User Käyttäjä Salasana  

perjantai 30.1.2026 / 22:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wolfenstein enemy territory ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Wolfenstein enemy territory ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
etplayer1
Junior Member

2 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2007 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt on ilmennyt semmonen ongelma että minut potkitaan ulos lähes kaikista servuista mihin yritän mennä. EN käytä mitään botteja/ koodeja (mutta käytin ennen)ja pelaan servuissa joissa on PunkBuster. Kaikki asetukset PITÄISI olla kunnossa.

Eli kun menen johonkin servuun, niin pääsen sinne kyllä ehkä minuutiksi pelaamaan mutta sitten se yhtäkkiä katkaisee pelin ja tulee semmoinen juttu kun: "Server disconnected for unknown reason" ja kun katsoo konsoliin niin siellä lukee että "Server disconnected for unknown reason PunkBuster Client: Not Connected to a Server.

Toivottavasti ymmärsitte ongelmani ja toivottavasti pystytte auttamaan minua! Kaikki apu on tervetullutta!
Member
_
4. marraskuuta 2007 @ 14:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos oot joskus käyttäny niitä koodeja ni voi olla että punkbuster on antanu bannit tms.., mutta kannattaa mennä PB:n kotisivuille..siellä muistaakseni on jotain neuvvoja just tällasiin ongelmiin.

| Intel Core i7 920 2,66Ghz @ 4Ghz[Noctua NH-D14] | Sapphire ATI HD 5870 1GB DDR5 | ASUS P6T | Corsair 3x2GB DDR3 | Samsung 1TB | Corsair 650W ATX 2.2 | Antec P183 | Win 7 Ultimate | BenQ E2200 HD |
etplayer1
Junior Member

2 tuotearviota
_
4. marraskuuta 2007 @ 22:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kävin kattomassa PB:n sivuilta mut ei siellä sanottu mun mielestä mitään tuon tapaseen ongelmaan. Olisko muita ehdotuksia?
-ReapeR-
Member
_
5. marraskuuta 2007 @ 11:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeileppa antaa pnkbstra.exe ja pnkbstrb.exe - tiedostoille lupa mennä palomuurista läpi..
etplayer1
Junior Member

2 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2007 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei löydy niitä tiedostoja palomuurista.
etplayer1
Junior Member

2 tuotearviota
_
11. marraskuuta 2007 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulle tulee tämmönen viesti kun mut potkitaan jostakin PB srvusta pihalle: "Server Disconnected- has been kicked via Punk Buster (for 0 minutes)...
RESTRICTION: service Communication
Failure: PnkBstrB.exe initialization failed"

Ensinnäkin, mitä toi tarkoittaa ja mitä minun tulisi ihan ensimmäisenä tehdä?! Toivottavasti pystytte auttamaan mua tässä ongelmassa!!
etplayer1
Junior Member

2 tuotearviota
_
11. marraskuuta 2007 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jee ongelma ratkesi!!
Eli latasin tämän: http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe ja se päivitti PB:n ja teki siihen tarvittavia muutoksia niin johan alkoi pelaamaan. Jos jollain on ilmennyt samantapaisia ongelmia PB:n kanssa niin kannattaa kokeilla edellä mainittua PB:n päivityspakettia.
etplayer1
Junior Member

2 tuotearviota
_
3. joulukuuta 2007 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jee
duumi33
Newbie
_
3. tammikuuta 2008 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kun kokeilin sun tota punkbuster päivitystä se vielä heittää mut pois siitä samasta jutusta mitä toi et player sanoi voisitteko auttaa mua et saisin toimi wolfenstein enemy territoryn??????
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
4. tammikuuta 2008 @ 20:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uudelleenasennuksen luulisi viimeistään ratkaisevan ongelman.

"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > wolfenstein enemy territory ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy