Eli minulla olisi nyt tällainen tilanne. Minulla on tällä hetkellä ihan hyvä Dellin kotelo hyvällä virtalähteellä ja DVD-asemalla. Ja päätettiinkin kokonaan uuden koneen sijasta, laittaa vain sisuskaluja uusiksi. Tilauksessa on:
MSI P35 Neo-FR emolevy
Intel DualCore E2180 BOXED prosessori
2GB DDRII 800MHz keskusmuisti
Asus 8600GTS 256MB näytönohjain.
Seagate Barracuda 7200 250Gb kovo
Kysymys kuuluukin, että kuinka helppo tuon vanhan emolevyn pois otto on, ja tuon uuden tilalle lyöminen??? Liitännät tulevat riittämään, se on tarkistettu paikallisessa ATK-liikkeessä. Mutta en haluaisi maksaa heidän kynyttämää 80? asennusmaksua. Eli mitä ongelmia voi tulla tuossa asennuksessa vastaan, osaako joku sanoa, että tuleeko esim. Prossun mukana jonkinlaisia asennusohjeita? Näyttiksen, muistin ja kovon asennus kyllä onnistuu, ainoat ongelmat voi mulle tulla noissa prossussa ja emossa.
Toivottavasti joku viitsii vastata tähän "noob" kysymykseen! :D
Prossun mukana tulee yleensä asennusohjeet ja lämpötahnakin on boxed mallissa laitettu valmiiksi siilin pohjaan. Emo menee ruuvinpaikkoihin jotka kotelosta löytyy... en usko että tulee mitään ongelmia. Ainoa vaikea asia on oikeastaan "arpoa" kotelon ja emon liinännät oikein :) Ja sillä tuskin pystyy koko paskaa särkemään.
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Tuksu82: Prossun mukana tulee yleensä asennusohjeet ja lämpötahnakin on boxed mallissa laitettu valmiiksi siilin pohjaan. Emo menee ruuvinpaikkoihin jotka kotelosta löytyy... en usko että tulee mitään ongelmia. Ainoa vaikea asia on oikeastaan "arpoa" kotelon ja emon liinännät oikein :) Ja sillä tuskin pystyy koko paskaa särkemään.
Ok, kiitoksia tiedosta. :) Niin, ja noi liitännäthän saa meneen oikeen, vaatii vaan pirun moista tarkkuutta. Mutta hyvä tietää, että prossussa ois jonku sortin ohjeet mukana.