User Käyttäjä Salasana  

perjantai 3.10.2025 / 00:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > nvidia geforce 8600gt ajurit ja säätäminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NVIDIA Geforce 8600Gt ajurit ja säätäminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Straikki
Newbie
_
4. lokakuuta 2007 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Iltaa. Ostin tuossa vihdoin ja viimein uuden koneen (AMD Athlon 64 X2 4400+, 2x 1GB DDR 800mhz, Palit Nvidiga Geforce 8600GT 256 PCI-E)
ja olen tässä nyt koko illan yrittänyt säätää Counter-strikeä mahdollisimman sulavaksi ja hyväksi. En kuitenkaan ole onnistunut siinä, ja koska vanhassa koneessani oli Ati Radeon 9250 128mt, en osaa säätää tätä Nvidian näyttistä. Liekkö sitten väärät ajurit tai en vaan osaa. Tämän hetkisten ajureiden nimi: 163.71_forceware_winxp_32bit_english_whql.

Onko ihan oikeat ajurit vai?

Kuvia asetuksista mitä olen koittanut: http://img103.imageshack.us/img103/2775/asetuksetwe1.jpg ja http://img169.imageshack.us/img169/6030/asetukset2fa3.jpg

PS: Myöskään kukaan ei kuule minua Ventrilossa. :< Outboundia on tarpeeksi, emolevyn asetuksen olen asentanut (integroitu äänikortti)
Mikrofonina toimi vanhassa koneessa tuon Logitech QuickCam QTX Communicaten mikki, mutta näiden Icemat Siberoiden mikrofonia olen myös käyttänyt, eikä sekään toimi.

Anteeksi sekava tekstini

AMD Sempron 3000+, 2 Ghz, 512 mb @ DDR 400 Mhz, Asus A7V8X-LA (Kelut), 120 gt, Ati Radeon 9250 128 mb, XP Home, Elisa 2M/512, Logitech G5, Steelpad QcK & Icemat Siberia <3
Senior Member

9 tuotearviota
_
4. lokakuuta 2007 @ 20:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aina kun laitat hiiren tuossa olevien asetusten päälle niin tuonne sivun alas tulee vihje mitä mikäkin tekee.. tyyliin mikä parantaa suorituskykyä ja mikä kuvan laatua!

tai sitten mene vain tuonne adjust image setting with preview ja laita joko sovelluksen ohjaama (jolloin pelit itse "määrittävät" asetukset) tai laita täppi siihen alimpaan jolloin valitset mikä on tärkein suorituskyky vai kuva jolloin nvidia määrittää automaattisesti asetukset valitsemallesi painostukselle..

hemmoo
Member
_
13. lokakuuta 2007 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on sama ongelma , samat ajurit ja sama näyttis ja olen yrittänyt saada css:ää mahdollisimman hyväksi, mutta en ole onnistunut. Mikäli onnistut saamaan niin kerro toki minullekkin.
Senior Member

9 tuotearviota
_
14. lokakuuta 2007 @ 09:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis ekan valitse asetuksista tuo kohta jonka olen merkannut:

sitten men seuraavan kuvan osoittamaan paikkaan ja ku painat hiirellä jotain asetusta niin alas tulee vinkki mikä vaikuttaa mihinkin ja miten kannattaa olla jos haluaa esim parhaan kuvan..:

jos vielä epäselvää niin kysy!

Tietenkin voit myös tuolta ekan kuvan mukasesta kohasta valita tuon alimman vaihtoehdon ja laittaa siihen "quality" joten nvidia automaattisesti määrittää parhaan kuvanlaadun (en sitten tiedä onko yhtä hyvä kun tuo manuaalinen säätö mutta kyllä sekin varmaan toimii ihan ok..:D)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. lokakuuta 2007 @ 09:46

Straikki
Newbie
_
2. joulukuuta 2007 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites tuota, voitko ottaa noista ylemmistä kohdista viel screenshotit?

AMD Sempron 3000+, 2 Ghz, 512 mb @ DDR 400 Mhz, Asus A7V8X-LA (Kelut), 120 gt, Ati Radeon 9250 128 mb, XP Home, Elisa 2M/512, Logitech G5, Steelpad QcK & Icemat Siberia <3
Mainos
_
__

_
Senior Member

5 tuotearviota
_
4. joulukuuta 2007 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mutta eikös tuo control panel oo vistasta ja kaveri on ladannu xp:n ajurit. Vai onko noilla control centreleil eroo eri windows versioissa?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > nvidia geforce 8600gt ajurit ja säätäminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy