User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 1.2.2026 / 18:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > obscure 2:sen tilttaus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Obscure 2:sen tilttaus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
olifan
Newbie
_
1. marraskuuta 2007 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve.
Voisiko joku selittää syyn miksi
Obscure 2 tilttaa, hetken pelaamisen jälkee
Terveisin olifan.

osmo Lahtinen
Junior Member
_
1. marraskuuta 2007 @ 20:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti olifan:
Terve.
Voisiko joku selittää syyn miksi
Obscure 2 tilttaa, hetken pelaamisen jälkee
Terveisin olifan.
Graffoja liikaa? En ole kuullukkaan koko pelistä niin minusta ei ole paljon apua..

Antec sonata III (500w), Windows xp home edition, ASUS M2R32 MVP, AMD 64 Athlon 4000+ x2(OC 2520mhz), Asus EAH2600xt ddr4 (OC 857mhz/1179mhz), Kingston 3g 667mhz ddr2, Asus VW222(22" Wide)
5930 3Dmark06
Yhheli
Newbie
_
4. joulukuuta 2007 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä olen aika varma miks. Koska mulla kävi iha samanlailla alus. Mut sitten ku tein yhen säädön nii oon vetäny sen läpi

yyyyyyyyyyyyyyyyyyyuuuuuuuuuuuuuuuuuuu7777777777
bongari
Suspended due to non-functional email address
_
22. joulukuuta 2007 @ 01:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voiskohan joku kertoa tähän peliin vähän jotain ohjetta millä pääsis eteenpäin,siinä alussa siellä talossa kun astuin yhteen huoneeseen,niin siellä oli jotain muuta porukkaa,jotka antoivat sitten jotain huumetta,ja sen jälkeen en päässyt eteenpäin,vaan se joutui johonkin ihan outoon paikkaa kokonaan pois koko talosta
Klepsu
Newbie
_
27. tammikuuta 2008 @ 21:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis sun pitää mennä eteenpäin sinne ja ottaa pesäpallomailja ja mennä kikkailee ne jutut eestä sitte tulee semmonen hirviö jota ei voi voittaa se tappaa sut siinä ja heräät ja huomaat että se on unta..
bongari
_
9. helmikuuta 2008 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oliskohan tähän peliin jonkunlainen ohje,kun en pääse millään eteenpäin tässä pelissä,olen siinä talossa,jossa kuuluu sitä musiikkia jostain,ja en pääse mihinkään,ja se yks nainen on siinä oven vierässä siellä sisällä,ja kerto jotain painajaisesta,ja sitten siellä yhdessä huoneessa on joku baaritiski,ja siellä joku,peliautomaatti,mitä pystyy siirteleen,onkohan sillä joku merkitys.kuinka pääseen eteenpäin
Mainos
_
__

_
bongari
_
8. maaliskuuta 2008 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
osaiskohan joku neuvoa tässä pelissä,että mitenkä sinne taloon pääsee sisälle,missä on ne bileet,ja kuulu se musiikki
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > obscure 2:sen tilttaus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy