|
GeForce Ja MSI K9MM-V Yhteensopimaattomus???
|
|
|
Standu83
Junior Member
|
11. lokakuuta 2007 @ 06:31 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Vaihdoin emoa at7:sta Msi:n K9MM-v:n... samalla Prosusta tuli amd 64 3200... näyttis jäi (GeForce4 Ti 4200, 128M, AGP)
Pelien kanssa rupesi tulemaan ongelmia (säröilevä grafikkaa ja osittainen sen puuttuminen) vaikka aikaisemmin ei ollut ongelmia kyseisten pelien kanssa.. ajurit ajan tasalla winXp käytössä.. DirectX 9c.. mutta silti... kokeiltiin toista ohjainta Joka on Varmasti ehjää ja sam vikaa.. järjestelmä asennettu uusixi moneen kertaan.. emon ajuritkin Viimeisimmät..
kenellekkään Tuttu??
Kiitos etukäteen..
|
|
Standu83
Junior Member
|
11. lokakuuta 2007 @ 06:34 |
Linkki tähän viestiin
|
unohtui manita että Emossa integroitu Grafikka piiri ja sen kanssa ei ongemia.. (Tosin "vähän" heikompaa laatua :D)
Emo on siis Msi, K9mm-v Am2,VIA,K8M800+VT8237RPlus
|
|
Edi88
Newbie
|
11. lokakuuta 2007 @ 09:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Heitä screenshottia tjtn. Mut uskoisin ihan noidenkin perusteella mitä sanoit että mulla on samanlaista ongelmaa :)
|
|
-WK-
Senior Member
|
11. lokakuuta 2007 @ 14:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Heh, itellä on ollu sama emolevy ja vieläpä sama näyttis ja justiin samanlaisia ongelmia mitä sulla, tai mulla oikeastaan AGP 8x versio tuosta TI4200-ohjaimesta. Syynä ongelmaan oli ettei tuo näyttis toiminut AGP 8x-tilassa, emolevy ei antanut kuitenkaan pudottaa nopeutta eikä Riva Tunerin kaltaiset virittelyohjelmatkaan saaneet nopeutta pudotettua. Lopulta nettiä selatessani löysin sitten sellaisen teippimodin jolla AGP8x -ohjain saadaan pakotettua 4x-tilaan, se ratkaisi probleeman. TI4200:han ei tuosta hidastu kun 4x nopeus riittää sille hyvin.
|
|
Standu83
Junior Member
|
16. lokakuuta 2007 @ 20:43 |
Linkki tähän viestiin
|
|
-Wk- Kertoisstko siis Mitä on tehtävissä.. minkä niminen softaa on siis kyseessa, ja jos mahd niin jotain ohjetta..
Kiitos.. (Toivoa siis tunnelissa) :=)
|
|
-WK-
Senior Member
|
16. lokakuuta 2007 @ 21:21 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Tossa mun tapauksessa ei siis mikään softa auttanut vaan piti kortin liittimeen teipata kaksi ohutta teipinpalaa, tuo emolevy tulkitsi tuon modauksen jälkeen AGP8x kortin AGP4x:ksi.
En nyt äkkiseltään löytänyt sitä ohjetta, mutta se oli peräisin jostain GeForce4 MX AGP8x arvostelusta jossa haluttiin testata onko noille korteille mitään hyötyä 8x-nopeudesta verrattuna 4x:ään. Jos sun korttis on jo AGP4x versio niin silloinhan tuosta ei mitään hyötyä ole.
|
|
Standu83
Junior Member
|
17. lokakuuta 2007 @ 21:17 |
Linkki tähän viestiin
|
|
ooooko.... Kävin puoli nettiä läpii Mutta mielikuvitus ei riittänyt et löytäis mitään teippaukseen liittyvä...
Mitkä nastat teippasit ja millä.. (Yksin kertaisesti?? :) )
P.S. Mun kortti On agp8x (nVidian sivuilta varmistettu.. )
Btw.. muisti siinä on 128.. onko merkitystä asiassa?
|
|
Mainos
|
  |
|
|
-WK-
Senior Member
|
17. lokakuuta 2007 @ 21:33 |
Linkki tähän viestiin
|
http://www.xbitlabs.com/articles/video/d...nv28.html#sect1
Nyt löyty. Tuossa on se teippimodi kuvien kera. Tuo toimi minulla, mutta en ota mitään vastuuta tietenkään :) minulla oli myös 128mb muistia, kortin valmistaja oli Albatron. Teippaukseen käytin ihan perinteistä läpinäkyvää teippiä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. lokakuuta 2007 @ 21:34
|