User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.10.2025 / 01:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ati radeon 9250 ajurit vistaan?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ATI Radeon 9250 Ajurit Vistaan?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
samismile
Member

6 tuotearviota
_
9. syyskuuta 2007 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs onko olemassa ATI Radeonin 9250 näytönohjaimen ajureita Vistaan? Olen itse aika hyvä etsimään normaalisti ajureita sun muita juttuja, mutta nyt tuntuu, että tuolle näytönohjaimelle ei ole tehty minkäänlaisia ajureita, ei Beta eikä Alpha ajureita. Myös jonkun itsetekemät/muuttamat ajurit käyvät? Eli onko olemassa näitä ajureita? Tuommoinen on kyseessä ---> http://www.jimmspc-store.fi/tuote/CGA-9256R?t=false¨

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. syyskuuta 2007 @ 13:11

Newbie
_
12. syyskuuta 2007 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Haluamaasi ajuriin ei ole päivityksiä vielä.Odota jonkin aikaa niin niitä varmasti ilmestyy!

- _ -
............
kanvan48
Newbie
_
13. syyskuuta 2007 @ 08:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tämä vinkki voi toimia muidenkin kuin näyttis ajureiden kanssa vistassa sitten asiaan- älä yritä asentaa ajuria itse vaan laita vista itse etsimään sitä ja kun se ei sitä löydä pyytää se laittamaan laitevalmistajalta saadun ajuri cd koneeseen ja kas kummaa se kelpaa, itsellä onnistui smc usb wlan kortin asennus just noin itse kun tarjosin ajuria niin ei millään toimi ainakin ultima vistassa

kanvan48
samismile
Member

6 tuotearviota
_
13. syyskuuta 2007 @ 09:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti vinkistä, kokeilen tuota.
Fidelaar
Senior Member
_
13. syyskuuta 2007 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuskin olet ostanut Vista konetta jossa tuo on... joten miksi noilla komponenteilla siirtyisit vistaan? Kaikkeehan toki kannattaa kokeilla mutta... jos laitteisto on tehoton niin vista kyllä syö sen lopunkin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. syyskuuta 2007 @ 11:38

Mainos
_
__

_
samismile
Member

6 tuotearviota
_
13. syyskuuta 2007 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilu mielessähän tässä siirryttiin :D. Sain ajurit, en tiedä mistä se ne repi, mutta automaattisesti asensi ne ajurit. Ennen heitti vaan standardi VGA ajurit, mutta nyt on oikeat. Ai Vista on tehosyöppö? Itsellä on nopeampi käynnistyvyys kuin XP(Kummatkin asennettu äskettäin). Näyttäisi ainakin CPU käyttö olevan alhaisempi IDLE tilassa, kuin XP:eessä. Mistä päättelet tuon, että veisi enemmän "tehoa". Kyllähän sen tietää, että ne kaikki hienot visuaaliset tehosteet käyttävät enemmän muistia/prosessoria, mutta jotenkin tuntuu, se on nopeampi.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ati radeon 9250 ajurit vistaan?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy