User Käyttäjä Salasana  

maanantai 19.1.2026 / 03:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > sekaisin näytönohjaimista!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sekaisin näytönohjaimista!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

20 tuotearviota
_
29. marraskuuta 2007 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusi näytönohjain pitäisi saada, mutta olen ihan sekaisin, enkä tiedä muuta kuin että se menee AGP-väylään. Voisiko joku ehdottaa mun kokoonpanoon sopivaa suht tehokasta ja edullista näytönohjainta. Kone on siis ton sigun 1 kone. Mistä itse voisi katsoa, mikä näyttis toimisi prossun kanssa ja mikä olisi tehokas?

E: Onko radeon HD2600XT hyvä? Toimiiko kokoonpanossa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. marraskuuta 2007 @ 08:02

Member

2 tuotearviota
_
29. marraskuuta 2007 @ 13:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www23.tomshardware.com/graphics_2...2=858&chart=299 tuolla voit vertailla.
Jos on AGP-väylään sopiva niin pitäisi toimia. Tuota 1950 Pro:ta taisi olla AGP-versiona vertailun vuoksi, tarkista tilanne. Ainakin Jimm's pc:n sivuilla tuo 2600XT on Pcie-väylään. Jimm's sivulla voit katsella ainakin helposti AGP-väylän näyttiksiä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. marraskuuta 2007 @ 13:32

Senior Member

20 tuotearviota
_
29. marraskuuta 2007 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuolla verkkokauppa.comissa näyttäisi agpnä olevan. Mutta mistä näkee mikä näyttis sopii tolle mun prossulle ku se on vähän pullonkaulana...
Member

2 tuotearviota
_
29. marraskuuta 2007 @ 16:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sulle on tulossa muistia lisää ja aiot päivittää näytönohjaimen, mistä tiedät että prossu on pullonkaula? Jos se on niin päivitä sekin, onko joku budjetti päivitykselle? Osta uusi emo, prossu ja pcie näytönohjain.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. marraskuuta 2007 @ 16:44

Mainos
_
__

_
Senior Member

20 tuotearviota
_
29. marraskuuta 2007 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No se taas menee ihan yli budjetin. Muisti on jo selvillä mutta näyttiksissä on ongelmaa.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > sekaisin näytönohjaimista!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy