User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.11.2025 / 01:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > mato hyökkäs
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mato hyökkäs
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bfl1sk1
Suspended due to non-functional email address
_
25. marraskuuta 2007 @ 21:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu mulle hyökkäs mato ja en oo mikää hyvä näitten koneitten kanssa nii en keksi keinoo et millä saan sen pois nii voisko joku kertoo et miten onnistun siinä????????
Member

4 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2007 @ 22:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koska se mato sinne tuli?Itse olen saanut madon pois järjästelmän palautuksella.
Tässä ohjeet siihen
Paina
käynnistä->kaikki ohjelmat->apuohjelmat->järjästelmätyökalut->Järjästelmän palauttaminen

Palauta tietokone aiemman ajankohdan mukaiseksi laita "ruksi" tähän kohtaan, jos ei se ei ole siinä valmiina.
Paina seuraava.Valitse kalenterista päivä joka on varmasti ennen madon tulemista koneellesi ja palauta järjästelmä siihen päivämäärään, jonka valitsit.
bfl1sk1
Suspended due to non-functional email address
_
25. marraskuuta 2007 @ 23:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Baluu:
Koska se mato sinne tuli?Itse olen saanut madon pois järjästelmän palautuksella.
Tässä ohjeet siihen
Paina
käynnistä->kaikki ohjelmat->apuohjelmat->järjästelmätyökalut->Järjästelmän palauttaminen

Palauta tietokone aiemman ajankohdan mukaiseksi laita "ruksi" tähän kohtaan, jos ei se ei ole siinä valmiina.
Paina seuraava.Valitse kalenterista päivä joka on varmasti ennen madon tulemista koneellesi ja palauta järjästelmä siihen päivämäärään, jonka valitsit.

juu kiitos toi toimi
Mainos
_
__

_
Member

4 tuotearviota
_
25. marraskuuta 2007 @ 23:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä kestä.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > mato hyökkäs

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy