|
Näytönohjaimen takuuaika
|
|
|
foogoo
Newbie
|
20. syyskuuta 2007 @ 09:28 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Moro!
Vein itse oman näytönohjaimen takuuseen. Kysyisin, että onkos ketää muu teistä vienyt näytönohjainta takuuseen? Ovatko vaihtaneet uuteen, vai huoltaneet? Ja tärkin kysymys, kauan kesti saada uusi tilalle huollosta?
Nimittäin olen alkanut itse repiä hiuksia ja tekisi mieli haukkua liike pystyyn. Jo 3 viikkoa odottanut uutta, eikä mitään kuulu!!?
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
20. syyskuuta 2007 @ 09:54 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mjoo, nehän lähettää sen maahantuojalle joka hoitaa huollon. Se voi kestää jonkin aikaa. Yleensä kyllä pitäisi saada jonkinlainen kortti tilalle takuuhuollon ajaksi, etkö muka ole saanut?
Jos korjaus ei onnistu, saat uuden, ehkä jopa paremman, kortin tilalle.
Question everything
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. syyskuuta 2007 @ 10:06
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
20. syyskuuta 2007 @ 10:00 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Minä ostin Verkkokaupasta joskus silloin back in the days.. Radeon 9800 pro (tjsp.) ja sen tuuletin tipahti pois o.O
Vein verkkokauppaan ja he tekivät mitä tekivät. En ole varma oliko sama tuote vai antoivatko uuden, samanlaisena se kuitenkin tuli, eli irrallisena pussukassa. Koko prosessi kesti n. 2-3vk
|
|
foogoo
Newbie
|
20. syyskuuta 2007 @ 10:36 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Joo maahantuojalle he kertoivat lähettävänsä kortin. Thanx, kaippa tässä täytyy vielä koittaa kiemmurrella tuskissa ;D. :/. Niin! Itsekkin mietin, että tämmöisissä kestoissa ois kiva saada joku rupu kortti tilalle, mutta en saanut mitään :(.
|
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
20. syyskuuta 2007 @ 11:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Kyllä pitäisi saada, senkun kysyy vaa.
Question everything
|
AfterDawn Addict
20 tuotearviota
|
20. syyskuuta 2007 @ 12:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itseltä kun lahosi vuoden alussa Geforce 6800, niin vein sen liikkeeseen ja sitten ruvettiin pohtimaan, että mikähän mahtaisi olla korvaava tuote, kun noita 6800:sia ei enää ollut.
Sitten tultiin siihen tulokseen että 7600GS on aika lailla samaa luokkaa ja sellaisen sain samantien mukaani ja homma oli sillä selvä.
EDIT: Ai niin, unohtui mainita, se toinen ääripää eli huonosti toimiva takuuvaihtokin tullut kokeiltua. Kortin takuuvaihto kesti lähes vuoden ja loppujen lopuksi se oli maahantuoja, joka sen tarjoutui vaihtamaan.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. syyskuuta 2007 @ 13:59
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
20. syyskuuta 2007 @ 14:42 |
Linkki tähän viestiin
|
|
X1950 Pro kävi multitronicilla takuuvaihtorumban läpi, kesti kuukauden. En väliaikaista korttia, jouduin oleen kuukauden ilman konetta.
Pari kertaa sinne soitinkin ja näyttikset oli loppunu sillon, tuli loppujenlopuks 512MB malli.
|
|
foogoo
Newbie
|
20. syyskuuta 2007 @ 14:51 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Thanx Guys!! Ai suorastaan lahos Teme :D!
Elikkäs näyttääpi siltä, että kaikki ovat joutuneet odottamaan enemmän tai vähemmän ja suhteellisen pitkään :O. On se kyl ikävää olla kuukaus ilman konetta... :/. Mut toi on hyvä, että tietotekniikka kehittyy ja voi saada paremman tilalle ;). Mut ei sitä silti toivo, et levii näyttis...
|
AfterDawn Addict
|
21. syyskuuta 2007 @ 05:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Helsingin Jimmpc-storessa testasivat korttini siitä löytyi "ilmeisesti valmistusvika" kun kortti ei toiminut alkuunkaan kunnolla,antoivat hyllystä uuden tilalle.
|
|
Janx
Junior Member
1 tuotearvio
|
21. syyskuuta 2007 @ 15:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Vuosi sitten sanoi vanha 6600 GT sopimuksen irti ja takuuseen sain liikkeeseen viedessäni samantien mukaani uuden 7600 GS:n. Gruz broker oli liike. ja edellisen atin 9600, ostin gigantista,tuulettimen hajotessa siitä myös sain rahat takaisin kun ei ollut vastaavaa tuotetta.Eli ainakin kohdallani on takuu asiat hoituneet nopeasti ja helposti.
|
|
foogoo
Newbie
|
21. syyskuuta 2007 @ 16:50 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itse myös kehun verkkokauppa.comin työtä. Kun olen vienyt sinne takuuvaihtoon mm ADSL modeemin ja äänikortin, sain heti uudet tilalle ja meni vain 30 min. Toisaalta pienillä firmoilla on tiukempaa tuo uuden kortin antaminen, mutta 3 viikkoa ilman vara korttia, niin on aika sanoisin jopa "huonoa palvelua" ://
|
|
Mainos
|
  |
|
AfterDawn Addict
4 tuotearviota
|
21. syyskuuta 2007 @ 17:06 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jos esim. vien hiiren huoltoon niin pitäisikö saada väliaikaishiiri? Ja entä jos homma toimii postin kautta?
|