User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 14:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > pelit pc:ltä kovolle (katottu vanhoja ja vielä on ongelma)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
pelit pc:ltä kovolle (katottu vanhoja ja vielä on ongelma)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Juippi93
Member
_
6. marraskuuta 2007 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on ongelma ton ps2 kovon kanssa en ole vielä itelle hankkinu kovoa enkä adapteria (on toi ISO malli) ja tota pitääkö mun avata mun kone ja laittaa se kovo niiku vaihtoehtoiseksi kovoksi toi ps2 kovo ja oikeesti saako noita adaptereita ISOLLE pleikkarille enää mistään?
Baabo
Member
_
6. marraskuuta 2007 @ 20:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Juippi93:
mulla on ongelma ton ps2 kovon kanssa en ole vielä itelle hankkinu kovoa enkä adapteria (on toi ISO malli) ja tota pitääkö mun avata mun kone ja laittaa se kovo niiku vaihtoehtoiseksi kovoksi toi ps2 kovo ja oikeesti saako noita adaptereita ISOLLE pleikkarille enää mistään?
Joo ongelma kovalevyn kanssa kun ei edes omista sellasta...
Takana on sellanen juttu jossa lukee "expansion bay" otat sen irti ja sinne menee kovalevy. Sitten siihen kiinnität nettiadapterin. Googlaileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Et varmaan edes tiedä miten aiot pelata siltä kovalevyltä pelejä.
Senior Member
_
6. marraskuuta 2007 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Juippi93:
Etkö olisi voinut tämänkin laittaa jo aikaisempaan aloittamaasi keskusteluun:v4 pleikkarin hardriveen apua?

Noh enpähän minä mikään moderaattori ole, joten moralisointi sikseen.

Varmuuskopio täytyy asentaa joko tai: Tietokoneelta ethernet/nettipiuhaa pitkin PS2 nettiadapterin kautta kovalevylle. Tai sitten tökkäämällä se tietokoneeseen slaveksi vapaaseen IDE-väylään. Jos menee liian monimutkaiseksi, niin suosittelen pelaamaan pelejä alkuperäisiltä levyiltäsi.

Ja tuohon, että mistä noita nettiadaptereita saa, niin lainaan itse itseäni, mikäli olet viestini jostain kumman syystä skipannut aloittamassasi, jo mainitsemassani keskustelussasi:

Lainaus:
Aika hyvä tuuri saa käydä, että tavarataloista löytyy nykyään verkkoadapteria PS2:en vanhaan malliin. =/ Huuto.net taitaa olla pelidivarien ja peleille omistautuneiden verkkokauppojen lisäksi ainut paikka, mistä voit saada adapterin hankittua.
Eli rautalangasta vääntäen: Selaa vaikka nyt tuota Huuto.netin "Playstation 2-laitteet" osastoa.

Edit: quote/lainaus.

:.Phantomenium.:

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2007 @ 21:01

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > pelit pc:ltä kovolle (katottu vanhoja ja vielä on ongelma)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy