User Käyttäjä Salasana  

torstai 18.9.2025 / 12:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tarkoitus kasata hyvä ja kohtuuhintainen kone (kiire)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tarkoitus kasata hyvä ja kohtuuhintainen kone (KIIRE)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
6. lokakuuta 2007 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi!
Eli mulla olis tarkotus kasata semmonen kone mikä nyt hyvin pelejä pyörittäs, leffoja ym. Valmiina mulla on kotelo + virtalähde, äänikortti (Hyvä) sekä verkkokortti. Hinta pyöris siinä jossain 450e hujakoilla ja olen aatellut seuraavaa pakettia Verkkokauppa.com;ista:

AMD Athlon 64 X2 5000+ Black Edition 2.6Ghz -prosessori. 117.90

Corsair Twin2X 2x1GB DDR2 800Mhz KIT -muistimodulipari. 80.90

Titan Siberia TTC-NZ01TB/SC for socket 754/939/940 - Prosessorituuletin Athlon 64 19.90

XFX GeForce 7600GT Fatal1ty 256MB DDR3 PCI-E -näytönohjain. 94.90

Seagate Barracuda 7200.10 SATA 3.0Gb/s 160GB -kiintolevy. 50.90

Abit AN-M2HD AM2 NF7050LE mATX -emolevy. AMD Socket AM2 89.90

Yht: 454,40e

Suurin homma mikä mua askarrutttaa on toi emolevy, kun en niistä pahemmin ymmärrä mutta liitäntöjen noissa pitäs kohalleen sattua. Kaikenlaisia ideoita paketin parantamiseen saa antaa jos ideoita löytyy!
Ja jonkunlainen lisätuuletin varmaan vielä tohon päälle???
Senior Member

4 tuotearviota
_
6. lokakuuta 2007 @ 10:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Titan Siberia TTC-NZ01TB/SC for socket 754/939/940 - Prosessorituuletin Athlon 64 19.90

Tuo on aivan turha koska prosessorin mukana tulee prossutuuletin
Junior Member
_
6. lokakuuta 2007 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko aivan varma? Prossun tiedoissa ei nimittäin lue ainakaan mitää siihen viittaavaa: "AMD Athlon 64 X2 5000+ Black Edition 2.6Ghz -prosessori. Varmasti riittävä prosessori rankkaan käyttöön.
Tuplaydintekniikka
AM2 -prosessorikanta
1MB välimuisti
FSB 1000Mhz
Prosessorin asentaminen vaati asiantuntemusta, takuu ei kata virheellisestä asennuksesta johtuvia vikoja."

Ai niin ja näyttöhän minulla jo on ja näppis + hiiri voisivat olla

Labtec Media Keyboard Fin/Swe PS2 - näppäimistö. 9.50e

OCZ Equalizer Laser Gaming Mouse. 34.90e
Junior Member
_
7. lokakuuta 2007 @ 16:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt olis aika kiire asialla et jos jotain vaan tiiät asiaan liittyen ni kerro ihmeessä!!! :)
HorZor
Suspended due to non-functional email address
_
7. lokakuuta 2007 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti teemu92:
Moi!
Eli mulla olis tarkotus kasata semmonen kone mikä nyt hyvin pelejä pyörittäs, leffoja ym.
XFX GeForce 7600GT Fatal1ty 256MB DDR3 PCI-E -näytönohjain. 94.90

GeForce 7600GT ei pyöritä pelejä hyvin. GeForce 8600GT on vähän parempi ja sen saa halvimillaan samaan hintaan. Radeon X1950Pro olisi jo huomattavasti parempi, mutta noin 40? kalliimpi. Muuten ihan hyvän näköinen.
Senior Member

14 tuotearviota
_
7. lokakuuta 2007 @ 20:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näille koneen kasaus hommille on
nykyään ihan oma alueensa:

http://keskustelu.afterdawn.com/forum_view.cfm/215
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
8. lokakuuta 2007 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tosiaan halvin 8600GT tai Atin HD 2600 XT näyttikseksi. Tarvitsetko tosiaan mATX emon? Mikä poweri sulla on?

Question everything
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
8. lokakuuta 2007 @ 17:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > tarkoitus kasata hyvä ja kohtuuhintainen kone (kiire)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy