User Käyttäjä Salasana  

torstai 13.11.2025 / 01:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > tr/crypt.fkm.gen virus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
TR/Crypt.FKM.Gen virus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
larppaaja
Newbie
_
27. marraskuuta 2007 @ 12:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Antivir-virustorjunta löytää aina koneen käynnistämisen yhteydessä TR/Crypt.FKM.Gen nimisen viruksen ja tämä virus sijaitsee aina C:\Documents and Settings\NetworkService\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\ kansiossa. Antivir ei osaa poistaa virusta lopullisesti, joten siirrän viruksen aina karanteeniin. Virus on koneella yleensä muotoa: n2_21_09_07_1[0].exe

Koneessani on WindowsXP SP2 ja turvapäivitykset on noin 2kk sitten päivitetty viimeksi.

Olen hakenut Googlesta vastausta ongelmaan ja sieltä on myös vastaavia tapauksia löytynyt, mutta mikään näistä ei ole auttanut.

-Olen ladannut Killbox-nimisen ohjelman ja kokeillut poistaa.(Googlessa neuvottiin)

-Olen myös pistänyt System restoren pois päältä, käynnistänyt koneen vikasietotilassa, scannannut koneen ja poistanut viruksen, tuloksetta.

-Olen scannannut HJT:llä, EasyCleanerilla rekisteriä ja ajanut Spybot ja AD-Adwaren.
larppaaja
Newbie
_
2. joulukuuta 2007 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nostan kerran. Jossei nyt apua löydy niin ei voi mitään.

Outoa
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > tr/crypt.fkm.gen virus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy