User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 20.4.2025 / 01:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > procaster pvr-6100t käyttäjäkokemuksia, olen hankkimassa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Procaster PVR-6100T käyttäjäkokemuksia, olen hankkimassa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
starttaa
Suspended due to non-functional email address
_
8. syyskuuta 2007 @ 12:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei, onko kellään mitään hyvää sanomista tästä laitteesta Procaster PVR-6100T. Tahtoo olla niin, että joka foorumilla aina moititaan jotain tuotetta. Onko laite toimiva ja mitä mahdollisia ongelmia olisi odotettavissa? Olen hankkimassa kyseistä tuotetta ja olisin kiinnostunut mielipiteistä
AfterDawn Addict

6 tuotearviota
_
8. syyskuuta 2007 @ 16:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Arvostelijana: Jullimuu
Loistava laite peruskäyttöön kuka ei tarvitse esim. HDMI tai USB liitäntöjä. Laite on sama kuin kalliimmat siskokset ilman edellä mainittuja liitäntöjä.

http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitte...aster_pvr-6100t
Heh, tuotahan voisi pitää ei moittimisena.

Sitä saa mitä tilaa, joskus enemmänkin.

sinituuth
Newbie
_
18. syyskuuta 2007 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti starttaa:
Hei, onko kellään mitään hyvää sanomista tästä laitteesta Procaster PVR-6100T.
Hain kaksi kappaletta viime viikolla, ja nyt on toinen menossa palautukseen. Missaa ajastuksia, lopulta sekoaa niin ettei talleta kovalevylle edes käsin tallentamalla. Sunnuntaina talletettua ohjelmaa pystyi katsomaan kerran, sen jälkeen kun yritti katsoa niin puolen minuutin jälkeen kuva hyytyi - tekstitykset ja ääni jatkavat normaalisti.
Toisessa boksissa, jolla samaan aikaan talleteltu, on sen sijaan toiminut moitteettomasti, muissa keskusteluketjuissa mainittu 'välitön tallennus' molemmissa ollut päällä joten se ei vaikuta asiaan.

\ /\ ___
\ / \/
\/
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua antenniverkon digibokseista > procaster pvr-6100t käyttäjäkokemuksia, olen hankkimassa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy