User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 17.9.2025 / 22:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > corsair 520w ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Corsair 520w ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
19. lokakuuta 2007 @ 22:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin tossa pari viikkoo sit tollasen virtalähteen ja on kone ruvennu sikailee, eli saattaa jäätyy vaik kuuntelet musiikkii tai katot leffaa, ei oikeen mitään järkevää syytä mikä sais koneen tilttaa, on ollu kone yön yli päällä ja toimii sit tos äsken käynnistin uudestaan ja rupesin musiikkii kuuntelee ja kone tiltttas,ei mitään sinisii ruutui, jääty vaan, eli pitäsko virtalähde vaihtaa vai emo(abit ab 9 pro)

Inno 3d 8800 gts oc ja kingstonin 800mgz muistit, E6600,jos Kysyttyvää ni olisin kiitollinen että kysytte,haluun tän ongelman selvittää.
Member
_
20. lokakuuta 2007 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan 4-pin ATX 12V lisävirtaliitin kiinni emossa ja näytönohjaimen lisävirtaliiitin kiinni?

Asus P5K SE - E6550 C2D 2,33GHz @ 2,8GHz - Buffalo DDR 800MHz 2Gb - WD 320Gb, 16Mb SATAII - PNY 8800 GTS 320Mb - Seasonic S12-II 430W - Addan ropellit - Olutta jääkaapissa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. lokakuuta 2007 @ 10:57

SSaarinen
Senior Member

3 tuotearviota
_
20. lokakuuta 2007 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näkyykö Eventviewerin lokeissa mitään kummallista? Suorita -> eventvwr -> ja katsele kaikki läpi. Yleensä tuolta saa jonkunlaista osviittaa ongelmaa, kunhan ei ole täysin raudasta kiinni.
Mainos
_
__

_
Member
_
20. lokakuuta 2007 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jasso sulla sama emo kun mulla.. mulla tosin napsu noita sinisiä ruutuja aikas lailla..

ekaksi nyt varmaan tuo sähköistys puoli.. eli vitalähteeltä tulee 2 virtapiuhaa emoon.. leveä ja tollanen pikkuinen neliö...

Sulla on sitten kyl paremmat muistit kun mulla.. koska mulla niitä ruutui tuli koska tuo PQI muistit ei suostu toimimaan duolina tässä emossa.. eli biossin automaattinen mhz tutka ei tunnista ja tarjoaa niitä 667mhz... sen löysinkin joskus biossista ja vaihdoin.. ja toimi sitten.. mut en löydä sinne enää.. aika outoa kun kahlasin koko biossin läpi..

nojuu.. nyt tää potkii kyl ihan kivasti kun otin rammit pois dualista ja laitoin ns. saman puoliskon peteihin..

ainoa että.. oletko installoinut sen abitin oman emon ohjelman. mikä hittolainen se nyt oli.. mistä sai säädettyä kelloa + potkureiden nopeuksia yms..

Mulla ainakin se ongelma että se pahanainen ohjelma jumittaa koneen totaalisesti aina silloin tällöin.. joten luovuin sen käyttämisestä jo aikoja sitten..

Noi on kyl aina hiukan vaikeita ongelmia..

heh.. ja nyt kun luki sit uudestaan tuon sinun alkup. viestin.
jammailiko kone sitten tyytyväisenä aikaisemman virtalähteesi kanssa.?

ja miksi meni virta vaihtoon.? jos siit pääsi savut ulos saattoi tehdä tuhojaan ennen savun päästöä..

eli etsit savun ja survot takaisin koneeseen :D

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > corsair 520w ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy