User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.10.2025 / 23:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > äänet - windows xp
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Äänet - Windows XP
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Kurja
Suspended due to non-functional email address
_
29. lokakuuta 2007 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla ei toimi äänet missään jutussa. Jos sais apua tähän ongelmaan olisin kiitollinen.

EDIT: Kyseinen "ääni-ongelma" tuli voimaan kun asensin BF 2. Kun olin asentanut BF 2:sen, tuli viesti: Do you wanna restart your computer? Sit laitoin Kyllä. Noh se käynnisti koneen uudelleen sit tuli että uusi ohjelman asennus sit alko valittaa ettei ole kohde / levy sisällä niin ei siitä kuulunut sit ääniä.

#Ekamo.fi
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
29. lokakuuta 2007 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis sulla ei toimi mitkään äänet, ei Windowsissakaan? Oletko kokeilut poistaa Battlefied2:ta? Tuoko se äänet takaisin?

Jos ei niin täytyy tutkia tarkemmin. Katso kolmesta paikasta: ensin Laitehallinnasta, onko siellä huomautuksia erityisesti kohdassa Ääni-, video- ja peliohjaimet?

Sitten katso Valvontatyökatut - Tapahtumienvalvonta siellä olevia virheitä, erityisesti lokista Järjestelmä. Kaksoisklikkaa virhettä, niin saat tarkempia tietoja.

Ja vielä katso Ohjauspaneelin Äänet ja äänilaitteet kohdasta, onko siellä olevat äänien säätimet toimivia, vai onko ne merkitty "pois" harmaalla?

Kurja
_
6. marraskuuta 2007 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on tossa noita virheitä aika monta tusinaa ja en löytänyt sitä "pois" merkintää mistään. Pitäskö nuo "virheet" poistaa vai mitä pitäis tehä (?)

#Ekamo.fi
henkettu
Account closed as per user's own request
_
6. marraskuuta 2007 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luulempa, että tämä ei nyt mitenkään liity siihen BF2:n asentamiseen, vaan sä oot vahingossa poistanu äänikortin ajurit tms. Elikkä mikä äänikortti/ emolevy sulla on? Jos kone on ns. markettikone, niin kerro merkki ja malli.

Voi tossa toki jokin rautapuolenkin onkelma olla, esim jos jokin kaapeli on lähtenyt irti tms., mutta kerro nyt kuitenkin nuo tiedot.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2007 @ 22:07

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
6. marraskuuta 2007 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juuh, ei ne virheet poistu merkinnät poistamalla. Tapahtumienvalvonta on loki, päiväkirja siis, johon Windows merkitsee onnistuneet ja virheelliset tapahtumat. Jos virheitä ja varotuksia on, se on merkki vioista tai örkkien läsnäolosta koneessa. Ne pitää tutkia, mitä ovat, ja korjata viat tai poistaa örkit.

Kurja
_
8. marraskuuta 2007 @ 21:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin tuolla luki et ei oo äänikortin ajuria. vittu ku en tiiä mitää mun koneesta. ukko ostanut jostaa "paskasta" tietokone liikkeestä ja kone on ihan perseestä. miten mä asennan äänikortin ajurit ?

#Ekamo.fi
Kurja
_
8. marraskuuta 2007 @ 21:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Kurja:
Niin tuolla luki et ei oo äänikortin ajuria. vittu ku en tiiä mitää mun koneesta. ukko ostanut jostaa "paskasta" tietokone liikkeestä ja kone on ihan perseestä. miten mä asennan äänikortin ajurit ?
EDIT: En tiedä mikä emolevy on tms. oon nobo >:S

#Ekamo.fi
henkettu
Account closed as per user's own request
_
8. marraskuuta 2007 @ 21:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jollet sä tiedä edes sen koneen merkkiä, niin ota siitä kunnollinen kuva, ni koidaan analysoida, mikä se olis... :)
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
8. marraskuuta 2007 @ 23:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Neptun ei ota enää tähän osaa. Opettele kirjoittamaan asiallisesti eikä kiroilemaan, ks. säännöt.

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > äänet - windows xp

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy