimen disabloitua ja Biosiin ei pääse. Sen verran voisin vielä täsmentää, että koneesta ei kuulu minkäänlaisia piippauksiakaan. Tässä vaan tuli mieleen sellainenkin asia, että voi tietysti olla ettei tuo prossu ole yhteensopiva emolevyn kanssa vaikka sen PITÄISI olla. Mutta silti sen pitäisi käyttäytyä eri tavalla jos prosessori ei kelpaa emolevylle.
Bertone
Senior Member
_
9. syyskuuta 2007 @ 07:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä tule toimimaan tuo E6550 prossu tuossa emossa
koska prosessorin FSB on 1333 ja emo tukee vain 1066/800/533
tuossa lista mitä prossuja emo tukee.
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
9. syyskuuta 2007 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyl toimii siit ei jää tost väyläst kiinni, se vaan toimii hitaamin..
Edit: Täs o yks lyhyt keskustelu aiheest, tietty poikeukset vahvistaa säänön mut yleisesti kuitenkin toimii.

Miten käyttäytyy ilman suoritinta?

Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. syyskuuta 2007 @ 14:42

PekkaY
Newbie
_
9. syyskuuta 2007 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Just kokeilin ilman prossua ja se tekee täysin samaa. Eli kun painaa virtanappia niin näyttöön syttyy pieneksi hetkeksi vihreä valo ja sitten taas se palautuu Stand By -tilaan. Olen kokeillut tosiaan toistakin näyttöä (ihan brand new) ja sillä se tekee myös samaa. Weird??
markus94
Suspended due to non-functional email address
_
9. syyskuuta 2007 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ootkos kattonut tukeeko emos tota prossua mulla piti päivittää ennen kuin sain näyttöön kuvan

Emo: Asus M2N-SLI Deluxe. Näyttis: Ati radeon x1950pro. Prossu:AMD athlon 64 X2 5000+ black edition 3030mhz(kellotettu).
kotelo: Thermaltake Soprano Black ikkunalla(modattu täysin). Muistit: muisti: 2X Kingston 1024MB 667MHZ DDR2 ja 2X Kingston 1024mb 800mhz DDR2.
Kovot: Maxtor diamonmax 21 160Gb ja Samsung Spinpoint F1 500GB. jäähdytyksestä vastaa: Thermaltake Bigwater 735. kylmäkatodit ym hauskaa löytyy.
PekkaY
Newbie
_
9. syyskuuta 2007 @ 18:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No itseasiassa sikäli olen tuosta yhteensopivuusasiasta hämilläni, että olen kokeillut samaan emoon E6700 prossua ja se toimii ihan ok ja toi emo on Core 2 Ready. Sitten olen testannut tuota E6550 prossua toisella emolevyllä ja se toimi sillä taas ihan ok. Eli siis prosessori ja emolevy on ainakin kunnossa.
markus94
Suspended due to non-functional email address
_
9. syyskuuta 2007 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
katos tuolta noita päivityksiä ja mitä ne tekee.
täältä

Emo: Asus M2N-SLI Deluxe. Näyttis: Ati radeon x1950pro. Prossu:AMD athlon 64 X2 5000+ black edition 3030mhz(kellotettu).
kotelo: Thermaltake Soprano Black ikkunalla(modattu täysin). Muistit: muisti: 2X Kingston 1024MB 667MHZ DDR2 ja 2X Kingston 1024mb 800mhz DDR2.
Kovot: Maxtor diamonmax 21 160Gb ja Samsung Spinpoint F1 500GB. jäähdytyksestä vastaa: Thermaltake Bigwater 735. kylmäkatodit ym hauskaa löytyy.
Eepossu
Newbie
_
11. syyskuuta 2007 @ 17:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on täsmälleen sama ongelma. Oon koittanu vaikka mitä ja oon monilta hemmoilta kysellu apuja ja kokkeillu erilaisia säätöjä. Samoja entä topicin alottaja. Eri prossua ennoo kyl päässy testaamaan, mutta sellasta meinas yks kaveri, että muistit ei välttämät oo yhteensopivia ja ainakaa emon manuskas kingstonin 667mhz kammat ei oo tuettujen listalla.

Koneeni:
Amd athlon 2500+
768ddr, 400mhz
palit geforce 6600 256mb ddr
maxtor diamond 40gb, seagate 80gb
win XP
Newbie
_
18. syyskuuta 2007 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä oli sama ongelma, pistin emon liikkeelle vaihtoon, ja kun uuden laitoin paikoilleen, niin johan alko lyyti kirjoittaa ;>
Mainos
_
__

_
Member
_
18. syyskuuta 2007 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tuossa emon piirisarjassa ole FSB 1333 tukea, enkä löytänyt biosia mikä sellaisen toisi tuolle emolle edes, ellei sitten beta bios. Virallisen FSB 1333 tuen tuo esim. Intelin P35 piirisarja. Ei tule tod.näk toimimaan toi prossu tolla emolla.

Asus P5K SE - E6550 C2D 2,33GHz @ 2,8GHz - Buffalo DDR 800MHz 2Gb - WD 320Gb, 16Mb SATAII - PNY 8800 GTS 320Mb - Seasonic S12-II 430W - Addan ropellit - Olutta jääkaapissa
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > virta päälle -- ei kuvaa!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy