User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 27.7.2025 / 14:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > creative fatal1ty gamer headset
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Creative Fatal1ty Gamer Headset
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:1234>
Senior Member

14 tuotearviota
_
6. lokakuuta 2007 @ 20:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tarttis uudet kuulokkeet,
kun entiset jäi jalkoihin ja meni hajalle..

oisko tosta Creative Fatal1ty Gamer Headsetistä mihinkään?

ja ois kiva jos,
jollain olis kokemusta noista?

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=19544

edit.typo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. lokakuuta 2007 @ 20:43

sienis
Member
_
6. lokakuuta 2007 @ 21:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä on ollut tollaset joku pari kuukautta. Hyvin istuu päähän ja kyllähän noilla kuuleekin jotain. Mikään Hi-fisti en oo etten osaa siitä äänenlaadusta sanoa kummemmin. Ennen oli jotkut halvat Logitechit niin kyllä niihin verrattuna hyvin kuuluu. Suosittelen.
Senior Member

14 tuotearviota
_
6. lokakuuta 2007 @ 21:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mäkään en ole mikään hi-fisti.

kuulokkeet on ollu mulla aina suunnilleen
jotain halpahallin alennusmyynti malleja,
mutta nyt ajattelin satsata kunnon kuulokkeisiin ja
budjetin raja menee siinä 35e.

oliko ne fatalityt kummiskin kestävän tuntuiset?
sienis
Member
_
6. lokakuuta 2007 @ 21:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kyllä noi varmaan kestää jos ei paisko ympäriinsä. Tiedä sitte löystyykö noi säädöt, jos kokoajan säätelee sankojen pituutta yms. Mutta ihan asiallinen headsetti.
peta69
Suspended due to non-functional email address
_
6. lokakuuta 2007 @ 21:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
täältä kans suosittelut, istuu todella hyvin päähän ja äänenlaatukin on mielestäni hyvä. plussana vielä on että ton mikin saa tosiaan irti, niin ei oo tiellä kun sitä ei tarvi.
Senior Member

14 tuotearviota
_
6. lokakuuta 2007 @ 22:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti peta69:
plussana vielä on että ton mikin saa tosiaan irti, niin ei oo tiellä kun sitä ei tarvi.
toi mikin irrottaminen oli just mun valintakriteereissä nro.1,
koska katson paljon sarjoja ja leffoja läppäristä sängyllä,
joten se mikki olis vaan siinä tilanteessa tiellä.

onko kellään olemassa mitään muita hyviä kuulokkeita,
mitä suositella tohon noin 35e pintaan?

edit. ja tulee aika useesti nukahdettua kuulokkeet päässä. ;)

second edit. "Johdossa oleva äänenvoimakkuuden säätö ja mikrofonin mykistys."

tuo on kyllä aika lailla tarpeeton ominaisuus mulle ja
oman kokemuksen mukaan, aika helposti hajoaa just
tuosta säätimen kohdalta kuulokkeet.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. lokakuuta 2007 @ 22:07

Junior Member
_
7. lokakuuta 2007 @ 07:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voin suositella. Äänenlaatu on hyvä, ja mikrofonin irrotus on plussaa. Ovat myös mukavat päässä.

Pöytäkone:

Asus M2N-E / AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.5Ghz / nVIDIA GeForce 8800 GTS / Creative X-Fi XtremeGamer / 4GT DDR2 / 400GT Seagate S-ATA II / Antec Sonata III / Windows XP Professional.

Kannettava:

Acer Aspire 5112 Wlmi (X1600 / 2gt ram)
Senior Member

14 tuotearviota
_
8. lokakuuta 2007 @ 22:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kävin tänään verkkokauppa.comista
poistamassa niitten viimesen fatality headsetin.

aika mukavan tuntusethan nämä on päässä ja peleissä
äänenlaatu on parantunut huomattavasti edellisiin kuulokkeisiin nähden..

32.90 ? oli musta kyllä aika suolanen hinta kuulokkeista,
kun ne ei yleensä mun
käytössä kauan ehjät ole. 0_0

mutta hyvät nää on hintasekseen.

pekumies
_
6. joulukuuta 2007 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En nyt raaski tehdä uutta topikkia, kun löyty haulla vanhakin.

Elikkä juurikin tähän 30e hintaluokkaan tartteis saada jonkun sortin pelikuulokkeet. Erittäin tärkeänä osana on käyttömukavuus, eli kuulokkeet ei saa hiostaa, tai olla muutenkaan epämukavat pitkillä pelisessioilla. Kuuluvuudella ei ole niin suurta merkitystä.

Eli onko kyseisest kuulokkeet mukavat päässä, että kärsii pelata vaikka 6h putkeen, ilman että koskee päähän tai korviin ? Entä miten pitkä johto noissa kuulokkeissa on ?

Aerocool I-Cool+ @ 4x Noctua NF-S12-1200, MSI P35 Platinum, E6750 4,2Ghz @ Noctua NH-U12F, Samsung T166 500Gb, Inno3D 8800GTS G92, 2Gb Transcend aXeram, Corsair 520HX, Samsung 20x DVD+-RW Dual Layer. Samsung SyncMaster 226BW, Logitech Z3-e, Logitech MX518 ja Creative Fatal1ty Gamer Headset.
Junior Member
_
6. joulukuuta 2007 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Erittäin mukavat päässä. Itse käyttänyt 12h putkeen ja mitään ongelmia en havainnut.

Pöytäkone:

Asus M2N-E / AMD Athlon 64 X2 4800+ 2.5Ghz / nVIDIA GeForce 8800 GTS / Creative X-Fi XtremeGamer / 4GT DDR2 / 400GT Seagate S-ATA II / Antec Sonata III / Windows XP Professional.

Kannettava:

pekumies
_
6. joulukuuta 2007 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei, laitampa heti nuo tilaukseen verkkokaupasta. Niin ja johdon pituuskin löytyi pienellä etsimisellä, 2.5m. Hieno juttu, kiitoksia. :)

E: Nyt on tilattu, kiitos vielä nopeasta vastauksesta :)

Aerocool I-Cool+ @ 4x Noctua NF-S12-1200, MSI P35 Platinum, E6750 4,2Ghz @ Noctua NH-U12F, Samsung T166 500Gb, Inno3D 8800GTS G92, 2Gb Transcend aXeram, Corsair 520HX, Samsung 20x DVD+-RW Dual Layer. Samsung SyncMaster 226BW, Logitech Z3-e, Logitech MX518 ja Creative Fatal1ty Gamer Headset.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. joulukuuta 2007 @ 15:30

PeteTK
AfterDawn Addict
_
6. joulukuuta 2007 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, vanha postaus on...
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti spotless:

mutta nyt ajattelin satsata kunnon kuulokkeisiin ja
budjetin raja menee siinä 35e.

Kunnon kuulokkeet ja 35e budjetti ei kyllä samaan lauseeseen kuulu.
Ennemmin ostaa jonkun oikean valmistajan laadukkaat kuulokkeet, kuin jonkun apinan logolla valmistetut.

Tehomylly.
Senior Member

14 tuotearviota
_
6. joulukuuta 2007 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti PeteTK:
Kunnon kuulokkeet ja 35e budjetti ei kyllä samaan lauseeseen kuulu.
Ennemmin ostaa jonkun oikean valmistajan laadukkaat kuulokkeet, kuin jonkun apinan logolla valmistetut.

Mikäs PeteTK:ta noin näissä oikein mainiosti toimineissa, minunkin kovakouraisessa käytössä olleissa ja apinan logolla varustetuissa kuulokkeissa sapettaa?

Oletko kenties joskus omistanut kyseiset kuulokkeet vai lauotko ihan tuulesta noita mielipiteitäsi?

Nyt kun olen käyttänyt ja nukkunut nämä kuulokkeet päässä
pari kuukautta, niin hyvät ja kestävät kuulokkeet nämä on.

PeteTK taitaa kuulua siihen kastiin ihmisiä
joiden korvat kuulevat kaikki taajuudet ja säröt ja
on valmis maksamaan vaikka kaiutinkaapeleista yli tuhat euroa/kpl.

Mun mielestä on naurettavaa laittaa yli 50 euroa
johonkin hemmetin kuulokkeisiin,
ellei tosiaan käytä niitä joka päivä montaa tuntia.

edit. nämä on taas niitä makuasioita, joista on aikalailla turhaa alkaa väittelemään.

en ole mikään hi-fisti.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. joulukuuta 2007 @ 16:36

PeteTK
AfterDawn Addict
_
6. joulukuuta 2007 @ 16:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Mikäs PeteTK:ta noin näissä oikein mainiosti toimineissa, minunkin kovakouraisessa käytössä olleissa ja apinan logolla varustetuissa kuulokkeissa sapettaa?

Oletko kenties joskus omistanut kyseiset kuulokkeet vai lauotko ihan tuulesta noita mielipiteitäsi?

Nyt kun olen käyttänyt ja nukkunut nämä kuulokkeet päässä
pari kuukautta, niin hyvät ja kestävät kuulokkeet nämä on.

Hinta kertoo jo jotain, harvoin halvalla saa hyvää.

Lainaus:

PeteTK taitaa kuulua siihen kastiin ihmisiä
joiden korvat kuulevat kaikki taajuudet ja säröt ja
on valmis maksamaan vaikka kaiutinkaapeleista yli tuhat euroa/kpl.

Ei sentään, Diy kaapelit käytössä...

Lainaus:

Mun mielestä on naurettavaa laittaa yli 50 euroa
johonkin hemmetin kuulokkeisiin,
ellei tosiaan käytä niitä joka päivä montaa tuntia.

edit. nämä on taas niitä makuasioita, joista on aikalailla turhaa alkaa väittelemään.

en ole mikään hi-fisti.

Huonoa ei yleensä viitsi ostaa niin ei tarvitse pettyä.
Kunnon kuulokkeista kuitenkin viestissä puhuit, mutta budjetti taas oli naurettavan pieni.

Tehomylly.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. joulukuuta 2007 @ 16:36

Senior Member

14 tuotearviota
_
6. joulukuuta 2007 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Kunnon kuulokkeista kuitenkin viestissä puhuit, mutta budjetti taas oli naurettavan pieni.
Kunnon kuulokkeet sainkin, vaikka budjettini olikin sun mielestä pieni,
mutta kyllä 30 eurolla pitääkin jo saada laatua.

Mutta, jos et ole omistanut ja sinulla ei ole omaa kokemusta
näistä Fatal1tyn kuulokkeista, niin jätä tähän viestiketjuun kommentointi niille
joilla on kokemuksia näistä erittäin hyvän hinta/laatu suhteen omaavista kuulokkeista.

edit.typo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. joulukuuta 2007 @ 16:47

Junior Member
_
6. joulukuuta 2007 @ 16:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekin arvostan laadukkaita kuulokkeita ja Fatal1tyt omistan ja täysin tyytyväinen olen. Itseasiassa tilasin toiset koska koira tuhosi entiset. Mutta tosiasia on että nykyään halvalla saa myös hyvää. Ennen oli asia toisin.

Pöytäkone:

Kannettava:

PeteTK
AfterDawn Addict
_
6. joulukuuta 2007 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Kunnon kuulokkeet sainkin, vaikka budjettini olikin sun mielestä pieni,
mutta kyllä 30 eurolla pitääkin jo saada laatua.

Mutta, jos et ole omistanut ja sinulla ei ole omaa kokemusta
näistä Fatal1tyn kuulokkeista, niin jätä tähän viestiketjuun kommentointi niille
joilla on kokemuksia näistä erittäin hyvän hinta/laatu suhteen omaavista kuulokkeista.

edit.typo

Ei ole noista kokemuksia, eikä tulekkaan, koska halpiskuulokkeita en ostaisi.
Ehkä nuo niille kelpaa ketkä onnessaan hehkuttavat kuinka hyvät ja tehokkaat Logitech xxx 5.1 500W kaiuttimetkin ovat :P

Tehomylly.
Hopeamies
Member
_
12. joulukuuta 2007 @ 15:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voin suositella Creative Fatal1ty Headsettiä, sopii päähän hyvin ja äänenlaatukin hyvä, mutta mulla on vaan yks ongelma näitten kanssa: Jos yritän TeamSpeakissa puhua jotain sillä mikillä niin se rupee kaiuttaa sitä hirveesti ja tekee sellast outoo ääntä, voisko tota joteki korjata?
_Henkka_
_
15. joulukuuta 2007 @ 21:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu u ei kai siinä muu auta ku katella vaan säädöt kohilles
juM8o
Member

5 tuotearviota
_
15. joulukuuta 2007 @ 23:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse suosittelisin Fatalityn setin sijasta, Icemat Siberia kuulokemikrofoni -settiä. Ollut itellä käytössä ~4kk ja täysin tyytyväinen oon ollu.

Intel Core 2 Duo e8400 @ 3600MHz - GF 8800GT - 4GT DDR800
Action Quake 2 - nopeatempoinen ja ilmainen fps-peli - lataa ilmaiseksi osoitteesta http://www.kweik.com/
Senior Member
_
1. tammikuuta 2008 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo näis on jotain valmistusvikoja ollu et mikin liitäntä on valmiiks paskana niistä kuulokkeista ja mikki siis menee paikalleen mutta kuuluu kauhee rahina tai/ja surina
Senior Member

14 tuotearviota
_
1. tammikuuta 2008 @ 20:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kolmis:
joo näis on jotain valmistusvikoja ollu et mikin liitäntä on valmiiks paskana niistä kuulokkeista ja mikki siis menee paikalleen mutta kuuluu kauhee rahina tai/ja surina
ja mistä tämä tieto on peräisin?
saisko vaikka linkkiä?

ja onhan tuotteessa takuu.

ja jos luet vaikka tämän ketjun eka kunnolla läpi niin ja aika monta tyytyväistä kayttäjää löytyy (minä itse mukaanlukien).

Edit. mulla on olut nämä kuulokkeet kohta 3kk,
jokapäiväisessä kovakouraisessa käytössä ja hyvin ovat kestäneet,
että voin edelleenkin suositella kaikille ja
nämä päässä voi tosiaankin vaikka nukkua,
kuten itse teen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. tammikuuta 2008 @ 20:52

Senior Member
_
1. tammikuuta 2008 @ 21:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei oo linkkiä mut yhes eräs kaikki oli viallisia, mulle sattu semmoset. (menen vaihtamaan huomenna)
Senior Member

14 tuotearviota
_
1. tammikuuta 2008 @ 21:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kolmis:
ei oo linkkiä mut yhes eräs kaikki oli viallisia, mulle sattu semmoset. (menen vaihtamaan huomenna)
Jaahas, no ei kai se nyt tee tuotteesta huonoa jos yksi erä on viallinen.
Silloinhan ne ainakin osaa vetää ne heti pois myynnistä jos yksi erä on kokonaan viallinen.

Maanantaikappaleita/eriä voi sattua ihan mille valmistajalle vaan.

missäs liikkeessä on tällaisia viallisia tuotteita koko erällinen,
niin voidaan varoittaa muita?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. tammikuuta 2008 @ 21:40

Mainos
_
__

_
Senior Member
_
1. tammikuuta 2008 @ 22:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varkauden Carlsoniltahan minä nuo joululahjaksi ostettuna sain. Viimeiset hyllyssä olivat joten varmaan ei ihan heti saa vastaavia toimivia, harmittaa vaan että joutuu taas odottelemaan.

Kaverilta kuulin tuon että kokoerä olisi viallinen, hänkin osti kuulokkeet sieltä ja sama vika niissäkin.

ei nyt siis ole tarkoitus yleistää mitään, kuulokkeet toimivat muuten hyvin mutta mikkipuoli vaan oli sökö, itse pidin kuulokeiden keveydestä ja eihän nuo painaneet korviakaan saati sitten hiostaneet.

Sivu:1234>
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > creative fatal1ty gamer headset

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy