Mitä itse tullut tarkistettua laitevertailuja, MSI P35 on pärjännyt hyvin vertailussa esim. ASUS P35 Deluxe, Abit IP35 Pro ja Gigabyten vastaavan kanssa. Ainoa selvä ero on ollut kellottamisessa, jossa MSI:n levyt ovat jääneet jalkoihin.
Toisin kuin Abit:n ja ASUS:n emoissa, MSI:ssä on 36kk takuu. P5K-sarjassa näkyy olevan aika paljonki laatuvikaa. ABIT IP35 Pro:ssa taas ei ole mitään ihmeellistä / erikoistoimintoja, muuta kuin tuplabuutti ongelma.
Eli miksei kyseistä emoa suositella, vaan aina P5K:ta joka on paska, ja Abit:a?
LISÄKSI VOISIKO SEURAAVAA PAKETTIA SUOSITELLA JÄRKEVÄ IHMINEN VAI TULEEKO SIIHEN LYÖDÄ ABIT IP35 PRO ...
MSI P35 PLATINUM Q6600 2.4GHZ (G0 STEPPING)
SONATA III
LAITETUULETIN 120 x 120 NF-S12-1200
SAMSUNG SH-S203B/BEBN
SAMSUNG SPINPOINT T166, 500GB
4x1GB DDR2-800 F2-6400CL5D-2GBNQ (G.Skill)
MSI NX8800 GTS 320MB OC
KOKOONPANO JA TESTAUS
------Yhteensä 1150?-----------------------------------------
Lainaus: Eli miksei kyseistä emoa suositella, vaan aina P5K:ta joka on paska, ja Abit:a?
Vaikea sanoa. Minulla on MSI P35 Neo ja voin kyllä suositella, toimii hienosti. Tuo kokoamasi kokoonpano vaikuttaa oikein hyvältä, enkä minä ainakaan vaihtaisi tuota emoa toiseen.
Lainaus: Eli miksei kyseistä emoa suositella, vaan aina P5K:ta joka on paska, ja Abit:a?
Vaikea sanoa. Minulla on MSI P35 Neo ja voin kyllä suositella, toimii hienosti. Tuo kokoamasi kokoonpano vaikuttaa oikein hyvältä, enkä minä ainakaan vaihtaisi tuota emoa toiseen.
Ihan hyvä emo tuo MSI. mutta Abitissa ja Asus emoissa on parempi kellotus mahdollisuus jonka takia niitä suositellaan...