User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 22.4.2026 / 12:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > signaali "katoaa" tv:sta (vista)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Signaali "katoaa" TV:sta (VISTA)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
stobe
Newbie
_
14. lokakuuta 2007 @ 10:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs mulla on htpc kytkettynä Acer AT3720 telkkuun dvi-hdmi piuhalla. Ja kaikki toimii hienosti, kunnes välillä vaihdan kanavaa telkusta. Palatessani HDMI1 kanavalle, telkku vaan väittää, että "NO Signal". Tähän auttaa piuhan irroitus--->kiinnitys, jolloin kuva taas ilmestyy.

Tämä ilmenee ainoastaan vistassa, xp:llä toimii.

Näyttiksenä radeon 9600 pro uusimmalla catalystillä. Nyt mietiskelen että olisiko tässä joku asetus vain pielessä? Vai pelkästään visva pielessä.
ettane
Member

1 tuotearvio
_
25. lokakuuta 2007 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei liity suoranaisesti aiheeseen, mutta jouduitko tekemään acerin säätöihin muutoksia jotta kuva näkyi hyvin? Mulla on nimittäin 2 samaa tv:tä, jotka olen kytkemässä vga ---> vga liitännällä. Mulla kun taitaa puuttua koneesta tuo dvi liitäntä. Vaikka on kokolailla uusi hp:n kannettava.

- On se vaan surkeaa kun ei tajua näistä jutuista juurikaan mitään -
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > signaali "katoaa" tv:sta (vista)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy