|
originaali cod4 ei toimi?
|
|
Newbie
|
18. marraskuuta 2007 @ 21:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
kone ilmoittaa seuraavaa iw3sp.exe lakkasi toimimasta? eli kun käynnistän pelin ja tulee valmistajan logot ja alkaa video ja painaa spacee niin heti kohta peli katkeaa.käyttiksenä vista
ja peli asennettu uudestaan 3 kertaa ja enää ei jaksais asennella sitä eli kertokaa ihmeessä miten saan sen pelettämään.
no voishan sitä ottaa vielä yhet!
|
Moderator
5 tuotearviota
|
18. marraskuuta 2007 @ 21:44 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Etsi se iw3sp.exe ja muunna sen nimi iw3sp.bak:si sitten sen pitäisi toimia. iw3sp.exe -> iw3sp.bak
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. marraskuuta 2007 @ 21:45
|
Newbie
|
18. marraskuuta 2007 @ 21:58 |
Linkki tähän viestiin
|
|
kiitti ohjeesta mut ei auttanu tekee ihan samaa aikaisemmin. siellä asennuskansiossa on myös iw3mp.sovellus myös että oliskohan se se mikä pitäis muuttaa?
|
Moderator
5 tuotearviota
|
18. marraskuuta 2007 @ 22:14 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Hmm.. Itellä on vain toi demo koneella niin siinä COD4 pääkansiossa on se iw3sp.exe jolla se peli laitetaan päälle niin varmaan se pitää muuttaa.
EDIT: Toinen mikä on tepsinyt on seuraavanlainen eli menee siellä COD4 hakemistossa "miles"-kansioon ja muuttaa "mssmp3.asi" tiedoston "mssmp3.bak" muotoon.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. marraskuuta 2007 @ 22:17
|
|
aN_we
Newbie
|
19. marraskuuta 2007 @ 17:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni taitaa olla myös sama ongelma kuin tuonela77:lla paitsi että se esiintyy moninpelissä. Yksinpeli toimii kyllä ihan normaalisti.
Kun painaa moninpeli kuvaketta tulee teksti: http://img100.imageshack.us/my.php?image=cod4error1co7.jpg
jonka jälkeen kun painaa kyllä tai ei niin tulee aina erroria: "iw3mp.exe lakkasi toimimasta..."
1.1 patchi on laitettu ja ajurit pitäs olla kunnossa eikä edellliset neuvot auttanu. Mitä siis tehdä?
| Asus P5K | Intel C2D E6750 + NH-U12F | Asus 8800GTS 320Mt | 2x1Gb DDR2 800Mhz | Sonata III | Samsung T166 500Gb |
|
Newbie
|
20. marraskuuta 2007 @ 16:12 |
Linkki tähän viestiin
|
|
nyt on kaikki keinot kokeiltu mut eipä toimi. Sitten heti tahän heräs ehkäpä todella tyhmä kysymys.(eikä sitten naureskella.) pelihän on tosiaan orginaali mutta se on myös asennettu broidini koneellekkin eli onko codissa jotn samanlaista sydeemiä kun half lifen steam?
|
Member
8 tuotearviota
|
20. marraskuuta 2007 @ 16:28 |
Linkki tähän viestiin
|
|
eipä se aitous vaikuta päälle laittamiseen, vasta servulle menemisessä tulee vastaan ongelmat jos ware peli...
|
|
aN_we
Newbie
|
21. marraskuuta 2007 @ 19:43 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Aika erikoisella keinolla sain pelittämään :P Iskin headsetin kiinni koneeseen jollon alko toimimaan. Toivottavasti korjaavat joskus ton jutun että toimis niinku pitäs...
| Asus P5K | Intel C2D E6750 + NH-U12F | Asus 8800GTS 320Mt | 2x1Gb DDR2 800Mhz | Sonata III | Samsung T166 500Gb |
|
|
konne
Junior Member
1 tuotearvio
|
25. marraskuuta 2007 @ 17:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti aN_we: Aika erikoisella keinolla sain pelittämään :P Iskin headsetin kiinni koneeseen jollon alko toimimaan. Toivottavasti korjaavat joskus ton jutun että toimis niinku pitäs...
Usbilla toimivan vai normi?
|
|
aN_we
Newbie
|
25. marraskuuta 2007 @ 17:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
normi
|
|
konerikko
Junior Member
|
27. joulukuuta 2007 @ 15:32 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mullakin tulee ongelmaa cod4 kanssa eikä taho lähteä käyntiin ollenkaan. Pitäiskö asentaa dx9 siitä levyltä vaikka onkin 10 ja 9 kun kaveri väitti sen toimivan jos sen asentaa. Ja miten sen tiedoston muuttaminen bak muotoon tapahtuu
|
Junior Member
|
29. joulukuuta 2007 @ 18:08 |
Linkki tähän viestiin
|
|
kokeilkaa tätä ohjauspaneeli-->laitteisto ja äänet--->ääni-->tallennus--->näytä kaikki käytöstä poistetut laitteet--->stereo mix ottakaa se päälle ja kokeilkaa mulla lähti niin pelittään
tokke
|
|
Maple87
Newbie
|
30. joulukuuta 2007 @ 15:58 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itellä oli Vistalla samainen ongelma, ongelma ratkesi kun poistin AC97'n asennetut ääniajurit ja peli alkoi toimimaan moitteettomasti... No onneksi äänet kuuluvat muutenkin
|
|
HermanniS
Suspended due to non-functional email address
|
2. maaliskuuta 2008 @ 10:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
|
|
Blizzard5
Suspended due to non-functional email address
|
29. huhtikuuta 2008 @ 16:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisko joku kertoo mitä pitää tehä ku mul on toi demo ja ku koitan käynnistää sitä, niin siihen tulee teksti: Lainaus: Create2DTexture (line_horizontal, 64, 2, 0, 51) failed:8876086c=Invalid Call
. Mitä pitäs tehä?
|
Member
5 tuotearviota
|
1. toukokuuta 2008 @ 10:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti tokke: kokeilkaa tätä ohjauspaneeli-->laitteisto ja äänet--->ääni-->tallennus--->näytä kaikki käytöstä poistetut laitteet--->stereo mix ottakaa se päälle ja kokeilkaa mulla lähti niin pelittään
Mullakin oli sama ongelma, mutta tuon tein ni alko pelittää. Ihme juttu :D
|
|
jkorpi
Newbie
|
10. toukokuuta 2008 @ 09:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on 32bittinen Windows Vista ja siihen tuli yllättäen tuo edellämainittu vika Call of Duty 4:sen kanssa. Eli eka pyytää menemään safe moodiin, jonka jälkeen kun "Yes" on valittu tulee seuraavaa virhe, johonka lataus sitten kaatuu:
Create2DTexture( 3_cursor3, 64, 64, 0, 861165636 ) failed: 8876086c = Invalid call
Olen uninstalloinut ja asentanut COD4:sta uudelleen ja sekään ei auta. Ääni lähteenä minulla on SB Elite Pro. Peli toimi tässä vistassa erinomaisesti noin 2kk ja sitten yllättäen lakkasi toimimasta (Mitään muutoksia en koneeseen tehnyt ennen tätä vikaa).
Koneena minulla on:
Prossut: 4 x 3.06Mhz intel
Muistia: 4Gigaa (joista vista käyttää minkä osaa)
Äänikorttina: Sound blaster Elite pro
Grafiikka korttina: AGP väylässä oleva Sapphire 1950x pro
...tapahtuneen jälkeen olen lisäksi asentanut nyt uudestaan äänikortin ja grafiikka kortin ajurit
Osaako joku auttaa?
|
|
jkorpi
Newbie
|
20. toukokuuta 2008 @ 22:39 |
Linkki tähän viestiin
|
|
...nyt sain vihdoin toimimaan. Olin jo vähällä asentaa XP:n takaisin koneeseen. Eli näin lähti toimimaan.
Videokortin komentokeskuksessa on 3D valikossa on valinta
"Support DXT Texture Format's" ja se pitää olla valittuna. Se olikin minulla valittuna, mutta otin sen pois koitin käynnistää peliä (sama vanha vika) laitoin sen takaisin päälle ja taas edeltävä steppi ja peli lähti toimimaan. Eli tuo "Support DXT Texture Format's" valinta piti tsekakata "pois" ja takaisin "päälle"
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
31. elokuuta 2008 @ 19:00 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mä oon nyt kokeillu jokaista neuvoa mitä kaikilta sivuilta oon löytäny ja ei silti toimi.
|
Member
2 tuotearviota
|
31. elokuuta 2008 @ 19:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Yleisohjeet ongelmaan:
(0.5. aja adminina)
1. mikki koneeseen kiinni
2. stereomix päälle
3. uusimmat patchit?
4. asenna uudestaan
5. filujen muokkaus
6. uusimmat ajurit?
Unohdinkohan jotain?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 31. elokuuta 2008 @ 19:50
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
31. elokuuta 2008 @ 20:13 |
Linkki tähän viestiin
|
|
No nyt toimii ku olin unohtanu poistaa ton Smart Doctorin.
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
31. elokuuta 2008 @ 22:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Noniin ja nyt ei toimi enää mikään peli. Cs: Source ei käynnisty eikä sano mitään, Crysis valittaa ettei muka haluu enää tukee mun näyttistä mikä on Asus EAH4870. Et sillee. Onko kellekkää käyny noin?
|
|
Momis
Newbie
|
30. lokakuuta 2008 @ 17:03 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jooh,elikkäs mulla on semmonen ropleema et kun yrittää käynnistää cod4 multi-taikka singleplayeriä niin lätkäsee tämmösen errormessagen:
'Error durin initialiazion:
Create2DTexture( $floatz,800,600,0,114 ) failed: 8876086c = invalid call.'
Meinaa nuppi hajota kun kokeillut kaikkea.
|
|
Mainos
|
  |
|
|
Rypsy
Inactive
|
12. maaliskuuta 2009 @ 18:09 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla on ongelma cod 4 kanssa. Pelaan jotain 30 min codia niin sitte äänet menee jökkii. Ottaa päähän pirusti. Sama juttu muittenki pelejen kanssa
|