User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 05:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > kazaa vs. emule
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kazaa vs. eMule
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pässi
Newbie
_
8. marraskuuta 2003 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Satuin lukemaan tätä palstaa ja heräsi yksi kysymys. Itse kun olen käyttänyt vain Kazaata.

Mitä eroja/hyötyjä/haittoja on Kazaalla ja eMulella?
Moderator
_
8. marraskuuta 2003 @ 18:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kazaa

- liikkuu paljon feikkejä
- tulee aika nopeasti
- ei tartte ol jaos mitään

muuli

- tosi hidas
- tavara on sitä mitä sen pitäs ol, toimii
- tarvii jakaa paljon ennen kuin saat mitään
konverter
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. marraskuuta 2003 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kazaalite

+ nopein

- feikkejä paljon

emule

+ varmat tiedostot

- maailman hitain
- ohjelman sammuttamisen jälkeen pari tuntia
porttiliikennettä, eli suomeksi nettiyhteys
tökkii sen pari tuntia ja haittaa pirusti.
- pitää jakaa enemmän kuin mitä itse saat.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. marraskuuta 2003 @ 10:50

Member
_
11. marraskuuta 2003 @ 18:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lyhyesti ja ytimekkäästi sanoisin, että Kazaa haisee. ;)
Moderator
_
11. marraskuuta 2003 @ 18:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Lyhyesti ja ytimekkäästi sanoisin, että Kazaa haisee. ;)
siinä tulikin kaikki tarpeellinen info kazaasta P)

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Senior Member

2 tuotearviota
_
12. marraskuuta 2003 @ 05:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KaZaaLite on omien kokemusteni mukaan edelleen paras paikka erittäin harvinaisten materiaalien etsintään.

Kaikkeen muuhun löytyykin sitten huomattavasti parempia softia.

Alismäki
Junior Member
_
21. marraskuuta 2003 @ 04:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm... Feikkejä Kazaa Litessä... En oikein usko tohon, mulla ei nimittäin oo tullut yhtään feikkiä vaikka käytän sitä melkein päivittäin. (Voin tietenkin olla onnekas..)
Mainos
_
__

_
mcmauu
Suspended permanently
_
30. marraskuuta 2003 @ 06:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on sellai 2mb sisää ja 512kb ulos linja ja muuli tiputtaa jatkuvasti 140-160kbs..ja jaan 38kbs koko ajan joten se siitä muulin haukkumisesta,tarkoitus on myös jakaa niitä fileja eikä repiä niitä heti pois sieltä inc..kansiosta..katelkaa (manuaalei) kazaa on siperiasta vähä lite ;)
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > kazaa vs. emule

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy