E-Ville.hk?
|
|
Turska682
Member
4 tuotearviota
|
3. heinäkuuta 2008 @ 00:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Ne ketkä omistavat näitä Diel -soittimia, onko niissä uniajastin? Tuo olisi itselleni tärkeä ominaisuus. Lisäksi minulla on jonkun ihmemerkin USB-laturi, pystyisikö tuolla lataamaan Dielin soittimia? Kokemuksia?
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
3. heinäkuuta 2008 @ 09:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Ne ketkä omistavat näitä Diel -soittimia, onko niissä uniajastin? Tuo olisi itselleni tärkeä ominaisuus. Lisäksi minulla on jonkun ihmemerkin USB-laturi, pystyisikö tuolla lataamaan Dielin soittimia? Kokemuksia?
Tosta uniajastimesta en ole ihan varma. Joku asetus siellä oli, että missä sai säädettyä jonkun ajan milloin laite menee kiinni. Ehkä ;) Voin tarkistaa vielä tosta omasta diel roc soittimesta...
Mulla tuli tossa soittimen mukana usb laturi. Siis mokkula mikä laitetaan pistorasiaan ja siihen tuo mukana tuleva usb johto. Eli saa siis seinästä ladattua. Ja tietokoneesta ton usbi johdon kautta.
|
Turska682
Member
4 tuotearviota
|
3. heinäkuuta 2008 @ 11:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kerbo: Lainaus: Ne ketkä omistavat näitä Diel -soittimia, onko niissä uniajastin? Tuo olisi itselleni tärkeä ominaisuus. Lisäksi minulla on jonkun ihmemerkin USB-laturi, pystyisikö tuolla lataamaan Dielin soittimia? Kokemuksia?
Tosta uniajastimesta en ole ihan varma. Joku asetus siellä oli, että missä sai säädettyä jonkun ajan milloin laite menee kiinni. Ehkä ;) Voin tarkistaa vielä tosta omasta diel roc soittimesta...
Mulla tuli tossa soittimen mukana usb laturi. Siis mokkula mikä laitetaan pistorasiaan ja siihen tuo mukana tuleva usb johto. Eli saa siis seinästä ladattua. Ja tietokoneesta ton usbi johdon kautta.
Höö, tuolla e-ville.hk:n sivuilla olikin että siinä on ajastin eli voi säätää sammumaan jonkun ajan kuluttua. Tuo kyllä houkuttelisi hintansa puolesta, ja kun postikulujakaan ei lisätä.
|
AfterDawn Addict
10 tuotearviota
|
3. heinäkuuta 2008 @ 11:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Höö, tuolla e-ville.hk:n sivuilla olikin että siinä on ajastin eli voi säätää sammumaan jonkun ajan kuluttua.
No, hyvä et löyty varmistus. Itekkin tollasta muistelin et siinä ois. En kyl kerinny tarkistaa, mutta tuskimpa e-villen sivuilla valehdellaan.
Lainaus: Tuo kyllä houkuttelisi hintansa puolesta, ja kun postikulujakaan ei lisätä.
Jep, todella hyvä soitin hintaansa nähden. Toimituskin ihan ovelle asti. Kannattaa kuitenkin varautua käyttämään muita kuulokkeita soittimen kanssa, ne mukana tulevat on ihan paskat.
|
Ezgu
Suspended due to non-functional email address
|
30. heinäkuuta 2008 @ 22:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Kukaa ostanu sieltä psp akkua?
|
Junior Member
|
15. lokakuuta 2008 @ 15:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Tilasin E-Villestä 8Gb:n Diel Roc -soittimen. Tuote oli postilaatikossa tasan viikossa, mutta kappas, paketissa olikin 2Gb:n Diel Roc.
Ei siinä muuta kuin sähköpostia asiakaspalveluun, ja samana päivänä tulikin viesti, että uusi tuote lähetetään oitis. Minulta kysyttiin, saisinko myytyä 2 gigan soittimen jollekin 20 eurolla, jotta säästyttäisiin postituksen kustannuksilta ja vaivalta.
Aivan hyvä kauppa, mutta tuo oli ensimmäinen tilaukseni ja heti oli jokin virhe.
Onneksi asiakaspalvelu on hyvää ja ystävällistä.
Jaahas, mitähän tuli taas sanottua?
|
dustav
Newbie
5 tuotearviota
|
29. tammikuuta 2009 @ 19:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä se vain haiskahtaa koko pulju. pieni ostos onneksi. Ei ole tavaraa näkynyt.
Ei kannata ostaa! Toiset saa kamaa ja toiset ei.
|
toope
Senior Member
6 tuotearviota
|
29. tammikuuta 2009 @ 21:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti dustav: Kyllä se vain haiskahtaa koko pulju. pieni ostos onneksi. Ei ole tavaraa näkynyt.
Ei kannata ostaa! Toiset saa kamaa ja toiset ei.
Kauan olet odotellut.
|
Junior Member
|
5. marraskuuta 2009 @ 22:49 |
Linkki tähän viestiin
|
meinasin itekki ostaa ton dielin symphonyn, ni muutaman jutun haluisin kysyy tietävämmilt:
Eli E- ville mainostaa et helppo laittaa leffoi koneesee; ni onks se nii helppoo sit? ja oon vähä kuullu juttuu et näyttö hajoo aika nopeesti, ni onks se iha yli herkkä se näyttö ettei kestä mitää? : )
|
Member
2 tuotearviota
|
20. marraskuuta 2009 @ 18:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse tilasin jokin aika sitten xboxiin vga kaapelin ja toimitus tuli erittäin nopeasti, vaikka paketti oli tullutkin Hong Kongista. Sain kaapelin puolet halvemmella sieltä kuin jostain muusta suomalaisesta liikkeestä ja on toiminut moitteettomasti.
| Intel 2500k @4,8GHz | Mugen 3 | Asus DirectCU 2 7850 @1200MHz/5800MHz | Asrock z77 pro4 | Kingston HyperX DDR3 8GB | Corsair cx400 | Western Digital Caviar 500Gt + Samsung F3 1Tb + Samsung 830 128 GB SSD | Cooler master storm scout + 1kpl Noctua | Win 7 64bit | Logitech mx518 | Microsoft sidewinder X4| Logitech x-230 | LG e2381 | Samsung Galaxy S 2 |
|
Junior Member
|
21. marraskuuta 2009 @ 11:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ilomanni: meinasin itekki ostaa ton dielin symphonyn, ni muutaman jutun haluisin kysyy tietävämmilt:
Eli E- ville mainostaa et helppo laittaa leffoi koneesee; ni onks se nii helppoo sit? ja oon vähä kuullu juttuu et näyttö hajoo aika nopeesti, ni onks se iha yli herkkä se näyttö ettei kestä mitää? : )
Juu kyllä noihin uusimpiin symphoneihin saa laitettua leffan suoraan koneelta .avi-muodossa. Itsellä oli jokin vanhempi versio joka oli nirso noiden leffojen suhteen, mut kaverilla uudempi versio, johon meni suoraan vaan laittamalla. Sitten tuo näyttö...
Itse olen jo myynyt omani, mutta kaverilla näyttö naarmuuntui helposti, mutta lienee ennemmin käyttäjän vika kuin valmistusvirhe.. Mutta Kyllä sen näytön pitäis sen verran kolausta kestää kuin yleensäkin kosketusnäytölliset laitteet.
Jaahas, mitähän tuli taas sanottua?
|
oappi
|
21. joulukuuta 2009 @ 14:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni mennyt jo kaksi ja puoli viikkoa, vaikka laitoin pikalähetyksen.... asiakaspalvelusta ei ole kuulunut mitään viiteen päivään, paitsi automaatti viesti. Kysyin onko paketettia edes lähetetty niinkuin sivuilla pyydetään kysymään. Aika heikolta kaupalta näyttää tähän mennessä. Kyllä asiakkaalle pitäisi edes jotain vastata jos kysyy onko pakettia lähetetty. Jos kestää +5 päivää vastata näin yksinkertaiseen kysymykseen niin sitten kannattaa vaihtaa alaa tai palkata lisää työvoimaa.
|
Junior Member
|
21. joulukuuta 2009 @ 15:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Sinulle tuli sähköpostissa se seurantakoodi, jos kerran laitoit pikatoimituksella. Sillä näet, onko paketti lähtenyt vai ei.
|
Righer
Junior Member
19 tuotearviota
|
23. joulukuuta 2009 @ 14:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Tilaus lähetettiin 17.12, ja se saapui tänään postiin. Eli ihan kiitettävän nopeaa toimintaa, vielä näin joulun alla.
-Righer
|
oappi
|
24. joulukuuta 2009 @ 00:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jampaa6: Sinulle tuli sähköpostissa se seurantakoodi, jos kerran laitoit pikatoimituksella. Sillä näet, onko paketti lähtenyt vai ei.
Ei tullut sähköpostina muuta kuin tilausvahvistus, jossa ei ollut seurantakoodia.
|
oappi
|
24. joulukuuta 2009 @ 00:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Righer: Tilaus lähetettiin 17.12, ja se saapui tänään postiin. Eli ihan kiitettävän nopeaa toimintaa, vielä näin joulun alla.
Puhutaankohan nyt edes samasta e-ville.hk verkkokaupasta... Ite olen venannut 3vkoa pikalähetyksenä lähetettyä pakettia ja asiakaspalvelusta ei kuulu kuin automaatti viestejä.
Kuullostaa "erittäin luotettavalta".... Seuraavaks pitää varmaan miettiä rikosilmotuksen tekemistä, kun ei mitään kuulu... ei edes sitä että tutkivat asiaa tms. Ymmärrän kyllä etten ole ainoa asiakas, mutta että viikko menee näin yksinertasen asian selvittämiseen. En voi todellakaan suositella. Seuraavalla kerralla tilaan joko pulju.net:stä tai mulletoi:sta joista kummastakin tulee tavarat perille ja mulletoista voi jopa itse käydä hakemassa... tarjoisivat tuolla e-villessä jotain KURIIRIA (dhl, ups) jos posti näin huonosti saa perille... enkä näköjään ollut ainoa tässä ketjussa.
|
Member
1 tuotearvio
|
28. joulukuuta 2009 @ 00:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ilomanni: meinasin itekki ostaa ton dielin symphonyn, ni muutaman jutun haluisin kysyy tietävämmilt:
No minun Diel rocin MP4 soittimesta näyttö meni hajalle aika helposti, ei ollut kuin pieni kolajdus siihen (oli taskussa) ja sen jälkeen näyttö sekaisin (ei säröä kumminkaan). Mutta se kuitenkin oli oma vikani, ja oisin saanut uuden soittimen (tai en muista oliko pelkkä näyttö) niin kympillä, jos oisin lähettänyt vanhan takaisin.
|
oappi
|
11. tammikuuta 2010 @ 23:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuote tuli perille. Kuusiviikkoa kesti pikana... Näitä tietenkin sattuu, mutta maileihin saisi kyllä vastata nopeammin kuin viikossa, jonka jälkeen viestejä alkoikin tulemaan ihan asiallisella nopeudella. 2.5/5 antasin, koska:
+ Tuote tuli perille ja oltiin lähetetty samana päivänä kun tilaus tehty.
- Tosin pikana 6 viikkoa on aika pitkä kun luvataan (ei pikana) 1-2vkoa
+ Asiakaspalvelu oli ystävällistä
- Viikko meni ensimmäisen asiakaspalveluun lähetetyn viestin vastaamiseen joka oli niinkin yksinkertainen kuin onko paketti lähetetty ja mukana vaaditut tiedot.
- Väitettiin että saisin seurantakoodin, mutta sellaista en koskaan saanut.
+ Tarjottiin jo mahdollisuutta lähettää toinen tuote hukkuneen tilalle (nojoo tuotteella oli kyllä vakuutus, mut kuitenkin jotenkin tuntui etteivät olleet huomioneet sitä).
|
apek
Member
|
12. tammikuuta 2010 @ 00:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Yhden kerran olen E-Villen verkkokaupassa asioinut. Ostin viime kesänä Novo 1220 puhelimen.
Tuote tuli nopeasti, reilu viikon päästä tilauksesta.
Tuote oli oli sut'koht toimiva tekele. Jämäkkä peli metalli kuorineen. Mutta auttamatta liian hidas käyttöjärjestelmä. Lisäksi puhelin hajosi muutaman kuukauden käytön jälkeen, vaikkei se ollut koskaan esimerkiksi tippunut maahan. Takuu olisi tietenkin ollut 6kk, mutten jaksanut vaivautua 45 euron takia lähteä takuu rumbaan.
Tuotteesta ei siis jäänyt kovinkaan hyvä mielikuva, kerta se hajosi.
Mutta itse kaupasta jäi kohtalaisen hyvä fiilis. Asiakaspalvelu toimi. Sain vastauksen sähköpostilla kysymääni kysymykseen vuorokauden sisällä. Tuote tuli nopeasti perille, sillä reilu viikko on nopeaa, kun puhutaan Hong Kong:sta tulevasta tuotteesta.
Halpaa E-Villessä toki on, mutta ostaa kannattaa varauksella. Halvalla (Hong Kong) ei yksinkertaisesti aina saa hyvää.
|
RiSuH
Newbie
|
13. tammikuuta 2010 @ 00:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei kovin paljoa positiivista sanottavaa kyseisestä firmasta:
28.11.2009 tilasin puhelimen
05.12.2009 tilasin tarvikesarjan puhelimeen
07.12.2009 tulee tieto että tarvikesarja on lähetetty
16.12.2009 pistän kyselyä missä puhelin menee
22.12.2009 laitan kyselyä tarvikepaketin sijainnista ja saan vastauksen seuraavana päivänä
23.12.2009 tarvikepaketti tipahtaa luukusta
23.12.2009 laitan uutta kyselyä puhelimen sijainnista koska 16.12 lähetettyyn kyselyyn ei ole vastattu
30.12.2009 saan vastauksen että puhelin lähtenyt samana päivänä kuin tarvikepaketti eli 7.12. Pyytävät odottamaan ja palaamaan asiaan mikäli puhelin ei saavu 6.1.2010 mennessä, niin ryhtyvät toimenpiteisiin.
07.1.2010 lähetän kyselyä missä ihmeessä puhelin menee kun lähetyksestä päivälleen kuukausi
08.1.2010 vastaavat että Hongkongin posti on pahasti ruuhkautunut ja että postitusajat ovat _jopa_ 3viikkoa, pyytävät odottamaan.
Eli siis tähänkään päivään mennessä puhelinta ei näy...
|
Member
9 tuotearviota
|
15. tammikuuta 2010 @ 18:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Oon tilannu toistakymmentä kertaa tuolta. itse olen viime keväänä odotellut muistaakseni noin pari kk puhelinta.
Risuh laita sinne sähköpostia ja kerro selvästi miten asiat on ja päviä määrät ja kuinka kauan olet nyt yhteensä odottanut. pistä siitä vielä että palvelu ei ole mielestäsi sitä mitä pitäisi olla.
Toivottavasti ei mene enää kauaa.
Bazinga!
ASRock 890GX Pro 3 / Phenom II X4 955 @3,7Ghz / Arctic Cooling Freezer 13 Pro / 2x4GB G.Skill 1333Mhz / AMD Radeon HD 6870/1x2TB 2x1TB 1x640GB
|
RiSuH
Newbie
|
19. tammikuuta 2010 @ 13:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti RiSuH: Ei kovin paljoa positiivista sanottavaa kyseisestä firmasta:
28.11.2009 tilasin puhelimen
05.12.2009 tilasin tarvikesarjan puhelimeen
07.12.2009 tulee tieto että tarvikesarja on lähetetty
16.12.2009 pistän kyselyä missä puhelin menee
22.12.2009 laitan kyselyä tarvikepaketin sijainnista ja saan vastauksen seuraavana päivänä
23.12.2009 tarvikepaketti tipahtaa luukusta
23.12.2009 laitan uutta kyselyä puhelimen sijainnista koska 16.12 lähetettyyn kyselyyn ei ole vastattu
30.12.2009 saan vastauksen että puhelin lähtenyt samana päivänä kuin tarvikepaketti eli 7.12. Pyytävät odottamaan ja palaamaan asiaan mikäli puhelin ei saavu 6.1.2010 mennessä, niin ryhtyvät toimenpiteisiin.
07.1.2010 lähetän kyselyä missä ihmeessä puhelin menee kun lähetyksestä päivälleen kuukausi
08.1.2010 vastaavat että Hongkongin posti on pahasti ruuhkautunut ja että postitusajat ovat _jopa_ 3viikkoa, pyytävät odottamaan.
Eli siis tähänkään päivään mennessä puhelinta ei näy...
Nyt puhelin ollut 6 viikkoa matkalla ja otin eilen yhteyttä asiakaspalveluun vaatien seurantakoodia mistä myöskin olin maksanut, mutten ollut sitä saanut.
Totesivat että voidaan olettaa, kun näin pitkään mennyt, että puhelin on kadonnut matkalla. Lähettävät uuden puhelimen ja sen pitäisi saapua kahden viikon kuluessa.
|
juki150
Newbie
|
17. helmikuuta 2010 @ 07:47 |
Linkki tähän viestiin
|
No hei miettikää nyt kiinaan on matkaa about 10000km ja sieltä ei varmaan tule suoria lentoja suomeen, niin kyllä se on kohtuullista että kestää. Olen tilannut liikkeestä nimeltä DealExtreme (hong gongissa sekin) monesti (20x) aina tullut perille nopeasti ja joulun aikaan vähän hitaammin. Miettikääs kaikki että hong kongin posti käsittelee varmasti satoja tuhansia lähetyksiä päivittäin joten ei se nyt niin nopeasti tarvitse tulla! Evillestäkin olen tilannut ja nopeaa myös!
|
atte75
|
27. helmikuuta 2010 @ 08:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Vilellä ei toimi oikein takuu/asiakaspalvelu..2novoa ja 1.MBM Mobile FB8810 mennyt paskaaksi.huru äijä vastas joka kerta samalla tavalla:
Moi!
Kiitos viestistä.
Mietin vielä, että onko tuotteella nyt mitään käyttöarvoa? Ajattelin,
että jos on, voisimmeko ajatella sille jotain pientä lunastushintaa,
vaikkapa 15e, jotta välttyisimme takasin postituksen vaivalta ja
kustannukselta. Tämän lisäksi postitaisimme uuden tuotteen heti.
Oli vika kerta kun kyseiseltä äijältä mitään tilaan,jättää myös kiperimpiin kysymyksiin vastaamatta!
asiakaspalvelu/laatu =0
|
Mainos
|
  |
|
Member
9 tuotearviota
|
27. helmikuuta 2010 @ 12:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Jep. kaverilla oli muutamaviikko sitten ongelmia takuuasioiden kanssa myös.
Ei tommonen peli vetele että maksetaan 15? hyvitystä kun 50? kännykkä menee rikki takuu aikana. Sama kun ei olis takuuta ollenkaan ja pudottaisivat niitä hintoja sen 15?, ei tulis väärinkäsityksiä siitä mitä "e-ville takuu" tarkoittaa.
Bazinga!
ASRock 890GX Pro 3 / Phenom II X4 955 @3,7Ghz / Arctic Cooling Freezer 13 Pro / 2x4GB G.Skill 1333Mhz / AMD Radeon HD 6870/1x2TB 2x1TB 1x640GB
|