User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 17:02
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call of duty 4: modern warfare
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Call Of Duty 4: Modern Warfare
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
siikeit
Newbie
_
26. joulukuuta 2007 @ 03:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmm, toimiskohan toi peli tälläsella kokoonpanolla:

Manufacturer:
Asus P5N32-E SLI
Processor:
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz (2 CPUs)
Memory:
2046MB RAM
Hard Drive:
624 GB Total
Video Card:
Inno3d 8800 GTX 768MB DDR3 - Overclock Edition
Monitor:
LG Flatron L1970H-BF 19 inch
Sound Card:
SoundMAX HD Audio
Speakers/Headphones:
Sennheiser 570
Keyboard:
Zboard MERC
Mouse:
Logitech MX1000 Laser
axidabone
Junior Member
_
26. joulukuuta 2007 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vitsailetko? :D ainakin näin aamusta naurattaa :DDD
james83
Newbie
_
26. joulukuuta 2007 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä johtuu, että kun yritän käynnistää cod 4:sta niin kyselee jotain "safe modea" ja kun vastaa yes tai no, niin cod 4:sen "logo" välähtää ruudussa, mutta peli ei suostu käynnistymään..Joskus saattaa heittää virheraporttia... Apuva..
axidabone
Junior Member
_
26. joulukuuta 2007 @ 18:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täs on nyt 5sivua apua sulle et selaile :) Mulla teki noin sillon ku tehot ei riittäny konees.
james83
Newbie
_
26. joulukuuta 2007 @ 18:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi jesus, thanks for nothing :)

Kuinkas niitä tehoja sais enemmän (nimimerkki:amatör).. Poistamalla kaikki turha koneelta? vai tarviiko ruveta käyttään ruuvimeisseliä?
Syrkky
Junior Member
_
26. joulukuuta 2007 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siikeitti lesoilee :P Näin halpapuolelta voin tyytyväisenä todeta:
max asetukset 1440x900 reso = ~55fps

Suhteettoman upea call of duty taas. Elokuva-fiilis vähintään pukkaa!
Ghile-kenttä <3

Kone makso 160? + näytönohjain 65?
Vähän kun kellottelee niin hyvin pelittää :D
Cel D360 (3.46->3.78)
7600GT silent (560->635, 700-> 777)
2046mb 533MHz muistia.
axidabone
Junior Member
_
26. joulukuuta 2007 @ 19:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
james lähetää siitä et mitäs koneesi alta löytyy?
lefa16
Member
_
26. joulukuuta 2007 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten tuossa pelissä voi tehdä oman servun? Oon kokeillu start new server ja ite pääsen sinne mutta kaverit ei pääse sillä ip:llä millä ite pääsen ja mikä näkyy siellä servulla(192.168.0.101:28960). Pitääkö tuossakin ladata joku server juttu niinku BF2:ssa ja mistä sen löytää jos pitää?

EDIT: ainiin ja minun servu tulee näkyviin sinne listaan vaan Local kohtaan ei Internet vaikka oon valinnu servun asetuksista Dedicated: Internet.

AMD Athlon 64 3000+ S939, PNY GF 7600 GT, Kingston 1,5gb 400mhz, MSI S939 NF4 ULTRA SLI, HEC 385w

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. joulukuuta 2007 @ 23:33

Junior Member
_
26. joulukuuta 2007 @ 23:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo on sinun sisäverkon ip. Se ei näy ulospäin. Kaveriesi täytyy käyttää ulkoista ip:tä. Sen voit tarkistaa vaikka täältä: http://www.ip-adress.com/. Ja kun sulla todennäköisesti on dynaaminen ip, niin se voi muuttua joskus, mutta aika harvoin ne muuttuu. Lisäksi sulla täytyy olla reitittimessä oikeat portit auki ja ohjattu serverikoneelle.
james83
Newbie
_
27. joulukuuta 2007 @ 11:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tommosia tietoja koneesta:
AMD Athlon 3200+-prosessori, 512 mt ddr-muistia, nvidia geforce fx 5500 256 mt näyttömuistia..käyttis on XP home edition..

cod 2 toimii hienosti tällä koneella, mutta ei tää perk**leen cod 4, ainakaan toistaseks..
axidabone
Junior Member
_
27. joulukuuta 2007 @ 14:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näytönohjain ei ainakaan riitä. Minimi nvidia 6600. Muistikin juuri ja juuri. Nopeuskaan ei välttämättä. Joten älä käytä ruuvimeisseliä osta uusi kone. :) * Prosessori: Intel Pentium 4 2.4 Ghz / AMD 64 2800+ / Intel tai AMD 1.8 Ghz kaksiytiminen prosessori tai parempi
* RAM: 512 Mt (XP) 768 Mt (Vista)
* Näytönohjain: NVIDIA Geforce 6600 tai parempi / Ati Radeon 9800Pro tai parempi
* Äänikortti: 100% DirectX 9 yhteensopiva
* Kiintolevy: 8 Gt vapaata pakkaamatonta tilaa (plus 600 Mt Windowsin swap tiedostolle)
* Moninpelin vaatimukset: Laajakaistainen yhteys. Lähiverkossa pelaaminen vaatii verkkokortin ja viimeisimmät ajurit.
james83
Newbie
_
27. joulukuuta 2007 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kiitti... Kalliiks käy, että pääsee pelaan :)
axidabone
Junior Member
_
27. joulukuuta 2007 @ 14:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo itekki rakensin kokonaa uuden. Ei käy vahat osat näihin uusiin emoihin ei muistit ei mitkää :(
MiikaKo
Newbie
_
27. joulukuuta 2007 @ 18:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kertokaas viisaammat, mikä on vikana. Kun meen pelaamaan multiplayeria ja liityn serverille, peli toimii n. minuutin ja sittten tulee ilmoitus: PunkBuster kicked player(for 0 minutes)...PB INIT FAILURE. Oon asentamu uusimman päivityksen.
Junior Member

1 tuotearvio
_
27. joulukuuta 2007 @ 22:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
heh... joo, siikeit lesoilee, sulla on melkei sama kokoonpano kun mulla, paitti mulla on 4 ydintä samalla kellolla.. ei kyl peliin vaikuttanu pieni kellotus, huvin vuoks vaan..

miiikako: mulla oli samaa ongelmaa muutaman päivän, onnistuin päivittään PB:n "pbsetup" nimisellä ohjelmalla, löytyy varmaan googlesta, tai ainakin täältä foorumilta linkki siihen ohjelmaan. ei sekään meinannut päivittää ensin., mutta muutaman yrityksen kautta onnistuin, ja kaveri neuvoi tohon ongelmaan myös toisen ratkasun, käytän ite XFIRE:ä, se käski laittaan sen pois päältä ja kokeileen uudestaan, en tiedä auttoko se vai mikä, mutta ainakin oon onnistunu päivittään tolla pbsetup ohjelmalla. kokoonpano löytyy alempaa..

Abit AB9 QuadGT : Intel Quad Core Q6600
4GB DDR2 800Mhz : Nvidia GeForce 8800GTX 768mb

Rocky92
Suspended due to non-functional email address
_
2. tammikuuta 2008 @ 18:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä mättää ku ei löydä servereitä tää cod4?
Junior Member
_
3. tammikuuta 2008 @ 20:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mulla itkee samaa punkbuster vikaa koko ajan ja sit kun suljin xfiren niin se alko itkemään jostakin muusta :S ja oon päivittäny Punkbusterin. Olisko kellään ideoita?
siikeit
Newbie
_
3. tammikuuta 2008 @ 20:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei tuo pbsetup itsellään sitä korjaa, ite joudun aina suorittamaan pbsvc.exe:n mikä päivittää punkbusterA ja punkbusterB filut. Eikä oo sen jälkeen potkinu pihalle miltään servulta niin BF2:ssa kun CoD4:ssa ohjelma löytyy: pbsvc
B4TT3RY
Newbie
_
4. tammikuuta 2008 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun yritän asentaa call of duty 4:sta niin tulee virheilmotus että: "Asennuspaukkausta ei voi avata. Varmista, että pakkaus löytyy ja että voit käyttää sitä, tai varmista, että se on kelvollinen Windows Installerin pakkaus, ottamalla yhteyttä sovelluksen valmistajaan."
\CoD4MW.msi
Mikä avuksi? Ostin pelin kaupasta..
munakois0
Newbie

1 tuotearvio
_
7. tammikuuta 2008 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäköhän mättää, kun yritän singleplayerin käynnistää, niin kone hetken lataa, eikä mitään tapahdu? Dvd-asema ei inahdakkaan. Pelin demo kyllä koneella pyöri melko hyvin, joten ei koneen tehoista varmaankaan johdu.. Useesti oon myös uudelleen asentanut, mutta eipä ala toimimaan.

Mikä neuvoksi?

E: multiplayer toimii moitteettomasti

E8400 & Noctua NH-U12P / Abit IP35-E / Asus GeForce 8800 GTS 512 / 2x2gb OCZ 800mhz ddr2 / 500gb kovo

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. tammikuuta 2008 @ 15:42

Junior Member

1 tuotearvio
_
7. tammikuuta 2008 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis tuleeko mitään ruutua esiin ollenkaan? ootko kokeillu esim. avata multiplayerin ja sieltä kautta single playerin?

Junior Member
_
7. tammikuuta 2008 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jutee:
siis tuleeko mitään ruutua esiin ollenkaan? ootko kokeillu esim. avata multiplayerin ja sieltä kautta single playerin?
Oletko päivittäny pelin?
munakois0
Newbie

1 tuotearvio
_
7. tammikuuta 2008 @ 19:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti samppa__:
Oletko päivittäny pelin?
Ei tule mitään ruutuva. Heittää vaa työpöydälle, kun multiplayerin kautta singleplayeriin yrittää mennä..

Olen päivittänyt.. (v. 1.4.545)

E8400 & Noctua NH-U12P / Abit IP35-E / Asus GeForce 8800 GTS 512 / 2x2gb OCZ 800mhz ddr2 / 500gb kovo
Junior Member

1 tuotearvio
_
7. tammikuuta 2008 @ 20:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Dvd-asema ei inahdakkaan. Pelin demo kyllä koneella pyöri melko hyvin, joten ei koneen tehoista varmaankaan johdu.. Useesti oon myös uudelleen asentanut, mutta eipä ala toimimaan.

jos demo on kuitenkin pyörinyt yms. ja dvd asema ei inahdakkaan, niin olisikohan mahdollista että asemassa olis jotai vikaa, jos ilmeisesti multiplayer käynnistyy ihan normaalisti(?)

Mainos
_
__

_
munakois0
Newbie

1 tuotearvio
_
7. tammikuuta 2008 @ 20:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Dvd-asema ei inahdakkaan. Pelin demo kyllä koneella pyöri melko hyvin, joten ei koneen tehoista varmaankaan johdu.. Useesti oon myös uudelleen asentanut, mutta eipä ala toimimaan.

jos demo on kuitenkin pyörinyt yms. ja dvd asema ei inahdakkaan, niin olisikohan mahdollista että asemassa olis jotai vikaa, jos ilmeisesti multiplayer käynnistyy ihan normaalisti(?)
Kyllä ainakin Soldier of Fortune 3, S.T.A.L.K.E.R. ja F.E.A.R.: PM toimii tuolla asemalla.. vaatiiko Cod4 sitte nopeempaa? ja onhan toi kyllä jtn 10 vuotta vanha asema :P

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. tammikuuta 2008 @ 20:46

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call of duty 4: modern warfare

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy