User Käyttäjä Salasana  

torstai 18.9.2025 / 23:44
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > utorrent portti ongelma?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Utorrent portti ongelma?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
juhis_86
Newbie
_
12. marraskuuta 2007 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En käsitä mikä mättää kun en saa mitään porttia auki/toimimaan ok:na.
palomuuriin oon sallinut utorrentista ja purkki on Xyzel P-660ru t-1 ja sieltä oon laittanut kyseisen portin auki ja silti ei pelitä? Ja ennen ks. ohjelma on toiminut ok. Koetin vanhempaa versiota mutta sama homma. APUA!
heikki75
Senior Member
_
12. marraskuuta 2007 @ 19:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koetas muistella mitä on tullut uutta senjälkeen kun ohjelma vielä toimi, esim
- ohjelmallinen palomuuri
- modeemi/reititin
- nettiliittymä
- verkkoon lisätty tietokone
juhis_86
Newbie
_
12. marraskuuta 2007 @ 19:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kun ei oo tullu mitään edellä mainituista. Sehän täs hassua onkin, oon itte alan kuolutuksen saanut ja ymmärrän kyllä aika paljon mutta tää oli taas uutta:)
juhis_86
Newbie
_
12. marraskuuta 2007 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä portti sulla on käytössä? oon kyllä kokeillut kaikenlaista ja
kun purkista gonffataan niin siinähän voi laittaa "start port" ja
"end port"in kun utorrentin käyttämä portti on siitä välistä niin pitäis
toimia? IP adress kohtaan oon laittanu sekä LAN- että WAN ip-osoitteen,
kummallakaan ei toimi.
heikki75
Senior Member
_
12. marraskuuta 2007 @ 21:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on ZyXEL P-335U reititin ja sillä tietokoneen sisäinen IP-osoite on 192.168.1.33 - sinulla luultavasti sama, tarkista ipconfig-komennolla > IP-osoite..............

Start Port & End Port <---- UTorrentin asetuksissa oleva portti

Katos täältä ohjeita Zyxelin reitittimille http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/587176

edit: linkki on uusittu

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. marraskuuta 2007 @ 11:46

juhis_86
Newbie
_
13. marraskuuta 2007 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos vaan, mutta ei noissakaan ollu mitään mitä en olisi koittanut.
ip osoite mulla 192.168.1.34 sen takia ku on kaksi konetta verkossa..
tämän ip:n oon laittanu sinne NAT-> SUA ONLY valikkoon ja portteina se mitä utorrent käyttää. Voisko UPnP vaikuttaa asiaan? oon kyllä senkin laittanut pois/päälle purkista mutta ei vaikutusta...
heikki75
Senior Member
_
13. marraskuuta 2007 @ 17:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vika on sinun kahden koneen verkossa, siinä porttiohjaukset ei onnistu samallatavoin jos koneita on vain yksi.

Teen allamainittuun viestiketjuun ohjeen kuinka homma onnistuu.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/587176

edit: linkki on uusittu

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. marraskuuta 2007 @ 11:52

Mainos
_
__

_
juhis_86
Newbie
_
13. marraskuuta 2007 @ 20:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia tosi paljon! Tuo tuli jus mieleen kun se on aiemmin toiminut jus samalla kokoonpanolla, mutta se on ollu sattumaa. Noo rupesin just laittamaan kiinteetä ip:tä(onneksi oli tuttua juttua) niin huomasin heti verkkoyhteydet kuvakkeen päällä sen saatanan munalukon!! Jostain kumman syystä oli heittänyt "microsoftin huippu palomuurin" päälle. Siinä vika!
arvaa harmittaako. Anteeksi vaiva, onneksi noista ohjeista on muille varmasti apua. Nimim. Ammattilaisillekin sattuu... :)
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > utorrent portti ongelma?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy