User Käyttäjä Salasana  

perjantai 4.7.2025 / 04:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ tiedoston häviäminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
dc++ tiedoston häviäminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
juuso99
Suspended due to non-functional email address
_
16. marraskuuta 2003 @ 16:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli poistin latausjonosta tiedostoja ni nyt yks mun elokuva ei oo enää kooltaa ku 1/4 siitä mitä se ennen oli enkä mä poistanu: Miten sen kokonaisen saa takasin: Nii ja miten mä pysyn jatkaa sitä lataust ku mä klikkaan ihan saman kokosen tiedoston niin se rupee lataa alusta?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. marraskuuta 2003 @ 16:36

jylppy85
Member
_
16. marraskuuta 2003 @ 18:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oikeaa rotan nappia eka ---> Download To ... otat jos haluat jatkaa latausta mutta pitää olla saman kokoinen sitten, suomeksi tallenna kohteeseen.

Tuohon toiseen ongelmaan en tiedä ratkaisua.
tennari
Member
_
20. marraskuuta 2003 @ 08:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Nii ja miten mä pysyn jatkaa sitä lataust ku mä klikkaan ihan saman kokosen tiedoston niin se rupee lataa alusta?
Onkos tiedosto saman niminen?
Mun taidoilla oon onnistunu jatkaan latausta mikäli nimi ja koko on ollut sama...
Jos pelkkä koko on ollut sama, on tullu ongelmia.
jylppy85
Member
_
26. marraskuuta 2003 @ 04:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei siinä nimessä tarvi kun yhden sanan täsmätä ja sitten koon tavulleen.
-ReapeR-
Member
_
26. marraskuuta 2003 @ 05:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Ei siinä nimessä tarvi kun yhden sanan täsmätä ja sitten koon tavulleen
no minun mielestä ei kyllä tartte olla nimessä mitään samaa...kuhan vaan tiedosto on tavulleen sama nii riittää..
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
26. marraskuuta 2003 @ 06:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jeps.. kunhan koko on sama(eli sama filu)..
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ tiedoston häviäminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy