User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 1.2.2026 / 12:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > nfsps -demo-
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
nfsps -demo-
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
6. marraskuuta 2007 @ 21:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
latasin netistä demon 3 kertaa eri paikoista ja sama vika kaikissa,
peli asentuu ok mutta kun yritän ruveta pelaamaan niin peli tökkää siinä kohtaa missä pitäs päästä ajamaan heittää yht äkkiä työpöydälle ja ilmottaa virheestä, koneessa on kaikki päivitykset ja tehot pitäs riittää mutta....???
Edille
Suspended due to non-functional email address
_
16. marraskuuta 2007 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
öö jos sun kone ei pyöritä sitä

Teriveisin Edille.!

Kato myös säännöt http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Junior Member
_
17. marraskuuta 2007 @ 11:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisit vaikka kertoa koneestas jotain? Eikä siinä oo mitään järkeä ladata sitä demoa 3:ta paikast jos se ei vaan toimi.

Intel Q6600 G0|Club 3D HD4870 512MB|Asus P5K|NZXT Apollo|Mushkin 4GB 4-4-4-12|Samsung T166 500GB| BQ! Straightpower 550W|Vista Home Premium|Asus VW222S 22"|
pappula
Junior Member
_
19. marraskuuta 2007 @ 02:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
olen pelannut kuseistä peliä ja need for speed high stakes on parempi!!! ei free roamia ei poliiseja pelkkä ralli.... käynnistän ennemmin colimacrae 2005tosen. nfs most wanted oli hyvä mutta paras oli underground 2. huonoin NFS PRO STREET!!! peli on tehty vain hienoon pakettiin ei muuta piste. minun mielestäni saa laittaa mielipiteitä.

+grafiikka
+autot menee rikki

-samaa löytyy monesta pelistä.
-missä free roam?
-ei edes poliiseja häiritsemässä.

HAHAAA!!!!
Junior Member
_
19. marraskuuta 2007 @ 09:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti pappula:
olen pelannut kuseistä peliä ja need for speed high stakes on parempi!!! ei free roamia ei poliiseja pelkkä ralli.... käynnistän ennemmin colimacrae 2005tosen. nfs most wanted oli hyvä mutta paras oli underground 2. huonoin NFS PRO STREET!!! peli on tehty vain hienoon pakettiin ei muuta piste. minun mielestäni saa laittaa mielipiteitä.

+grafiikka
+autot menee rikki

-samaa löytyy monesta pelistä.
-missä free roam?
-ei edes poliiseja häiritsemässä.

Ei tässä threadissa ollut tietääkseni tarkotus jutella että "mikä on paras nfs", vaan auttaa Rommia saamaan demo toimimaan. Ja pakko lisätä, mielestäni prostreet on ihan hyvä, ja free roamin puuttuminen ei minua juuri haittaa. Kyllä tämä nyt Carbonin pieksee 10-0.

Intel Q6600 G0|Club 3D HD4870 512MB|Asus P5K|NZXT Apollo|Mushkin 4GB 4-4-4-12|Samsung T166 500GB| BQ! Straightpower 550W|Vista Home Premium|Asus VW222S 22"|
axde
Newbie
_
30. marraskuuta 2007 @ 21:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mielestäni pro srteet on hounompi kuin carbon koska ei ole poliiseja tai free roamia most wanted on mielestäni paras NFS
Azci
Junior Member
_
1. joulukuuta 2007 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama vika ku rommilla, ja olen lähes 100% varma että kyse on konetehon puutteesta. Kyseinen peli vaatii nimittäin aivan prkleesti :(
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
3. maaliskuuta 2008 @ 10:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
lueskelin pelin min reguireja kone täyttää kaikki muut paitsi prossun tehoo on pikkase noileesti! kiitos kaikille!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > nfsps -demo-

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy