User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 1.2.2026 / 15:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf2 unlockit... miten saa l96a1
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
BF2 unlockit... miten saa L96A1
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
valiomies
Junior Member
_
2. marraskuuta 2007 @ 20:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AAAARGHHH!!!!!!! miten saan ton snipun???!!! mulla on avattuna M95..
ja jtn muita aseita, mutta L96A1:kköstä en osaa avata... PLIIS AUTTAKAA JOKU!
juhoovn
Junior Member
_
6. marraskuuta 2007 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ensinnäkin se ei ole snipu ja se ei ole edes snipun ase!!!!!!!!!!! jokanen yli nobo tietää että se on medikin ase piste..
Senior Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
@juhoovn: Kyllähän se nyt vain on niin, että tässä pelissä tuo L96A1 on snipu. Tiedän tämän, koska sitä käytän päivittäin pelatessani...että silleen.

@valiomies: Onko sinulla Special Forces laajennusta? Mikäli ei ole sinun pitää moinen hankkia tai sitten pelaat kaverin koneella (jossa on SF luonnollisestikkin asennettuna) muutaman roundin SF kenttiä omalla tunnuksellasi. Tämän jälkeen myös SF aseet ovat avattavissa perus-BF2:ssa kunhan perus-BF2 aseet on ensin avattu. Näitä avausoikeuksiahan saat vain kun ylenet.

Eli onko ongelmasi se ettei sinulla ole SF -oikeuksia vai se että olet saanut ylennyksen, mutta et silti pysty avaamaan kyseistä asetta?

What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.
juhoovn
Junior Member
_
11. marraskuuta 2007 @ 14:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
rori sekotin nimen anteeks :{
valiomies
Junior Member
_
24. marraskuuta 2007 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sori ku en oo vastannu... mutsi veti netin pois:(
siis pitääkö kaikki "normi" aseet avata ennen ku ne saa avattuu?
ja ei oo mitää laajennusta eikä SF-osaa...
ärsyttää ku kaveri sai kaikki aseet,, siis ihan kaikki jonku bugin takii tai jotai ja on vasta sergeant:) ja se on paras ase! ja RPK74!!!
valiomies
Junior Member
_
24. marraskuuta 2007 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ai nii ja nyt ku muutettii, ja asensin sen uudestaa ni se ei enää löydä ku 3 servuu!!!
mikäs nyt mättää??!
timpani
Suspended due to non-functional email address
_
24. marraskuuta 2007 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Allekirjoitus
valiomies
Junior Member
_
25. marraskuuta 2007 @ 12:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no... ton 1.41 pätsin oon ladannu.
ja mistäköhän saisin ton SF-laajennuksen?
koitan viel päivittää ton punkbusterin jos se vaik auttais.
timpani
_
4. joulukuuta 2007 @ 22:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti valiomies:
no... ton 1.41 pätsin oon ladannu.
ja mistäköhän saisin ton SF-laajennuksen?
koitan viel päivittää ton punkbusterin jos se vaik auttais.
Siis tarkotat SF:llä Special Forcea?

Special Force on maksullinen lisäosa eli jos haluat sen, se pitää ostaa kaupasta erikseen(koita nettikauppoja)... paitsi tietysti jos ostaa paketin jossa tulee molemmat niin kuin minä.

Allekirjoitus

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. joulukuuta 2007 @ 22:17

valiomies
Junior Member
_
22. joulukuuta 2007 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no nyt löytyy kaikki servut..
pääsen pelaa kverille jolla on toi lisäosa ni saan sen aseen viel,
mutta kun saa ylennyksen nii pitääkö olla kaikki "normi" aseet avattuna ennen ton uuden snipun avaamista??? multa kun puuttuu viel 1 unlock... (oon vähä newbie koneiden kans...)
Junior Member
_
23. joulukuuta 2007 @ 02:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis joka kitil on kaks unlockii, joista pitää aina olla eka avattuna jotta sen toisen voi avata. Eikä sitä toista voi avata ellei ole Special Forces lisärii. Tai sit tekee noin niinku Haywire sanoi.
valiomies
Junior Member
_
23. joulukuuta 2007 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
voiko kaikki aseet avata? siis tuleeko kaikissa ylennyksissä mahis avata ase vai vaan ekoissa??? viel n 30,000 pojoo ni ylenen taas=)
VilleT91
Member
_
23. joulukuuta 2007 @ 23:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täältä näet millon saat uuden aseen:

Tästä
valiomies
Junior Member
_
25. joulukuuta 2007 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon nyt toi first sergeant ja pojoja on 23,000... n 30,000 viel ni ylenen... mulla on avattuna kaikki ei-SF aseet paitsi DAO-12.. siis ei yhtäkään SF- asetta, ni kysyn vaa et voinko viel avata kaikki
SF-aseetki??? tai ees pari??????????????????????????????????
valiomies
Junior Member
_
30. joulukuuta 2007 @ 14:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eiks kukaa muka tiiä?!
voiprkl
_
30. joulukuuta 2007 @ 16:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Luekkos ollenkaan noita viestejä, missä sulle on vastattu jotakin.

Lainaus:
@valiomies: Onko sinulla Special Forces laajennusta? Mikäli ei ole sinun pitää moinen hankkia tai sitten pelaat kaverin koneella (jossa on SF luonnollisestikkin asennettuna) muutaman roundin SF kenttiä omalla tunnuksellasi. Tämän jälkeen myös SF aseet ovat avattavissa perus-BF2:ssa kunhan perus-BF2 aseet on ensin avattu. Näitä avausoikeuksiahan saat vain kun ylenet.

Eli pelaa sitä special forces lisäosaa.
valiomies
Junior Member
_
12. tammikuuta 2008 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo joo!!! lue kysymys!
:
Lainaus:
mulla on avattuna kaikki ei-SF aseet paitsi DAO-12.. siis ei yhtäkään SF- asetta, ni kysyn vaa et voinko viel avata kaikki

tohon tartteen vastauksen!
Senior Member

10 tuotearviota
_
12. tammikuuta 2008 @ 15:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti valiomies:
joo joo!!! lue kysymys!
:
Lainaus:
mulla on avattuna kaikki ei-SF aseet paitsi DAO-12.. siis ei yhtäkään SF- asetta, ni kysyn vaa et voinko viel avata kaikki

tohon tartteen vastauksen!
SF-aseita ei saa avatuksi, ellei ole pelannut koneella, jossa SF on asennettuna.

Vaihtoehtosi:
1) Asenna SF
2) Mene kaverillesi, jolla on SF, ja kirjaudu omalla accountillasi hänen koneellaan. Näin kuulemani mukaan saat SF aseet käyttöön ostamatta itse laajennusta.

EDIT: Näyttää paaaaljon järkevämmältä, kun laittaa yhden erikoismerkin (lue: kysymysmerkin, huutomerkin) per lause.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2008 @ 15:14

voiprkl
_
12. tammikuuta 2008 @ 15:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika yksinkertanen kaveri tämä....
valiomies
Junior Member
_
13. tammikuuta 2008 @ 18:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. EN OLE YKSINKERTAINEN.
2. et taida tajuta kysymystä.
3. KYSYMYS: kun olen avannut jo kaikki paitsi 1 'perus ulockin'
voinko silti jatkaa SF unlockien avaamista vai saanko avattua enää vain yhden SF aseen!?
WandalI
Newbie
_
2. helmikuuta 2008 @ 10:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve kaikille, oli pakko liittyä kun ei ätä topicia voinu ohittaa vastaamatta.

Kuules valiomies, lue nämä sanat tarkkaan: ISTU JA PIDÄ TU*** KIINNI kun ne jotka tietävät koittavat AUTTAA TEIKÄLÄISTÄ.

1. EN OLE YKSINKERTAINEN.
2. et taida tajuta kysymystä.
3. KYSYMYS: kun olen avannut jo kaikki paitsi 1 'perus ulockin'
voinko silti jatkaa SF unlockien avaamista vai saanko avattua enää vain yhden SF aseen!?

Mielipiteeni ja vastaukseni noihin mainitsemiisi kolmeen kohtaan:
1. OLET yksinkertainen...
2. Et taida itse tajuta vastausta.
3. VASTAUS: Jos haluat paremman snipu aseen B niin sinun tarvii ensin avata huonompi snipu ase A (minkä olet jo tehnyt), sitten sinun on hankittava uusi ränkki (jotta saat valita uuden aseen) ja nyt sinun ON PELATTAVA TUNNUKSELLASI joko itse hankkimaasi tai todella kaverisi luona hänen peliinsä asennettua BATTLEFIELD 2 SEPCIAL FORCES LISÄOSAA. Kun olet pelannut pari kierrosta tuossa pelissä OMILLA TUNNUKSILLASI ja sitten vaihtanut takaisin Bf2'oseen, peli kysyy sinulta minkä ase-unlockin haluat valita. NYT sinulla on valittavissasi kaikki B (eli paremmat) ase-unlockit. Tämä pätee JOKAISEEN aselajiin. Avaa huonompi A ase, pelaa Bf2 SF-lisäosaa pari kierrosta, avaa ase B.

Tuon yksinkertaisemmin (ja tarkemmin) sitä ei voi selittää, ja voi herran pieksut ota äijä järkes käteen siin vaihees ku puret auttavaa kättä! >:(

In your face!
Member

4 tuotearviota
_
5. helmikuuta 2008 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites on kun alotin juuri pelin alusta, ja kun ylenin yhen niin en saanu avattua uusia aseita. Painoin jotain muuta just sillo ja meni pois siitä että voi valita aseen. Ja kun ylenin sen jälkeen yhden taas niin sain valita vain 2 asetta. Vaikka minulla on SF asennettua ja olin pelaamassa siellä jonkin aikaa. Eli pitäs saada ne 2 asetta viel jostain :D
Member

3 tuotearviota
_
5. helmikuuta 2008 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tai sitten vain menette ja kirjotatte esim. MGN nimisen servun hakuun ja siellä on kaikki aseet heti käytössä XD(private ranked servu)
valiomies
Junior Member
_
19. helmikuuta 2008 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no ei toho muuta voi sanoo ku LOL!
ei se musta yksinkertasta tee että et tajua kyssää... tiedän hyvin mitä yrität vastata mutta kun et vaan tajuu.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. helmikuuta 2008 @ 13:49

Mainos
_
__

_
Moderator
_
19. helmikuuta 2008 @ 13:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
valiomies: Ja sitten riittää..

Viestejä ei kirjoitella vain tittelin nostamiseksi.
Jos jälkeenpäin lyhyen ajan sisään tulee lisättävää, niin editoi viestiä. Viestisi oikea reuna ja tällainen kuva:

Pidä keskustelu asiallisena, älä nimittele muita tai muutenkaan käytä foorumilla voimasanoja.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > bf2 unlockit... miten saa l96a1

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy