User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 13:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 pal ja ntsc kattokaa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ps2 pal ja ntsc kattokaa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Juippi93
Member
_
26. marraskuuta 2007 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mul on toi pal ps2 ja yks peli joka on ntsc video tyypiltään jota mun tv ei tue

mä käynnistän pelin tolla swap magicilla ja jos käynnistän sen video tyypillä ntsc on kuva väritön

kun otan ton pal video tyypin on kuva värillinen mutta puolet kuvasta puuttuu

joten korjaantuuko homma tolla ps2 rgb-kaapelilla?

mulla ei ole myöskään hajun tynkää miten toi kaapeli toimii joten jos jaksatte kertoa kertokaa

juu muokkasin ton ntsc ku olin laittanu ntch

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. marraskuuta 2007 @ 09:30

Senior Member
_
26. marraskuuta 2007 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä. RGB-kaapeli laitetaan vain sen normaalin PS2 piuhan tilalle, joka yhdistetään telkkariin.

:.Phantomenium.:
Juippi93
Member
_
27. marraskuuta 2007 @ 14:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ty mate nyt vain kirjotetaan toive pukille :)
Juippi93
Member
_
9. joulukuuta 2007 @ 09:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
paljonkas tollane kaapeli muuten maksaa??
jaskpaska
Suspended due to non-functional email address
_
10. joulukuuta 2007 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Juippi93:
paljonkas tollane kaapeli muuten maksaa??
5-10 ?

Itellä on tämä ja hyvin toimii
Juippi93
Member
_
13. joulukuuta 2007 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
otin ton tossa äsken tilaukseen tulee varmaan perjantaina :)
Mainos
_
__

_
SlimJoe
Member
_
13. joulukuuta 2007 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä sama kaapeli.. hyvin toiminu..

Enough is enough! I had it with the mother-f**king snakes on this mother-f**king plane! -Samuel L. Jackson-
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 pal ja ntsc kattokaa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy