User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 11:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > testdrivessä ei saa moottoripyöriä vaikka olen käynyt jokaisessa autoliikkeessä, mikä vikana?h
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
TestDrivessä ei saa moottoripyöriä vaikka olen käynyt jokaisessa autoliikkeessä, mikä vikana?h
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
atholn
Senior Member

3 tuotearviota
_
15. syyskuuta 2007 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäääs. En saa mopoja vaikka olen kartan kanssa käynyt jokaisessa autoliikkeessä. Tosin olen vain kävässyt sisällä ja ollut joku 10s siellä. GPS:ssän kanssa olen käynyt kaikki autoliikkeet läpi eikä vieläkään saa moottoripyöriä..;( Vai onko se siitä kiinni kun olen vetänyt vasta 21% pelistä läpi? Rupeee jurppimaan pian =) Tänään voin vielä yrittää ajella kaikki läpi..... Huoh mikä urakka.

KIIIITOS jos joku osaisi ratkaista ongelman.
Senior Member
_
16. syyskuuta 2007 @ 06:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin siis herjaako se peli jotain että et saa vai täh? Ne "mopot" pitää sitten ostaa eri liikkeistä, niitä ei ole autoliikkeissä ollenkaan.

atholn
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. syyskuuta 2007 @ 08:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikun jos vaikka menen johonkin kawasakin liikkeeseen niin jotain all car showrooms tai jotain tollasta. ELikkäs pitää vissiinkin käydä kaikissa autoliikkeissä mutta olen jo käynyt ;(
Senior Member

5 tuotearviota
_
16. syyskuuta 2007 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Todennäköisesti et ole käynyt, jos liikkeet eivät ole auki. Tässä kuva kaikkien liikkeiden sijainnista.
atholn
Senior Member

3 tuotearviota
_
16. syyskuuta 2007 @ 15:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käydään vaikkapa läpi nuo kaikki :) Kartassa ei kyl noin paljoa ole mun mielestä :O
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
17. syyskuuta 2007 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu.. noi sinisellä merkityt pitää kävästä katsomassa.

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
atholn
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. syyskuuta 2007 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei kyllä auttanu vaik oon kattonu ne mitkä omassa kartassa näkyvät. Mutta itellä mun mielestä puuttuu noita kauppoja joistain kohdista mutta kyllä niitä yhteensä on se 29 tai kuinka monta niitä kartassa oli? Ihmeellistä. Hiukan vituttaa ;(
Senior Member

5 tuotearviota
_
17. syyskuuta 2007 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omasta pelistä katsoin, niin laskin 30 O_o
http://img510.imageshack.us/my.php?image=tdunv5.jpg
atholn
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. syyskuuta 2007 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on yhtä monta ja joka ikisessä käynyt. Peli on kylläkin piraatti että vaikuttaako se?
Senior Member

5 tuotearviota
_
17. syyskuuta 2007 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti atholn:
Mulla on yhtä monta ja joka ikisessä käynyt. Peli on kylläkin piraatti että vaikuttaako se?
Krhm... Mistä tuota tietää, eipä kai ;)
Senior Member
_
17. syyskuuta 2007 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jos säädetään niin ota screenshot omasta pelistä ja sitten joku jolla on kaikki liikkeet löydetty (kuten minä) niin laitetaan kuvat päällekäin layerina ja sitten toisesta kuvasta säätää täyttöä/läpikuultavuutta niin vähintään sillon löytää puuttuvat liikkeet. Mutta kuvat pitää ottaa samalla resoluutiolla tai ne pitää muuttaa jälkeenpäin saman kokoiseksi.

atholn
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. syyskuuta 2007 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Dwnldz_5:
No jos säädetään niin ota screenshot omasta pelistä ja sitten joku jolla on kaikki liikkeet löydetty (kuten minä) niin laitetaan kuvat päällekäin layerina ja sitten toisesta kuvasta säätää täyttöä/läpikuultavuutta niin vähintään sillon löytää puuttuvat liikkeet. Mutta kuvat pitää ottaa samalla resoluutiolla tai ne pitää muuttaa jälkeenpäin saman kokoiseksi.
Siis miten tuo tehdään? säädetään asetuksista tai kartasta vai mistä? Ja miten ne laitetaan päällekkäin ja miten tuo tehdään?:) Kiiiiitos jos viittit auttaa =)=)
Senior Member

5 tuotearviota
_
17. syyskuuta 2007 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa tuo oma karttani on muutama viesti ylempänä (1440x900), vertaa omaa karttaasi siihen.
atholn
Senior Member

3 tuotearviota
_
17. syyskuuta 2007 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
JEEEE nyt toimii =)=) Jaguaari oli jäänyt käymättä kaupungin lähistöltä. Kiitos teille =) 1-kysymys:D Kannattaako moottoripyörällä ajaa ratilla vai näppiksellä? Ku on hankalaa aluks kun mopo kallistuu :)
Senior Member

5 tuotearviota
_
18. syyskuuta 2007 @ 01:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti atholn:
JEEEE nyt toimii =)=) Jaguaari oli jäänyt käymättä kaupungin lähistöltä. Kiitos teille =) 1-kysymys:D Kannattaako moottoripyörällä ajaa ratilla vai näppiksellä? Ku on hankalaa aluks kun mopo kallistuu :)
Itsellä ei ole rateista kokemusta, mutta asetuksista kannattaa kuitenkin laittaa ratti päälle vaikka näppikselle pelaakin. Kääntyy paljon sutjakkaammin. Kunhan vain muistaa ottaa pois kun taas autoihin siirtyy...
Mainos
_
__

_
atholn
Senior Member

3 tuotearviota
_
18. syyskuuta 2007 @ 04:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin. Halpoja nuo moottoripyörät:) Ratilla kääntyy hyvin hiljaisessa vauhdissa muttakun posottaa 250km/h niin aika hikistä on. Ja sitten kun välillä huvikseen cruisailen siellä niin tulee vaihdettua auton ja moottoripyörän välillä aika usein.

Mutta, hei olisiko joystick hyvä?? Tai parempi kuin ratti? Siivosin vähän niin löyty tuo 60e tsoikkari minkä ostin 5-vuotta sitten:)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > testdrivessä ei saa moottoripyöriä vaikka olen käynyt jokaisessa autoliikkeessä, mikä vikana?h

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy