utorrent latausnopeus
|
|
andelin
Senior Member
|
25. syyskuuta 2007 @ 16:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Moikka!
Ihmeteltiin kaverin kanssa miksi mulla voi olla latausnopeus jopa 500 kt/s kun kaverilla on 100 kt/s ja meillä on utorrentin asetukset täsmälleen samat sekä sama liittymänopeus ?
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
25. syyskuuta 2007 @ 20:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Minkä nopeuksinen liittymä sulla on?
|
andelin
Senior Member
|
26. syyskuuta 2007 @ 09:44 |
Linkki tähän viestiin
|
1 / 512
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
26. syyskuuta 2007 @ 19:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Latauksen alussa se on siis hetkellisesti 500kt/s, eikö se putoakin siitä hetken päästä siihen 100kt/s?
|
Moderator
1 tuotearvio
|
26. syyskuuta 2007 @ 21:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Itsekin olen joskus vanhalla megasella netillä imuroinut isoa tekstitiedostoa 2000kt/s, johtuu nettiprotokollien harjoittamasta tiedon pakkauksesta. Olisiko kuitenkin liittymässäsi tapahtunut nopeuden tuplaus huomaamattasi, voit asian tarkistaa operaattorisi asiakas-sivuilta, tai ehkä nopeammin AD:n etusivuiltakin löytyvältä linkiltä mittaussivustolle.
|
Juce
Member
|
27. syyskuuta 2007 @ 00:07 |
Linkki tähän viestiin
|
On ennenkin sattunut niin että operaattori on toimittanut nopeamman yhteyden kuin on tilattu. Jos kuitenkin laskuttavat vain 1 Mbit/s yhteydestä, niin ei tuosta kannata mennä valittamaan.
|
andelin
Senior Member
|
27. syyskuuta 2007 @ 13:59 |
Linkki tähän viestiin
|
mä oon kyl tosi tyytyväinen :o)
kaveri vaan ihmettelee kovasti miksei hänellä tule yhtä nopeasti alas kun meillä molemmilla on 1 megan liittymä ja samat utorrent asetukset.
Itse veikkaan että se varmaan johtuu siitä että latasin sellaisen tiedoston alas missä oli paljon jakajia ja hän vastaavasti latasi sellaisen missä oli vähän jakajia..
|
Moderator
1 tuotearvio
|
27. syyskuuta 2007 @ 14:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Megan liittymällä ei pitäisi päästä yli 110kt/s lukemiin, jossain on muuten vikaa. Jos ladattava data on hyvin pakkautuvaa, tekstiä ym, latausnopeudet voivat nousta tuosta.
|
andelin
Senior Member
|
28. syyskuuta 2007 @ 02:51 |
Linkki tähän viestiin
|
siis onko mulla koneessa jotain vikaa ??
|
Moderator
1 tuotearvio
|
28. syyskuuta 2007 @ 07:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei tietenkään, netti on vain jostain syystä 5 kertaa nopeampi kuin pitäisi.
|
Mainos
|
  |
|
andelin
Senior Member
|
28. syyskuuta 2007 @ 17:44 |
Linkki tähän viestiin
|
ei sitten pidä valittaa, kiitti :o)