User Käyttäjä Salasana  

maanantai 15.9.2025 / 15:25
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kellotus ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
kellotus ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mezzu
Newbie

1 tuotearvio
_
28. marraskuuta 2007 @ 14:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs olen kellottanut Amd Athlon 3200+ veniceni 2,5 ghz (vakiona 2ghz) enkä ole nostanu coren voltagea, koska mitä olen arvosteluissa katsonut, on kyseistä prosessoria kellotettu vakio jäähdytyksellä/volteilla jopa 2,8 ghz asti.

Kaikki toimii nyt minulla hyvin ja kone on vakaa, lämmöt alhaiset.
Mutta heti kun nostain kellot 2.6ghz, niin kone menee windowssiin, mutta heti käynnistymisen jälkeen kovalevy sammuu.(luulen ainakin että kovalevy sammuu?) eli kuuluu : "tsik" "iuuuuuu"... sitten kone boottaa itsensä ja tekee saman tempun ellei sitten laske cpu:ta taas 2.5 ghz.

Elikkä millä tämän ongelman saisi korjattua että saisin kellotettua lisää (lämmöt kuitenkin alhaiset ja täysin vakaa 2.5ghz)

tässä koneen specsit:
Amd Athlon s949 64 boxed venice 3200+
Club 3d x1650 pro 512 agp
Asus A8V (ei deluxe)
dimm1: (en tiedä merkkiä) 512Mb DDR 400Mhz
dimm2: Kingston K 512Mb DDR 400Mhz
dimm3: (en tiedä merkkiä, verkkokauppa.com memory) 1024Mb DDR 400Mhz
Lantsa
Member
_
28. marraskuuta 2007 @ 14:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tollasilla muisteilla noin kovia kelloja vedellä. Kahdella kammalla taitaa kellottua parhaiten ja niidenkin olis hyvä olla samanlaisia kampoja.
Mezzu
Newbie

1 tuotearvio
_
28. marraskuuta 2007 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ongelma ratkaistu. nostin cpu:n jännitettä 1.5:teen,
lämmöt ihan ok. ja nyt ollaan 2.6ghz...

Parempaa jäähyä vain ostamaan :) ja kone on vakaa.
Neuvoja saa kyllä antaa ja hyviä vinkkejä
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kellotus ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy