User Käyttäjä Salasana  

lauantai 23.8.2025 / 17:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > pelit pätkii ja hidastuu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pelit pätkii ja hidastuu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
fzs1000
Newbie
_
28. lokakuuta 2007 @ 21:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko joku viisas kertoa, miksi pelit hidastuu ja liike muuttuu katkonaiseksi?
Koneen tietoja: AMD Athlon 64processor, 3200+ 2,2GHZ. Muistia 1024. ATI Radeon 9600/X1050 series ja olen juuri suorittanut näyttiksen päivityksen.
Ennen pelit toimi ihan hyvin ja nyt viimeaikoina menee kuin hidastetussa filmissä. Kaikki tapahtuu viiveellä peleissä ja kulku on pätkittäin liikkumista.
Mikä on vialla? Yhtäaikaa ei ole muita sovelluksia käynnissä kuin peli.

Soldier Blue
Juippi93
Member
_
29. lokakuuta 2007 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu ongelmaan on helppo ratkaisu eheytä se kone ja jos ei sen jälkeen ole nopeampia niin kerro
Senior Member
_
29. lokakuuta 2007 @ 16:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Juu ongelmaan on helppo ratkaisu eheytä se kone ja jos ei sen jälkeen ole nopeampia niin kerro
Jos et tiedä asiasta mitään etukäteen niin älä vastaa pakolla. Ei pahalla ,mutta kyllä siihen asiaan voi perehtyä eikä kirjoittaa puutaheinää.

Mutta itse ongelmaan ,milloin ennen pelit toimivat hyvin? Näyttiksen ajurien päivittämisen jälkeen vai jonkun muun suuremman operaation? Oletko puhdistellut konettasi aika-ajoin pölystä ja muusta ,eli voisiko olla lämpöongelma? Lämmöt voi mitata vaikkapa Everest Home Editonilla ja laittaa sitten lukemat tänne.

Heittääkö mitään virheruutua kun jumittaa tai onko lähiaikoina muutenkaan sellaisia ilmentynyt? tapahtumienvalvonnassa mitään erikoista?

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
M.A.K.E.
Suspended due to non-functional email address
_
29. lokakuuta 2007 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla oli samanlainen pulma. Siihen auttoi ainakin koneen puhdistaminen pölystä.
Junior Member
_
29. lokakuuta 2007 @ 22:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sulla on CCC niin katoppa että päivitys ei ole muuttanut CCC 3d asetuksia. Jos siellä on asetuksissa AA täysillä ja muut grafiikka systeemit niin olen aika varma että johtuu siitä, itellä oli tällaisia pulmia joskus.

Antec sonata III (500w), Windows xp home edition, ASUS M2R32 MVP, AMD 64 Athlon 4000+ x2(OC 2520mhz), Asus EAH2600xt ddr4 (OC 857mhz/1179mhz), Kingston 3g 667mhz ddr2, Asus VW222(22" Wide)
5930 3Dmark06
Mainos
_
__

_
Juippi93
Member
_
30. lokakuuta 2007 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu en vastaa pakolla mulla on ollut aivan samankaltainen ongelma ja minulla eheyttäminen oli toimiva ratkaisu
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > pelit pätkii ja hidastuu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy