User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 18.1.2026 / 17:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näyttis
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
näyttis
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
19. lokakuuta 2007 @ 12:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs minulle on tulossa MSI 8800GTS 320MB. niin minulla on emossa 2 pci express x16 kortti paikkaa niin voinko laittaa tämän vanhan näyttiksen ja tulevan näyttiksen kummatkin kiinni.. nyt minulla on ATI RADEON X1300 PRO 256MB. jos noi laittaa yhteen nii pyörisikö pelit sen paremmin?
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
19. lokakuuta 2007 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voithan kiinni pistää muttei ne toimi yhdessä.

A) Emossasi tuskin on kahta PCI-e x16 nopeudella toimivaa väylää
B) Sekä AMD:llä että nVidialla on omat kahden kortin viritykset. AMD:llä Crossfire ja nVidialla SLI.
C) Korttien täytyy olla saman mallisia, joten esimerkiksi 8800 GTS ja 7800 GT eivät toimisi keskenään, puhumattakaan eri valmistajien korteista. Eli sinun täytyisi hommata toinen 8800 GTS 320MB, jos haluaisit kaksi korttia käyttöön.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. lokakuuta 2007 @ 16:17

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > näyttis

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy