Antec Sonata lll
|
|
Member
|
3. marraskuuta 2007 @ 11:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kellään samaa koteloa? Jos on niin miten helvetissä Dvd-asema kiinnitetään siihen? Ei vissii ainakaa perinteisel taval et ruuvit kii sivusta tai mitään. Tässä vielä kuva jos joku viisas keksii.
Aivan selkeä palikkatesti.
http://img222.imageshack.us/img222/4030/koneos3.jpg
PC:INTEL Q6600 CORE2QUAD 3.2GHZ + Noctua NH-U12P, GF 8800 GTS, Sonata III, Kingston memory: 2GB DDR2, ABIT IP35-E + Noctua NF-S12-1200, SMG T166 500GB, SMG DVDRW 20X. Logitech G5 ja random näppis.
|
Member
|
3. marraskuuta 2007 @ 11:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Aa joo älysin
PC:INTEL Q6600 CORE2QUAD 3.2GHZ + Noctua NH-U12P, GF 8800 GTS, Sonata III, Kingston memory: 2GB DDR2, ABIT IP35-E + Noctua NF-S12-1200, SMG T166 500GB, SMG DVDRW 20X. Logitech G5 ja random näppis.
|
Member
|
8. tammikuuta 2008 @ 15:44 |
Linkki tähän viestiin
|
viittisitkö kertoa et miten ratkasit tän ongelman :D Ite oon menettäny järkeni melkee ku yritin sitä äsken tos laittaa, ja kovolla sama ongelma!!!
|
shnigi
Senior Member
3 tuotearviota
|
8. tammikuuta 2008 @ 16:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Otat cd aseman etusuojan pois, siinä levyssä on kiinni kaksi liuskaa, itselläni violettia. ne kiinnitetään cd asemaan niin että metalliosa tulee ulospäin. Sitten se vaan liu'utetaan paikoilleen. Kovalevyt kiinnittyvät omiin telineisiinsä cd asemien alapuolella. Manuaalista tuo tieto varmaan löytyy :P
|
Member
|
8. tammikuuta 2008 @ 16:05 |
Linkki tähän viestiin
|
arvasin et niillä tehdää jotai!!! :D Mut joo tosiaa, niinkin uskomatonta kun se on niin manuaalissa ei sanota sanaakaan niistä..
|
Member
|
8. tammikuuta 2008 @ 16:09 |
Linkki tähän viestiin
|
ja tarkotatko nyt kovalevyn telineillä niitä suoraan cd-asemien alapuolella olevia koloja, esim se johon korppuasema kiinitettäisiin, vaiko niitä vielä niindenki alapuolella olevia. Koska yritin kovoani kumppiinkin mut eihän siitä mitään tullut... Edellistä koteloa jouduttin hieman "modaamaan" :D
|
Member
|
8. tammikuuta 2008 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
ja hups... kyllähän siellä ohjeissakin jotain mainittiin :D Oli vaan hermot niin riekaleina et ei kyenny ajattelemaan sellasii turhuukisa :)
|
MikroMake
AfterDawn Addict
|
8. tammikuuta 2008 @ 16:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti purpelo: arvasin et niillä tehdää jotai!!! :D Mut joo tosiaa, niinkin uskomatonta kun se on niin manuaalissa ei sanota sanaakaan niistä..
Antec Sonata III manuaalisssa on kotelon räjaytyskuva josta näkyy myös CD/DVD-aseman kiinnitys (ei tosin hyvin selkeästi).
Nyt löysin kuvia:
http://www.hardwarecanucks.com/forum/har...e-review-6.html
Intel Haswell i7-4770K & Noctua NH-U14S
Asus Z87-A & Asus Strix GTX 970
Fractal Design Define R4 & Seasonic 660W P-660 (XP²)
Samsung 256GB 840 Pro SSD & Western Digital 1TB Caviar Black
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. tammikuuta 2008 @ 16:31
|
hebe72
Member
3 tuotearviota
|
8. tammikuuta 2008 @ 17:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Sama kiinnitys on Sonata II kotelossa,itse aikoinaan tajusin kyllä tuon heti ilman ohjettakin.
|
Member
|
8. tammikuuta 2008 @ 23:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti purpelo: ja hups... kyllähän siellä ohjeissakin jotain mainittiin :D Oli vaan hermot niin riekaleina et ei kyenny ajattelemaan sellasii turhuukisa :)
Sori purpelo olin itse jo lopettanut tän aiheen seuraamisen kun tajusin ja luulin, että niin noobikysymys et en ajatellut, että jollain saattaisi olla sama ongelma ja jep. Itsellänikin oli hermot nii perkeleen kireällä, kun olin tota joku 4h tehny ja sit kovoo en saanu vittu millää paikoillee : DDD Et jees.
|
Member
|
3. helmikuuta 2008 @ 21:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Pystyykö tuohon tonne taakse kiinniittämään näytön ihan tavallisella 15 piikkisellä johdolla? Näytössäni ei ole oikeen muita paikkoja joihin minulla olisi johto, joten ois aika hyvä jos sen sais sillä 15 piikkisellä kiinni.
Hirvee tehomylly: M2N-SLI | AMD ATHLON 64 X2 5000+ | Inno3d GeForce 8800GT | 2x1GT 800Mhz | Samsung T166 500GT | Antec Sonata III | Samsun DVD-RW | Vista 32Bit Home Prem.

|
Member
|
3. helmikuuta 2008 @ 23:28 |
Linkki tähän viestiin
|
en nyt tiiä ymmärsinkö oikein, mutta sehän riippuu ihan pelkästään käytetystä näytönohjaimesta että millaisia paikkoja sieltä takaa löytyy.
|
Member
|
4. helmikuuta 2008 @ 05:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti purpelo: en nyt tiiä ymmärsinkö oikein, mutta sehän riippuu ihan pelkästään käytetystä näytönohjaimesta että millaisia paikkoja sieltä takaa löytyy.
Minkälaisia paikkoja on Inno3D GeForce 8800GT:ssä? Mulla on sitteki toinenki paikka, se on joku DVI-D paikka, mutten ymmärrä mikä se on.
EDIT: Pitäsko tämmösen johon mennä siihen näytönohjaimeen?
Eli, se mitä yritän kysyä, että voiko DVI paikaan laittaa DVI-D,A,I liitännät? Mulla on DVI-D paikka näytössä ja näyttiksessä olisi DVI paikka.
Hirvee tehomylly: M2N-SLI | AMD ATHLON 64 X2 5000+ | Inno3d GeForce 8800GT | 2x1GT 800Mhz | Samsung T166 500GT | Antec Sonata III | Samsun DVD-RW | Vista 32Bit Home Prem.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. helmikuuta 2008 @ 06:47
|
Member
|
4. helmikuuta 2008 @ 12:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Empumpu: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti purpelo: en nyt tiiä ymmärsinkö oikein, mutta sehän riippuu ihan pelkästään käytetystä näytönohjaimesta että millaisia paikkoja sieltä takaa löytyy.
Minkälaisia paikkoja on Inno3D GeForce 8800GT:ssä? Mulla on sitteki toinenki paikka, se on joku DVI-D paikka, mutten ymmärrä mikä se on.
EDIT: Pitäsko tämmösen johon mennä siihen näytönohjaimeen?
Eli, se mitä yritän kysyä, että voiko DVI paikaan laittaa DVI-D,A,I liitännät? Mulla on DVI-D paikka näytössä ja näyttiksessä olisi DVI paikka.
Eikös sen näytönohjaimen mukana tullut sellane paskaosa mikä pistetää näyttiksee ja sen avulla sitten saadaa kii se näyttö? Korjatkaa jos olen väärässä.
|
Mainos
|
  |
|
schnappi
Suspended due to non-functional email address
|
4. helmikuuta 2008 @ 12:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Empumpu: Jos näyttiksessä on siis DVI ja näytöstä tulee DVI liitin niin kyllä toimii!
|