User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 20.8.2025 / 13:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ongelmia bf2 ylennysjutuissa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelmia bf2 ylennysjutuissa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Nakkipate
Suspended due to non-functional email address
_
2. marraskuuta 2007 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, ois semmone kysymys että miten saan ylennyksen. kun pisteitä tarvitaan 2500 ja mulla on jotai 2888 mutta ylennystä ei oo tullu. se tulee aina kun meen servun ja teen 1 pisteen. mutta kun katon BFHQ:hun nii en oo ylentyny taaskaan. jos osaisitte vastata nii olis iha kiva jos vaivautuisitte
oujee
Member

1 tuotearvio
_
2. marraskuuta 2007 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainaski mulla piti pelata matsi loppuun jos sain ylennyksen. Eli heti ylennettyäni en voinut keskeyttää silloin käynnissä olevaan matsia tai en saanut ylennystä. En tiedä olisko se tullu sitte myöhemmin mutta näin mulla.

Asus M4A89GTD Pro -- Phenom II 1055T @ 3,5GHz -- Scythe Mugen 2 Rev. B -- Kingston HyperX DDR3 1600MHz 2*2GB -- PowerColor HD5850 1GB PCS+ Overclock -- Fractal Design Define R2 -- Xion AXP 750W -- Win7 Home Premium 64-bit
valiomies
Junior Member
_
2. marraskuuta 2007 @ 17:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
näkyykös sulla siinä bfhq:ssa sun pisteet?

...jos ei, sulla on tasan sama ongelma ku mulla oli, eli se bfhq ei vaan toimi. mä latasin netistä vaan uudemman version ni johan alko pelittää.
ja kauan oot pelannu? joskus saattaa kestää pari pvä, viikkoo tai ehkä kuukausiki että se alkaa workkii... ja pelaa aina rundi loppuu.
Nakkipate
Suspended due to non-functional email address
_
3. marraskuuta 2007 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo pisteet kyllä näkyy ja oon pelannu matsit aina loppuun
juhoovn
Junior Member
_
6. marraskuuta 2007 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla oli aikoinaan sama ongelma,älä huoli kyllä se kohta tokenee mullakin se oli samassa merkissä ammuin yhen ykon ja tapt tapu mä oon mikä arvose nyt olikaan :)
JonKat
Newbie
_
6. marraskuuta 2007 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No eikai sitä nyt ylennyksien toivossa pelata?

Keksi tähän jotain kivaa...
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EA Forumissa on näitä ongelmia ilmenee miltei päivittäin. Pelaa tosiaankin roundi loppuun kun tulee ilmoitus ylennyksestä ja sen jälkeen odota pahimmillaa ainakin pari päivää. Jos ei sittenkään, niin kannattaa laittaa tiketti EA:lle.

What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ongelmia bf2 ylennysjutuissa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy