User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 10:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > apua ihmiset
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apua ihmiset
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
5. marraskuuta 2007 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi kaikille. mulla olis tällänen ongelma: pelaan online peliä ja vähä aika sit tuli uudet päivitykset siihen mitkä piti ladata netistä ja tämän jälkeen tää alko, eli tulee viesti-laatikko misä lukee "patch file is corrupt" ja eikä sit mikää auta vaikka mitä yrittää!!! oon yrittäny järjestelmän palautusta, palomuuri pois päältä, uudelleen asentaa varmaa 100 kertaa, asentaa toisille asemille, rekisterin tyhjentämistä...siis ihan tämmösiä perus juttuja oon yrittäny mut mikää ei auta ja niin etevä en oo koneitten kans että tietäisin mitä seuraavaks yritän ja formatoida en jaksa ku en sitä ite osaa, siks auttakee minnuu.

jukka virtanen
Senior Member
_
5. marraskuuta 2007 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja pelin nimi on?

Pystytkö pelaamaan peliä ilman päivitystä, kun olet asentanut pelin uudelleen?

:.Phantomenium.:
Moderator

14 tuotearviota
_
5. marraskuuta 2007 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Myö voetas auttaa sinnuu... Mutta kerro nyt ihmeessä mikä peli, minkä päivityksen latasit (versio). Saattaskos auttaa jos asennat uudestaan päivityksen...

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Newbie
_
5. marraskuuta 2007 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pelin nimi on "entropia universe"
peli lataa aina samat tiedostot uudestaan ja uudestaan jos ohitan sen viesti boxin. tää on niin ihme hommeli että oon jo itekki ihan sekasi :D

jukka virtanen
Wezda
Member

1 tuotearvio
_
5. marraskuuta 2007 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos päivitystiedosto on oikea, tulee mieleen että piraattipeli ei suostu päivittymään. Eli päivitystiedosto ei tunnista pelin .exe tiedostoa.
Voi olla myös että päivitystiedosto on korruptoitunut, lataa uudestaan eri paikasta.

| P4 2,66GHz | Asus P4PE-X | GeForce 7600GT 256MB | 2048MB | BenQ FP93GX |
Newbie
_
5. marraskuuta 2007 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Wezda:
Jos päivitystiedosto on oikea, tulee mieleen että piraattipeli ei suostu päivittymään. Eli päivitystiedosto ei tunnista pelin .exe tiedostoa.
Voi olla myös että päivitystiedosto on korruptoitunut, lataa uudestaan eri paikasta.
olen koittanu ladata tätä myös eri paikasta mut ei auta...tää teksti laatikko (patch file is corrupt) tulee ladates alusta/lopusta/sieltä sun täältä.
Mainos
_
__

_
Newbie
_
6. marraskuuta 2007 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
apua tarvitaan vieläkin, eikö kukaan osaa auttaa vai onko formatoiminen ainut vaihtoehto?

jukka virtanen
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > apua ihmiset

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy