User Käyttäjä Salasana  

torstai 18.9.2025 / 08:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mika cooleri kellottamiseen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mika cooleri kellottamiseen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mikkolox
Junior Member
_
11. lokakuuta 2007 @ 11:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis mun kone on vihdoin tullut E6750 2900 pro asus p5k 2gb ddr2 800mhz (viela rakennus vaiheessa)
Kavin tossa paikallisessa kone liikkeessa kattelee coolereita ja ne sano et naita Zalmanin ns hiljasia/aanettomia on tullu paljon takasin.

Millanen toi OCZ Vindicator on coolerina? jos kellotan ton E6750 jonnekki 3.2/3.5ghz per core? Pitaisko sen kylmana? Onko kuinka aanekas?
Vai mika sitten ois jarkeva hankkia?

sitten talleen aika Offtopic mulla on pikku probleemi 2xidenttisen nakosta kaapelia tuli emon kanssa ongelma 1. toisessa lukee Floppy capel
ja toisessa HDD caple niin mita virkaa noilla oikein on???? Ja niille kylla loytyy kiinnitys paikka mutta toista kiinnitys paikkaa ei ole? voi olla etta olen puu silma tai jtn voiko joku minua viisampi sivistaa mua:P ja emohan oli asus p5k.
Ja toi Mun prossun vakio cooleri on vahan pili pali ne jalat piti tyontaa emon sisaan? (ite oon naita ruuvaus ihmisii et varmisti pysyy..) ja 3 jalkaa vain loksahti paikalleen?
Sitten eiko tos vakiona tule ollenkaa Lampo tahnaa?? aiempaan tuli :P

E6750@3.2ghz + scythe mugen | 2gb DDr2 800mhz | Asus p5k | shappire radeon 2900pro | BeQuiet 500w
Member

1 tuotearvio
_
11. lokakuuta 2007 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä on Noctuan NH-U12F jäähynä, ja on se muuten hiljainen ja tehokas :) Helposti tämän mun prossun saisi yli 3 GHz varmaan 4GHz, mutta en tarvii niin paljoa tehoja. Kaikki mitä tällä hetkellä pelaan, nii pyörii noilla kelloilla. Tuosta OCZ Vindicatorista ei itsellä ole mitään kokemusta.

Joo, ne kaapelit on IDE-kaapleita, toinen levykeasemalle, toinen IDE-kovolle. Jos sinulla ei ole IDE-kovoa eikä levykeasemaa, et tarvitse näitä mihinkään. Kyllä ne kiinnityspaikat siellä on.

Se kovokiinnityskohta on siellä laajennuskorttien alla ja levykeaseman liitin muistien oikealla puolella.

Joo, en tuosta naksahtelujutusta osaa sanoa, mutta siinä jäähyssä on lämpötahnat pohjassa valmiina. Ne levittyy, kun sen puristaa kiinni.

1. kone: Core2Duo E4400 @2.9GHz, 8800 GTS, Sonata III, 2GB DDR2, Asus P5K, 500 GB + 500 GB + 1TB, Soundblaster X-Fi, Sennheiser HD-555, Samsung 226BW, Razer Deathadder, Microsoft Sidewinder X6, Noctua NF-S12-1200 x2 + Noctua NH-U12F

2. kone: Athlon X2 4200+, 7900 GT, Codegen halpiskoppa, 1 GB DDR2, Abit KN9S, 250 GB, HP 17"-näyttö, Logitech langaton näppis ja hiiri
Senior Member
_
11. lokakuuta 2007 @ 11:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ääni myös Noctualle. Siinä on useasta kilpailijasta poiketen kunnollinen kiinnitys (emon taakse backplate ja cooleri kiinni ruuveilla). Tälle myös itse annan painoarvoa reilusti, koska tämän kokoiset järkäleet on hyvä olla kunnolla kiinni.

OCZ on varmasti myös pätevä, sehän on lähes identtinen Scythe Ninjan kanssa, mutta kiinnitys on sama pinnisydeemi kuin orkkiscoolerissakin.

Oman Noctuan hain tietoasemalta hintaan 50?.
Se jaksaa nätisti passiivisena viilentää samoilla kelloilla pyörivää E6400:ta kuin sun E6750. Varmasti jaksaa pidemmällekkin, mutta ei ole ollut tarvetta. Coolerin mukana toimitetaan kohtalaisen pätevä NF-S12-1200 tuuletin.

Mikkolox
Junior Member
_
11. lokakuuta 2007 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu kiitoksia vastauksista. eli siis ne 2 floppy ja HDD caplet on turhia mun tapauksessa? Ja mita eroa on ropelli ja noilla lampolevy tai mita onkaan tuulettimalla tuleeko paljonkin lisaa tehoa noilla lampolevyilla?
Member

1 tuotearvio
_
11. lokakuuta 2007 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä scythe infinity ja noctuan nh-u12f, molemmat hyviä.
Infinity on jostain syystä kadonnu markkinoilta?
Scythen ninja oli aikanaan testivoittaja niin kaippa tuo uudistettu
versio rev.B on aika hyvä kans. Zalmanit on tehokkaita ainoostaan
sillon kun meluavat.

e6600, e4400, aspire one, QNAP TS-419P, TW510v3
MikroMake
AfterDawn Addict
_
11. lokakuuta 2007 @ 14:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältä myös ääni Noctua NH-U12F:lle, tuolla sen emolevyjen yhteensopivuustaulukko:

http://www.noctua.at/main.php?show=compa...=en&products_id

Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
Mainos
_
__

_
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
11. lokakuuta 2007 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Zalman 9500 ja 9700 sarjalle ääni!
Mulla 9500at ja pitää lämmöt hyvin kurissa vaikka ei tule yhtään ääntä!
Tietty Noctua on hiukan tehokkaampi!

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > mika cooleri kellottamiseen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy