User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 10:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > voisko joku viisas neuvoa minua :p
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
voisko joku viisas neuvoa minua :P
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
twinair91
Junior Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tietääkö kukaan mitensaa Runescapeen consolen auki? mun kaveri osas tehä sen mutta ei kerro mulle :P ja jos joku tietää nii voiks vähä kertoo niitä commentoja sinne

o.O...
Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eihän siihen ole mitään konsoleita olemassakaan?

twinair91
Junior Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 17:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on siin olemas mun kaveri osaa avata se mut se on tarkotettu vaa admineille mut sensaa jollai koodilla auki... haluisin alkaa vähä leikkii sil :D

o.O...
Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkotat admin menua? haha... Et saa auki semmosia ellet ole admin, että unohda haavees ellet sitten yllätä mua ja hanki ittelles adduja.

twinair91
Junior Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mun kaveri vetäs console auki ja otti sielt rune g fullit ittellensä en huomannu mitese teki se mut console n näin

o.O...
Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 17:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näitkö pinkkejä lentäviä norsuja kun tulit kaveriltas? Jos näit siinä vastaus.

E: Tai sit jos se pelas MoparScapea

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. marraskuuta 2007 @ 17:47

twinair91
Junior Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
... näin sut alasti hinkaamas ittee lipputankoo

o.O...
Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oon kyllä kotona kun olen vähän kipeä. Erehdyit henkilöstä?

twinair91
Junior Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no taisin sit erehtyy.. näin sutvaa työtämäs sun prinssinakkii tulostimee ja huutamas samal jotai mitä ei saanu selvää ulos

o.O...
Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 17:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tän keskustelun vois laittaa lukkoon pikkuhiljaa?

ja vastaus siihen, että veti sen consolen auki on: Hän pelasin MoparScapea.

twinair91
Junior Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se oli iha tavalline rune.. tiiän sen feikki rune oon itekki joskus sählänny siin

o.O...
Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikeampi uskoa, että oli se oikea RS jostai konsolesta vetelee R-Fulleja. Tai yks vaihtoehto on jos se otti sen pankista?

twinair91
Junior Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en jaksa alkaa väittelee tommose änkyttäjä kans ja se on totta et runes saa consolen aukiku tietää sen koodi! ja sielt saa otettuu tavaraaa ja teleportattuu

o.O...
Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Teleporttaa voi muutenki ku kaikista sun muista konsoleista. Kauan olet pelannut Runea niin tiedän, että mitä en ehdota enään.

E: Hyvä suomi

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. marraskuuta 2007 @ 18:06

twinair91
Junior Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
arvaa... mun tyyppi 87 lvl ilma mitää etse teleporttaa esim varrokkii voit vaikka teleporttaa wildus rune kiville ja tollei

o.O...
Member
_
7. marraskuuta 2007 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä sun kaveris taitaa olla admin. Tai sitten voit itse teleportata sieltä välilehdistä.

Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
7. marraskuuta 2007 @ 21:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eiköhän tämä ketju ollut sitten tässä.
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > voisko joku viisas neuvoa minua :p

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy