User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 10:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ohjelmia uuteen koneeseen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ohjelmia uuteen koneeseen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Samiv93
Member
_
6. marraskuuta 2007 @ 16:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin asiahan on niin että uus kone ois tulossa, niin miten saan asennettua siihen f-securen 2008 version kun mulla on se tässä nykysessä koneessa asennettuna ns. netin kautta. Elikkä mulla on aikasempi f-secure (2006) asennus-cd mutta mä oon netin kautta ostanu tähän sen 2008 version lisenssit ja sitte latasin netin kautta exe tiedoston jolla asensin f-secure 2008:n ja mulla on se exe tallessa niin voiko sillä asentaa uuteen koneeseen sitte kans ton ohjelman vai pitääkö mun asentaa siihen eka se 2006 versio ja sitte päivitellä netistä sitä taas? tai oisko se jotenki mahdollista että pystyisin luomaan ns. tolla f-securella itsellään 08 version asennus levyn ku oon kerta siitä päivityksestä jo maksanu? vähän niinku winukalle voi tehä?

Ja toiseksi tietääkö kukaan liikettä josta sais Restore it! ohjelmistoa kun ei löytyny mitään nettikauppaa suomesta? eikä viihtis ulkomailta tilailla ku tulee niin hirveesti extraa sille hinnalle..

Kotelo: Antec,Sonata III.
Emolevy: MSI,P35 Neo-f.
Prosessori: Intel,Core 2 Quad Q6600 Boxed.
Näytönohjain: PNY, 8800GTS.
Muisti: Buffalo, 4x 1gt, 800Mhz, DDR2.
Kovalevy: Samsung,T166, 500Gt.
DvD asema(2x): Samsung,SH-S203.
Käyttis: Windows Vista Home Prerium.
assshole
Suspended permanently
_
6. marraskuuta 2007 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
*edit by pkaksp*

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2007 @ 20:10

Senior Member
_
6. marraskuuta 2007 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Varmaan windows tai viruspuolella tietävät vähän enemmän tästä. Veikkaisin että modet siirtää. :) Mutta oletkos jo F-Securen omat sivut kahlannut läpi? veikkaisin että sieltä löydät selvimmät ja toimivimmat ohjeet.

http://www.f-secure.fi/

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. marraskuuta 2007 @ 16:53

pappula
Junior Member
_
8. marraskuuta 2007 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
veikkaisin että lataat uusimman f-securen ja activoit sen sillä sun lisenssi koodilla.

HAHAAA!!!!
Mainos
_
__

_
Samiv93
Member
_
9. marraskuuta 2007 @ 15:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Homma hoidossa onnistui aikasemmin ladatulla exe tiedostolla :) kiitokset kumminkin :)

Kotelo: Antec,Sonata III.
Emolevy: MSI,P35 Neo-f.
Prosessori: Intel,Core 2 Quad Q6600 Boxed.
Näytönohjain: PNY, 8800GTS.
Muisti: Buffalo, 4x 1gt, 800Mhz, DDR2.
Kovalevy: Samsung,T166, 500Gt.
DvD asema(2x): Samsung,SH-S203.
Käyttis: Windows Vista Home Prerium.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ohjelmia uuteen koneeseen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy