User Käyttäjä Salasana  

perjantai 30.1.2026 / 16:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > roolipelit...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Roolipelit...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
Junior Member

1 tuotearvio
_
11. marraskuuta 2007 @ 13:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Eli idea olisi että laittaisitte hyviä roolipelejä tänne mistä tykkäätte ja mitä pelaatte itse etsin tällä hetkellä jotain roolipeliä... Olen testannut WoW:ia Silkroadia.. jne. :D.
Ihan sama pitääkö peli ostaa vai ladata..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. marraskuuta 2007 @ 13:33

Senior Member
_
11. marraskuuta 2007 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Guild Wars yksi parhaista milestäni eikä mitään kuukausimaksuja kuten WoWissa.

http://www.guildwars.com/

http://gw.gamewikis.org/wiki/Main_Page

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
databer
Newbie
_
13. marraskuuta 2007 @ 13:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos jostain löydät semmosen pelin kuin riva varjojen kaupunki koikeile ihmeessä. Itse tykkäsin ja pelaillut sitä 3 vuotta.Taisi olla ensimmäisiä suomalaisten tekemiä roolipelejä
iso_t1551
Junior Member

4 tuotearviota
_
14. marraskuuta 2007 @ 17:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko toi guild wars joku nettipeli?
Member
_
14. marraskuuta 2007 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Jos jostain löydät semmosen pelin kuin riva varjojen kaupunki koikeile ihmeessä. Itse tykkäsin ja pelaillut sitä 3 vuotta.Taisi olla ensimmäisiä suomalaisten tekemiä roolipelejä
Muistan ton pelin kyl tosi hyvin. Oli jotain ensimmäisiä Pc-pelejä mitä on tullu aitoina omistettua ja sitä kyllä tuli pelattua paljon. Bonuksena tosiaan oli se että kaikki oli suomenkielellä, silloin en vielä mikään mestari ollut englannissa. Kaiken kaikkiaan aikoinaan loistava peli.

Ainoat pelit jotka tällä hetkellä saa minut syttymään on miinaharava ja Ragnarok Online ja koska miinaharava ei ole roolipeli, sanon että kannattaa kokeilla tuota Ragnarok Onlinea. Peli kestänyt omasta mielestäni loistavasti muiden pelien tulon ja innolla odotan seuraavia suurenpia päivityksiä
Senior Member

38 tuotearviota
_
14. marraskuuta 2007 @ 19:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
FlyFF eli Fly For Fun http://gpotato.com/ siel on myös Corum yms.
kolho
Suspended due to non-functional email address
_
14. marraskuuta 2007 @ 19:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Gothic 1 ja 2, ja the witcher on hyviä.( Witcher vie tällä hetkellä yöunet). Jos haluat "syvällisempiä" roolipelejä, niin etsi jostain sellanen peli kun Betrayal at Krondor. Sen saa jo ilmaiseksi netistä ilman waretusta.
tartsu
_
15. marraskuuta 2007 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sanon myös Gothic 1 ja Gothic 2, kuin myös the Witcher, joka on parasta mitä RPG-rintamalla on saatu aikaan vuosiin. Harmi että Gothic 3 oli keskentekoinen räpellys (ja valtavan kokoinen). Mutta on siinäkin hetkensä. Että en sitä teilaa. Olisivat vaan saaneet tehdä pelin rauhassa loppuun. Ja jos pitäisi valita että kumpi, Gothic 2 vai the Witcher niin vaikeeksi menis! Nämä ovat kaikki yksinpelejä, että jos moninpelejä etsit niin sitten en osaa sanoa mitään, kun en niistä itse välitä. Olen antisosiaalinen (no ainakin vähän) ja haluan pelata yksin :).
Senior Member

7 tuotearviota
_
15. marraskuuta 2007 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ultima Online vaikkapa Northern Winds RolePlaying shardil (sevul). Tai Knight Online ja Cabal online olivat ihan hyviä.

Senior Member
_
15. marraskuuta 2007 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti iso_t1551:
onko toi guild wars joku nettipeli?
Nettiroolari.

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Blood90
_
15. marraskuuta 2007 @ 17:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hyvä roolipeli on mun mielestä ainakin Diablo II ja lisä osa Lord of Destruction ja sitten toinen peli Titan Quest ja sen lisä osa Immortal Throne
kolho
_
15. marraskuuta 2007 @ 23:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti databer:
Ei se ole suomalaisten tekemä, vaan suomennetu peli, eli lokalisoitu. Sen pelin alkuperäinen nimi on : Realms of Arkania: Shadows over Riva.
Mahtaa olla 3 osa Tohon Realms of Arkania sarjaan...
Junior Member

1 tuotearvio
_
16. marraskuuta 2007 @ 15:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taidanka käydä tsekkaamassa tuon Knight Onlinen voi olla ihan kiintoisa ( Peli taitaa olla vanha mutta ei ole ikinä tullut katotuksi :D ). Ja sit taidan kattoo tälläsen pelin kun: Project en thopia en ole varma tuosta nimestä siinä kuulema voi ostaa dollareilla kaikkea 50 $öljynporaus laitteet ( Löytää kulta suonen eli siis paljon öljyä tienaa monta tuhatta dollaria :O). Tienatut rahat voi aina ottaa pois. Joku on kuulema ostanut 200 000$ avaruus laitoksen :S ( Rikasta... ). Mutta ei ole pakko ostaa jos keräät eläinten hikeä ja myyt sitä tienaat rahaa O-o
----
:D Menenpäs googlaamaan..

Jotain tosi äveriästä...

ps. Älä vinee " Miten tuo liittyy roolipeleihin ?!!??! " Kunhan vain sanoin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. marraskuuta 2007 @ 15:54

Senior Member

7 tuotearviota
_
19. marraskuuta 2007 @ 21:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo Knight Online on todella helppo asentaa, se on sitte pelinä kuin WoW paremmila pVp ominaisuuksil.

Senior Member

1 tuotearvio
_
19. marraskuuta 2007 @ 22:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Star Wars: Knights of the old republic on tosi hyvä ja öö.. fallout 2, ykköstä en oo pelannu, Ice Wind dale, Baldurs Gatet.
M.A.K.E.
_
20. marraskuuta 2007 @ 06:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Baldurs Gate´t on ihan hyviä.
Member
_
20. marraskuuta 2007 @ 09:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ragnarok onlinea tuli pelattua jonkin verran ja täytyy sanoa että ulkoasullisesti pieksää monet muut pelit mennen tullen. Suosittelen siis kokeilemaan sitä kun vain aikaa löytyy ja varsinkin jos pitää animehenkisestä pelistä.

Lainaus:
Olen testannut WoW:ia Silkroadia.. jne. :D.
Voiko Wowia testata? Luulin että siihen jää aina koukkuun (vitsi vitsi). :P
Junior Member

1 tuotearvio
_
20. marraskuuta 2007 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Voiko Wowia testata? Luulin että siihen jää aina koukkuun (vitsi vitsi). :P

Niinp. :D Ei vaa kyllä siihenkin kyllästyy ajanmyötä :S.

Noobedge
_
20. marraskuuta 2007 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Omasta mielestäni PC:n roolipelit ovat täyttä roskaa, lukuunottamatta fallout-sarjaa, ja muutamia muita. Lähinnä itseäni vaivaa Dungeon Dragons-pelisysteemi ja hahmonkehitys, joka on surkea. 20 LVL per hahmo ja lisäkyvyt tai miksi niitä nyt kutsutaankin ovat säälittäviä ja turhia. Hack&Slash-tyyppiset roolipelit ovat myös turhia esim. diablo, nämä eivät omasta mielestäni ole roolipelejä. Morrowind ja Oblivion taas ovat kelpoja mutta liian laajoja, mikäli haluaa tutkia joka kolon.
Member

19 tuotearviota
_
23. marraskuuta 2007 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
The Witcher, Falloutit, Kotorit, Morrowind, Ultima Online, WoW ja Vampire Masquerade Bloodlines tulee nyt ensimmäisinä mieleen.
Milrath
Newbie
_
24. marraskuuta 2007 @ 11:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No jaa, pöytäroolipelaajana ja larppaajana en yleensä mielellään nimeä tietokonepelejä roolipeleiksi, kun todella harvoissa niistä on oikeita roolipelin elementtejä. Jos jotain roolipelin kaltaista kuitenkin etsii, Morrowind on ehkä paras vaihtoehto siihen, Oblivion on IMO pilattu viemällä iso osa Morrowindin aikaisesta vapaudesta. Falloutit ovat kuulemani mukaan myös ihan toimivia roolipelejä, itselläni ei kuitenkaan ole kokemusta näistä. Muitakin varmaan on, mutta vain pienen pieni osa tarjonnasta.
Jos taas etsitään juuri näitä nykyajan "roolipelejä", niin yllä näyttää olevan jo varsin kattava lista Guild Warsia, WoW:ia ym., mutta minusta ne eivät vain ansaitse roolipelin nimeä. Ehkä seikkailupeli tai jotain. Ja jos koskaan yritetään tehdä oikeaa moninpeli-roolipeliä, yritys on todennäköisesti tuhoon tuomittu, koska vaikka peli olisi millainen, pelaajista 99% on suorituspelaajia. Meni ehkä vähän OT:ksi, mutta piti nyt oma mielipiteeni tuoda esille,
- Milrath

Mitä isompi vika sitä suurempi leka.
Junior Member

1 tuotearvio
_
25. marraskuuta 2007 @ 10:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei, voiskohan joku selventää mulle tuota Knight Onlinea ? En oikein tiedä siitä mitään pelin olen jo ladannut tein Priestin. Tuli mieleen että muistuttaa SilkRoadia aika paljon ja ajattelin että rupeen sittenkin pelaamaan uusinta SilkRoadia ( Kakkos versiota joka sijoittuu eurooppaan ). Mutta jos joku vois kertoo Knight Onlinesta niin alotan varmaan sen pelaamisen haluaisin tietää: Mikä on pelin tarkoitus, Onko kehittäminen haasteellista, Onko pelissä mountteja ( Eli siis hevosia,lentäviä otuksia jne. :D). Tuollaista normaalia sisältöä.

Kiitos jo etukäteen.

Moderator

14 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2007 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heroes 3, en ole itse pelannut, mutta kavereihin uppoo täysin. itse olen sanonut että sehän o ihan palikka graffoilla, vastaukseksi on aina tullut: "niinhän sen pitääkin olla ja ei se niin palikaa oo ku ykkönen.."

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Member

19 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2007 @ 18:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Quiote:
Heroes 3, en ole itse pelannut, mutta kavereihin uppoo täysin. itse olen sanonut että sehän o ihan palikka graffoilla, vastaukseksi on aina tullut: "niinhän sen pitääkin olla ja ei se niin palikaa oo ku ykkönen.."
Heroes 3 taitaa mennä strategiapelien puolelle. Kannattaa kyllä sinunkin kokeilla sitä ja sitten vaan mukaan pelaamaan. Moninpeli siinä onkin hauskinta.
Ykkösessä on hienot karamelligraffat, mutta parhaimmat ovat mielestäni ehkä Heroes 2,3 ja 5.
Mainos
_
__

_
databer
Newbie
_
3. joulukuuta 2007 @ 00:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos jollakin löytyy riva varjojenkaupunki niin olisin valmis ostamaan sen hyvällä hinnalla. Olen etsinyt peliä noin 5 vuotta.

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > roolipelit...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy