User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 00:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ghost recon ohjainnapit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ghost Recon ohjainnapit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
14. lokakuuta 2007 @ 13:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löysin kaapista vanhoja pelejä, joita ei ole jostakin syystä tullut kokeiltua. Joukossa oli Ghost Recon, jota yritin pelata. Siinä en päässyt kuitenkaan alkua pitemmälle, sillä pelin ohjausnapeista ainakin yksi ei mulle selviä millään. Millä ihmeellä vaihdetaahn pelissä aseesta toiseen? Selityksen mukaan siinä on " tai // tapainen merkki (nappi), mutta olen niin satunnaispelaaja, että tuo ei sano mitään. Hi, kokeilin painamalla vuoron perään kaikki napit läpi, mutta ase ei vaihtunut. Onko sulle tutumpi?

samfin
Senior Member

1 tuotearvio
_
14. lokakuuta 2007 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei pysty varmuudella itekkään muistamaan, kun siitä on niin kauan kun sitä olen joskus pelannut, mutta oletko hiiren rullaa kokeillut josko siitä pystyisi vaihtamaan?
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
14. lokakuuta 2007 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sillä ei vaihdu. Sillä vain zoomataan viholliskohteeseen eikä asevalikkoa pääse klikkaaman kun hiiren napissa on vain ampuminen.

pete114
Member
_
15. lokakuuta 2007 @ 06:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No heitetääs randomilla täältä että koitas painaa shift + rullalla pyörittelet tai hiirtä liikuttelet. Jossaki pelissä oli muistaakseni nuin. Tai sitte tab + hiiren joku nappi.

Intel E6400 @ 2.6MHz | nVidia 7900gs | MSI P965 Neo-f | 2x DDR2 1GB 667MHZ | Antec p150 | WD 250GB + T166 500GB + T166 500GB | Logitech mx-518 | Windows xp Home Edition
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
16. lokakuuta 2007 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tnx vinkeistä. Kokeilin tota pete114:n neuvoa ja muitakin, mutta ei aseet vaihtunut. No ei tässä mitään suurta hätää ole, mä olen sitä jo pelaillut, enkä ole vielä tarvinnut aseiden vaihtamista. Musta kyllä tuntuu, että se partiotehtävä ei tuu kyllä kokonaan onnistumaan, mutta se ei kyllä ole pelin vika... :-/

Senior Member
_
16. lokakuuta 2007 @ 22:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Äläs luovuta ,itselläni on mennyt tunteja yhden ainoan tehtävän tekemiseen ,kylläkin vähän laajemmassa pelissä
Delta Force. ;)

Mutta asiaan ,sanoisitko tarkalleen mikäs Ghost Reconi löytyy niin etsin onko kyseisessä pelissä / versiossa developer consolea ,eli periaatteessa komentoikkuna peliin jolla voit säätää ominaisuuksia ,sekä myös bindata eli asettaa toimintoja tietyyn nappulaan joka tässä tapauksessa saattaisi pelastaa tilanteen.

Ja oletko aivan varmasti kahlannut kaikki Optionsit läpi? Ja eikö niitä todellakaan pysty muuttamaan klikkaamalla Optionseista joku toiminnon nimeä tai sen tekevän napin nimeä ,kuten esim

Shoot - Left Mouse Button

Jolloin jompaakumpaa klikkaat ja valitset haluamasi napin komennolle.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
16. lokakuuta 2007 @ 23:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enhän mä mitään luovuta, sen kun pelaan vaan :-D Tämä on vanha peli, tehty W2000:lle ja XP:lle, ohjeissa päiväys vuodelta 2001, hankittu kyllä myöhemmin. Muita nimiä sillä ei ole kuin Tom Clansy's Ghost Region, tekijöitä Red Storm Entertainment, Ubisoft jne. Tsekkasin jo, että nappeja ei voi ohjelmoida toisiksi.

En mä satunnaispelaaja tätä kyllä kauaa viitsi pelata kun grafiikkakin on jo aika vanhaa ja kaapista löytyi muitakin mielenkiintoisia. Jotenkin vain jää ihmettelemään kohtaa, johon ei löydä ratkaisua.

LISÄYS:

Pelatessa selvisi, että aseen vaihtonappi on suomalaisella näppämistöllä tämä: §. Valitettavasti sekään ei auta partioitani estäämään tuhoutumistaan :-(

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. lokakuuta 2007 @ 00:19

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ghost recon ohjainnapit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy