User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 17.9.2025 / 21:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ylimääräisen kovalevyn alustaminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ylimääräisen kovalevyn alustaminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
4. marraskuuta 2007 @ 20:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Morjentes! Elikkä kyseessä olisi nyt vähän erikoisempi tapaus (ainakin henkilökohtaisesti), sillä lahjoitin tässä kaverilleni 160 Gt suuren kovalevyn, jonka kaverini kuitenkin onnistui alustamaan 34,7 Gt kokoiseksi. Tapaus ei sano minulle yhtään mitään, sillä itse olen alustanut kovalevyni vain käyttiksen asennuksen yhteydessä, ja tämä kyseinen kovalevy tulisikin vain lisätilaksi, jonne ei olisi tarkoitus asentaa kättöjärjestelmää.
Olisin hyvin kiitollinen jos joku voisi auttaa tässä probleemassa, sillä itse menin aivan lukkoon kun kaveri kyseli neuvoa. Olen selaillut näitä afterdawnin keskusteluja aiheesta ja saanut selville että on joitain ohjelmia millä pystyy kovalevyn kätevästi alustamaan, mutta olisi mukavaa tietää mitä ohjelmaa tässä tapauksessa kannattaisi käyttää ja miten.
Kertaan vielä, olisi siis tarkoitus alustaa 160 Gt kokoinen kovalevy, jolle ei tule käyttistä (kaverin koneessa jo kovo jossa käyttis), ja kovalevylle pitäisi saada takaisin nuo gigat mitkä näyttäisivät kummasti kadonneen.
Ps.Everest niminen ohjelma näyttää kooksi 160 Gt mutta windows ja bios ovat erimieltä (34.7 Gt)
Pss.Olen pohtinut, pystyykö biosista suoraan alustamaan kovalevyjä?
peta69
Suspended due to non-functional email address
_
4. marraskuuta 2007 @ 21:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko jumpperi varmasti oikein siinä kovossa? koska yhdessä asennossa se juurikin rajottaa ton johki 30gigaan,eli koita vaihdella sitä jumpperia siä kovon takana.

Edit: tossa keskustelua samanlaisesta ongelmasta
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/581442

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. marraskuuta 2007 @ 21:28

Newbie
_
5. marraskuuta 2007 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti dude! Noi keskustelut valaisi mieltä mukavasti, eiköhän näillä jo kuuhun mennä :) Eli no problemos anymore.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ylimääräisen kovalevyn alustaminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy