User Käyttäjä Salasana  

maanantai 18.8.2025 / 16:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > soldier of fortune 2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
soldier of fortune 2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
neg_ro
Newbie
_
16. syyskuuta 2007 @ 12:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli mulla tää peli heittää työpöydälle parin minuutin pelin jälkeen, joskus tulee virheilmoitus joskus ei mitään. Kone = radeon 9200 pro, amd athlon 2400+ (2ghz) 512 ram. Oon skannanu koneen viruksista ja haittaohjelmista, tosin tähän f-securen paskaan en menis luottamaan. Btw veljellä on huonompi kone ja sillä toimi iha normaalisti :F + joka kerta kun käynnistän koneen on näytön värit yhtä kirkkaalla mitä pelissä...Muut pelit toimii ihan normaalisti

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. syyskuuta 2007 @ 13:12

hipunoppa
Junior Member
_
17. syyskuuta 2007 @ 09:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo no mulla on toi peli. olisko toi palomuuri joka estää
jos ei ole, olet luultavasti varettanut kyseisen pelin ja jokin virhe ilmennyt lataamisessa
tai muuten vaan liian hyvä kone.

gj porukat hilluu.
neg_ro
Newbie
_
18. syyskuuta 2007 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tuo palomuuri sitä estä, mut et liian hyvä kone :---D, mjaa-a mikä lie vikana, veli on asentanu samoilta cdltä ku minä niin siinäkää ei sit vissii mitää häikkää oo. hmm
Vilen
Suspended due to non-functional email address
_
18. syyskuuta 2007 @ 17:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko asentanut uusimman päivityksen?

Se löytyy tuolta: http://www.peliplaneetta.net/tiedostot/p...-toiminta/3551/

Onko tuo ongelma sekä yksin että moninpelissä?

Lainaus:
joo no mulla on toi peli. olisko toi palomuuri joka estää
jos ei ole, olet luultavasti varettanut kyseisen pelin ja jokin virhe ilmennyt lataamisessa
tai muuten vaan liian hyvä kone.
Miten tuo palomuuri liittyy tuohon ongelmaan. Minä vaan kysyn? Vaikka palomuuri estäisikin pääsyn nettiin, niin ei se aiheuta pelin sammumista. :-)

Kyllä tuo peli pyörii nykyisilla koneilla kerrassaan loistavasti. Ei liian hyvää konetta olekkaan tuolle pelille. Pelin moottorinahan toimii aina niin luotettava Carmackin koodaama Quake III -pelimoottori.
neg_ro
Newbie
_
19. syyskuuta 2007 @ 16:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mjoo toi päivitys ei vorkkaa koska tulee jtn "old file doesnt found and the new doesnt work" :D mm. ja ongelma tulee myös moninpelissä.
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
19. syyskuuta 2007 @ 17:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
niin ei se aiheuta pelin sammumista. :-)
Palomuurin / virussofta voi aiheuttaa virheilmoituksen ,jolloin Windows heittää sinut automaattisesti ohjelmasta / pelistä työpöydälle. Virhe ei jää taustalle pyörimään ,koska se voisi olla kohtalokasta Windosin käyttöjärjestelmälle.

EDIT: Re-installointia yritetty? Ja mitä käyttistä käytät ja tukeeko SoF2 sitä?

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. syyskuuta 2007 @ 17:50

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > soldier of fortune 2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy