Eli oon aikasemminki valittanu että fps tippuu 5. No formatoin koneen ja kaikki oli hyvin fps 100 kokoajan. No taas tässä se tippu taas niin että on kokoajan vaan viis. No latasinpa sitten ajurit kas kummaa fps on nyt 50. Eli mitä tämä merkitsee?
Lainaus:No latasinpa sitten ajurit kas kummaa fps on nyt 50
Eli fps on koko ajan 50? Jos on niin mikä on vielä ongelma ,haluatko fps:än vielä suuremmaksi? Koska tuo näytönohjaimen ajurien päivitys olisi ollut se ensimmäinen homma joka yleensä tämäntapaisissa ruudunpäivitysongelmissa tehdään ,voi olla että ongelma poistui.
Mutta jos haluat kovemman fps:sn suosittelen lataamaan fps conffit ,yleensä suurin osa peline herkuista eli tehosteista häipyy ,mutta tilalle tulee sujuvampi fps ja pelikin sujuu paremmin.
Lainaus:No latasinpa sitten ajurit kas kummaa fps on nyt 50
Eli fps on koko ajan 50? Jos on niin mikä on vielä ongelma ,haluatko fps:än vielä suuremmaksi? Koska tuo näytönohjaimen ajurien päivitys olisi ollut se ensimmäinen homma joka yleensä tämäntapaisissa ruudunpäivitysongelmissa tehdään ,voi olla että ongelma poistui.
Mutta jos haluat kovemman fps:sn suosittelen lataamaan fps conffit ,yleensä suurin osa peline herkuista eli tehosteista häipyy ,mutta tilalle tulee sujuvampi fps ja pelikin sujuu paremmin.
1.6:ssa tuo 50fps ei riitä tai ei ainakaan minulle riittänyt sillä ruudunpäivitys ei ole sulavaa ja sitten ei tuohon mitään fps konffeja tarvitse sillä pelihän on vanha kuin mikä ja minun 4v vanhalla koneella se toimii paremmmin. Onko consolessa max_fps "101" tms. Myös uudelleen asennus voi auttaa, ainakin itselläni auttoi kun se ei tykännyt toimia oikein.