User Käyttäjä Salasana  

tiistai 19.8.2025 / 11:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter strike source ongelma yhdistäessä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Counter strike source ongelma yhdistäessä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
11. marraskuuta 2007 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro.

Tällänen ois probleema että, pelaan ihan normaalisti cs:sää ja yhtäkkiä se vaan katkasee servuun yhteyden ja tulee laatikko näkyviin jossa sanotaan:

Ei pystytty yhdistämään valven huijauksen esto sivulle, lisätietoja linkistä alhaalla.
(tämä siis oli muistista otettu teksti, mutta sisältö on sama)

linkistä painamalla pääsee johonkin trouble shooting sivulle jossa kerrotaan että peer guardian, ftp, p2p yms. saattaa aiheuttaa ongelmia, mutta ei ratkaisua mun ongelmaan.

Mulla ei ole pelin aikana päällä mitään ylimääräistä ohjelmaa, peer guardianki sammutan aina ennen pelaamista, palomuuri on zone alarm ja sieltä oon pistäny thrusted listalle kaikki hl/valve häspäkät.

ja EI! En toudellakaan cheattaa!!!

Kiitos etukäteen vastauksista!

**MarxX**
Junior Member

1 tuotearvio
_
11. marraskuuta 2007 @ 16:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko varma ettei sulla ole vac/servuun banneja ? Ja jos et ole käys kattoo sun profiilista " Maine: " Siellä lukee oletko saanut banneja ..
Jos et niin testaa muita servuja jos ei toimi sittenkään niin en ole ihan varma mitä sitten tehdä .. :S. Odotetaan apua viisammalta :D.

ps. Jos tulee kirjotus virheitä sry. Vieras näppäimistö :D.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. marraskuuta 2007 @ 16:45

Junior Member
_
11. marraskuuta 2007 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla luki vaan että on hyvä maine :D

Ja muutenkin, olen ostanu pelin noin 1kk sitten että ei ole vielä kerinny kertyä mitään mainetta :D:D

**MarxX**
Mainos
_
__

_
Junior Member

1 tuotearvio
_
12. marraskuuta 2007 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu :D. No sitten se saattaa olla joku virhe en tiedä mistä ois tullu jos ei mikään auta kannattaa asentaa peli uusiks ... ;S.

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > counter strike source ongelma yhdistäessä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy