Nyt olisi pieni probleema. Kuten otsikosta näkyy, ei windows suostu toistamaan mitään exe-sovelluksia. Kaikki sai alkuunsa hiukan pieleen menneestä Spybot-asennuksesta.
Nyt kone sanoo aina esim. firefox.exe-tiedostoa klikatessa, että "Tähän tiedostoon ei ole kytketty toiminnon suorittamiseen käytettävää ohjelmaa. Luo kytkentä Ohjauspaneelin Kansion asetukset-sovelluksessa."
Mitäs nyt tehdään? Kyseessä on vielä työkone, joten kone olisi hyvä saada pelittään...
ainoa mikä tulee mieleen minkä voit itse tehdä on kokeilla palauttaa kone palautuspisteellä sinne ennen sen spybotin asennusta,olettaen että sieltä löytyy palautus pistettä.
p.s. olihan kyse .exe tiedostoista,ettei työpöydän kuvakkeista?
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Make_72: ainoa mikä tulee mieleen minkä voit itse tehdä on kokeilla palauttaa kone palautuspisteellä sinne ennen sen spybotin asennusta,olettaen että sieltä löytyy palautus pistettä.
p.s. olihan kyse .exe tiedostoista,ettei työpöydän kuvakkeista?
Kyllä ongelma tuntuisi kaikkia .exe-sovelluksia koskevan. Esim Wordin saan päälle klikkaamalla jotain tallennettua doc-tiedostoa, mutta kun koitan klikata word.exeä, niin tulee virhesanoma.
Mielenkiintoista, että onnistuin koneen saamaan noinkin solmuun. Spybotin olen kuitenkin aiemmin asentanut usealle koneelle ilman ongelmia.
Onkos koneen palauttaminen aikaan ennen Spybotia isokin urakka? Onnistuuko se, vaikka työkoneessa ei valtuuksia ole läheskään kaikkeen?