cs "tökkii" (mäytönohjaimessa ongelma?)
|
|
Member
1 tuotearvio
|
10. syyskuuta 2007 @ 14:43 |
Linkki tähän viestiin
|
eli mulla on sellanen ongelma että mun cs "tökkii" sillä lailla että kun pelaan niin aina aika ajoin peli jumittuu täysin. ja tästä olen päässyt eteenpäin sillä lailla että painan "start" näppäintä näppäimistöstä jolloin pääsen työpöydälle. mentyäni takaisin pelii peli toimii taas moitteettomasti vähän aikaa.
fps on koko ajan 60
ping ei oo mikään mahdoton
koneen tehojenkin pitöisi riittää
kun minulla oli tässä vista niin se aina ilmoitti tuon saman ongelman ilmetessä että "näytöohjain lakkasi toimimasta"
kiitos vaan kaikille jotka edes viitsivät tämän loppuun asti lukea :)
|
Member
10 tuotearviota
|
11. syyskuuta 2007 @ 09:46 |
Linkki tähän viestiin
|
itelläni on kokolailla sama kokoon pano kuin sulla tossa alla, ja ei myöskään vistalla toimi cs:sä, mutta jos on mahdollista niin asenna ittelles xp sinne rinnalle niin kyllä sitten toimii....
ja yks on että säädä vistan grafiikat minimiin koska se käyttä myös näyttistä, sitten jos vielä tökkii niin säädä ääniä niin voi olla että se helpottais.
Emolevy: Asus M2N-VM DH| Kiintolevy: 500Gb ja 500Gb ulkonen| Näytönohjain: Nvidia 8800GS| Prosessori: AMD Athlon64 x2 5600+ 2,8GHz noctuanin U12P coolerilla| Muisti: 2048Mb + 2048Mb| Käyttöjärjestelmä: Windos 7 rc ultimate|Kamera: Olympus E-510
|
Member
1 tuotearvio
|
11. syyskuuta 2007 @ 10:33 |
Linkki tähän viestiin
|
no mulla on tässä nykyään xp :) joo täytyy kokeilla
|
Senior Member
|
11. syyskuuta 2007 @ 13:24 |
Linkki tähän viestiin
|
XP:llä ainakin pitäisi toimia jos käyttiksestä se on kiinni ,jos ei toimi niin yllätys yllätys on näyttiksen asetuksissa tai itse näytönohjaimessa vikaa. :D
Kerro mitä tapahtuu kun koitat XP:llä.
Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
|
Member
1 tuotearvio
|
11. syyskuuta 2007 @ 13:41 |
Linkki tähän viestiin
|
siis tuo edellä mainittu kuvailma on xp:llä
sitä ihmettelen vielä että source toimii moitteettomasti :S en tajua mikä tässä voi olla vikana
|
Senior Member
|
11. syyskuuta 2007 @ 14:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Putosin vähän kärryiltä ,siis jos source toimii moitteettomasti niin missä pelissä ongelma on? :D
Ja jos XP.tä käytät niin katsopas Tapahtumienvalvonnasta josko sinne tuli joitain lokitietoja.
Eli Käynnistä -> Ohjauspaneeli -> Suorituskyky ja ylläpito -> Valvontatyökalut -> Tapahtumienvalvonta -> järjestelmä- ja sovelluslokit.
ja lykkääkö XP:llä mtn. virheruutua?
|
Member
1 tuotearvio
|
11. syyskuuta 2007 @ 16:54 |
Linkki tähän viestiin
|
siis ongelma on se että 1.6 ei toimi.
joo täytyy kattoa onko virhe ilmotuksia (aivan varmasti on ku välillä koko kone sammuu ja käynnistyy uudellee, jonka jälkeen tulee ilmoitus että järjestelmä on palautunu vakavasta virheestä.
ja tämä tapahtuu vain 1.6 ei sourcessa
EDIT: joo eli sen verran viellä että katsoin sieltä niitä virheitä ja niitä löytyi.
tuollaisesta "lähteestä" kuin W32Time ja sit oli system error ja sidenyside
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. syyskuuta 2007 @ 17:02
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
11. syyskuuta 2007 @ 17:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Ootkos kokeillut näytönohjaimen ajurien päivitystä?
|
Member
1 tuotearvio
|
12. syyskuuta 2007 @ 11:15 |
Linkki tähän viestiin
|
niiden pitäisi olla uusimmat :S
|
Senior Member
|
12. syyskuuta 2007 @ 11:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaa,sori olin luullut että kyse on Sorsasta mmutta se onkin 1.6. My bad. :D
Muttamutta tuo W32Time on windowsin kellon synkronointiongelma (ei paha menee ohi ajallaan9 mutta laitapa tarkemmat tiedot niistä kahdesta muusta.
|
Newbie
|
12. syyskuuta 2007 @ 12:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Asia on aika selvä!Itsellä oli sama ongelma ja se johtui siitä että näytönohjaimen ajuria ei ollut päivitetty.Jos vikana ei ole tämä niin en valitettavasti voi enempää auttaa.
- _ -
............
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. syyskuuta 2007 @ 12:32
|
_Viz_
Newbie
|
12. syyskuuta 2007 @ 12:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on toi ihan sama ongelma et CS Source tökkii kokoajan ja ennen pelin alottamista se väittää et näytönohjain on liian huono ja tietokoneeni on viime jouluna ostettu DTK ja järjestelmä win xp home edition ja näytönohjain VIA/S3G UniChrome PRO IGP? Löytyiskö apua? PS. En löytänyt näytönohjaimeen päivityksiä!
|
Newbie
|
12. syyskuuta 2007 @ 13:02 |
Linkki tähän viestiin
|
- _ -
............
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. syyskuuta 2007 @ 13:05
|
_Viz_
Newbie
|
12. syyskuuta 2007 @ 13:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos, katsotaan rupeaako toimimaan
|
Newbie
|
12. syyskuuta 2007 @ 18:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Eipä mitään.Toivottavasti rupee toimimaan.
- _ -
............
|
Pelisto
Account closed as per user's own request
|
15. syyskuuta 2007 @ 13:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsellä on koneessa intel celeron 2,61 ghz,Ati radeon 9600 näyttis missä on uusimmat ajurit.Mitään conffeja en ole säädellyt ja käytän low graphei muttei source toimi,missä vika?
|
Senior Member
|
17. syyskuuta 2007 @ 13:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikäs DirectX koneessa?
|
Mainos
|
  |