User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 28.1.2026 / 23:36
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs 1.6 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CS 1.6 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jokru
Member
_
20. marraskuuta 2007 @ 15:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ennen koneen formausta fps oli 1.6:ssa suurinpiirtein 99 koko ajan. Formauksen jälkeen fps pyörii siinä 40-70. Vertical sync on pois käytöstä. Ajurit on uudemmat kuin ennen formausta, latasin nvidian sivuilta uusimmat ja ennen formatointia oli sitten jotkut vanhemmat. Kyseessä on nvidia geforce 6600 näytönohjain.

tässä loput näytönohjaimen asetukset http://img510.imageshack.us/my.php?image=nimetnwk0.jpg

kiitoksia neuvoista jo näin etukäteen :)

ja jos joku tietää mistsä saisin vanhempia nvidian ajureita niin voisin kokeilla myös niitä.
Member
_
20. marraskuuta 2007 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ongelmaan en tiedä ratkaisua, mutta kokeile laittaa taustalle WMP mutta älä laita musiikkia päälle tai videota. Eli avaa vain WMP niin FPS nousee pelissä. Niin tyhmältäkö kuulostaa, mutta toi on totta ;)

Jokru
Member
_
20. marraskuuta 2007 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
missähän mahtaa itse vika olla? Fps ei noussut edes fps- konffeilla vaan pysyi siinä samassa.
Newbie
_
22. marraskuuta 2007 @ 20:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiiän tyhmä kysymys: Ootko kirjottanu consolee fps_max 100? Koska mulla toinen kone laittaa aina sen fps_max 72.4 auotmaattisesti :D
Nazzu
Newbie
_
25. marraskuuta 2007 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä pelasin cs pari kuukaut ja sitte mult lähti kaikki alkuperäset kentät kuten de_dust2 ja de_nuke pois newgamesta.. MITEN SIIS SAAN NE TAKAS??

AsRock 970 Extreme 3, AMD FX-8320, Corsair XMS3 1600MHz 2x4GB, XFX Radeon HD5450, Sandisk SSD 120gb, SuperFlower Golden Green 450W
Mainos
_
__

_
Newbie
_
25. marraskuuta 2007 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Nazzu:
Mä pelasin cs pari kuukaut ja sitte mult lähti kaikki alkuperäset kentät kuten de_dust2 ja de_nuke pois newgamesta.. MITEN SIIS SAAN NE TAKAS??

Sama juttu tällä mun läppärillä :) Asenna peli uusiks? en oo kato itte koittanuku poistin tält enkä asenna enää. Toisella koneella ei kyl lähteny? :O
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs 1.6 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy